Olympische Spelen 2020

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
Er staat echt geen maat op die mannen. Dit belooft zoveel goeds voor het individuele sprinttoernooi, met Lavreysen en Hoogland als uitgesproken favorieten. Buchli lijkt ook klaar voor de keirin.

Mikasa

Internationale Legende
Eerst de domme NOS vraag aan Siffan Hassen over de Snollebollekes en dan weet vandaag t AD dit nog weer te overtreffen met een dom stukkie

E70a0dvWYAU00Tv
photo

Waarom, gewoon een welgemeend waarom. Is het domheid, is het racisme, geen idee. Maar wat mij betreft is het tenenkrommend en weer een voorbeeld dat NL slecht is in het gewoon eren van helden.

Ik kan er slecht tegen dat ze continu Engeland zeggen in plaats van Groot-Brittanië. Misschien zijn het allemaal Engelsen die fietsen, maar daar gaat het niet om.
Tsja. We zeggen ook allemaal Amerika ipv VS.
Een gemiddelde hagenees kan ook niet meer dan 3 woorden fatsoenlijk uit zijn bek krijgen...
Bedankt. 3/4 van mijn gezin is Haags.

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Waterpolodames gaan het niet redden.

Mikasa

Internationale Legende
Maar dat is gewoon de verkorte vorm van de Verenigde Staten van Amerika. Groot-Brittanië en Engeland zijn twee verschillende dingen (eigenlijk hetzelfde als Nederland Holland noemen).
Of het werelddeel gebruiken, waar er meer landen in liggen. Holland wordt ook nog veel gebruikt. Het zal allemaal wel een gewoonte zijn.

-040-

Bondscoach
Of het werelddeel gebruiken, waar er meer landen in liggen. Holland wordt ook nog veel gebruikt. Het zal allemaal wel een gewoonte zijn.
Is is pas recent dat Nederland zich aan de toeristen als Nederland “verkoopt” Tientallen jaren moest je op Holland.com zijn, en in het verleden werd Nederland in sportwedstrijden ook maar al te vaak als Holland aangeduid. Ik blijf het in Zwitserland en Tsjechië gewoon elke keer corrigeren. :grin:

Teamspirit

Assistent Coach
Hmmm geen idee waar dat was. Maar jij generaliseerde hier, ik niet.

Ze heeft haar inburgeringsexamen gehaald en spreekt verstaanbaar Nederlands. Ik zie je onderstaande opmerking dan ook als generaliserend:

Het is absoluut niet relevant. Maar van mij mogen de taaleisen voor het verkrijgen van een paspoort wel omhoog. Hassan lijkt vaak de vragen niet te begrijpen en spreekt voor iemand die al zo lang Nederlands is wel erg slecht Nederlands. Het spreken van de taal is wel een onderdeel van een nationaliteit, vind ik.

Ik blijf het in Zwitserland en Tsjechië gewoon elke keer corrigeren.

Ik vraag altijd of ik Bretagne mag zeggen voor Frankrijk:grin:

CNG MrKrateos

Assistent Bondscoach
Weet iemand waar ik de 2e helft van Japan - Spanje kan volgen? Ben wel benieuwd hoe Doan zich meet tegen Spanje, die toch een heel aardig team hebben met bijvoorbeeld Pedri, Eric Garcia, Olmo en Cucurella.

Mikasa

Internationale Legende
Ze heeft haar inburgeringsexamen gehaald en spreekt verstaanbaar Nederlands. Ik zie je onderstaande opmerking dan ook als generaliserend:
Ik vind haar Nederlands te slecht voor een Nederlander. En dat zie ik vaker. Dat is niet generaliserend, want dan zou ik zeggen dat dit voor de meeste genaturaliseerde Nederlanders geldt.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Ik vind haar Nederlands te slecht voor een Nederlander. En dat zie ik vaker. Dat is niet generaliserend, want dan zou ik zeggen dat dit voor de meeste genaturaliseerde Nederlanders geldt.
Moet je voor de gein eens de wapie-groepen induiken op bv FB, dan is t Nederlands van Sifan zo slecht nog niet ;)

huez

Aanvoerder
Absoluut, ben goed geïntegreerd, heb 2 paspoorten en rijbewijzen, koester beide landen, maar in NL ziet men aan mijn hoofd dat ik niet helemaal van hier ben, in Kroatie ziet en hoort men ook direct dat ik niet helemaal van hun ben, wie in zo'n spiraal zit moet zich zelf niet voor gek houden dat hij 100% 1 of het ander is. In je eigen wereldje en op papier kan dat best, in praktijk ziet men dat toch bewust of onbewust anders. En dat hoeft helemaal niet racistisch te zijn, maar het valt men wel op.
Als jij kinderen krijgt, god moge de wereld behoede dat het gebeurt :lmao:, zijn het dan in jou ogen Nederlanders?

Bovenaan Onderaan