Gewoon denigrerend.Eerst de domme NOS vraag aan Siffan Hassen over de Snollebollekes en dan weet vandaag t AD dit nog weer te overtreffen met een dom stukkie
![]()
![]()
Waarom, gewoon een welgemeend waarom. Is het domheid, is het racisme, geen idee. Maar wat mij betreft is het tenenkrommend en weer een voorbeeld dat NL slecht is in het gewoon eren van helden.
Sorry nee. Maar ze lieten daarna een cel in Nederland zien. Nagenoeg hetzelfde.Nee, linkje?
Bij boksen heet dat respect. Doen voetballers dat na afloop na een nederlaag dan zijn ze niet serieus net hun vak bezig.Ik vind dat boksen er zo grappig uitzien he. Eerst proberen elkaar tot moes te slaan en dan na afloop elkaar in de armen vliegen.
Een Nederlandse cel ziet er zowiezo vaak beter uit dan welk willekeurig hotel in een all in resort.Sorry nee. Maar ze lieten daarna een cel in Nederland zien. Nagenoeg hetzelfde.
Vechtsporten.Ik vind dat boksen er zo grappig uitzien he. Eerst proberen elkaar tot moes te slaan en dan na afloop elkaar in de armen vliegen.
Maar iemand met het zuur in de benen en het hele lijf, bijna kotsend de finish over te laten gaan: prachtig!Vechtsporten.
Heb er hélemaal niks mee.
Ik mis het sportelement in het bewust pijn doen van iemand anders.
Ja, ik vind het ook mooi hoor, maar het ziet er zo tegenstrijdig uit.Bij boksen heet dat respect. Doen voetballers dat na afloop na een nederlaag dan zijn ze niet serieus net hun vak bezig.
Echte NLers bestaan niet, als ik goed begrijp wat je met “echt” bedoelt. 400 jaar geleden kwamen joden uit Portugal en Spanje hier naar toe; ze werden verdreven uit die landen. Heel wat joden uit Duitsland kwamen in de jaren 20 naar NL, omdat ze het aanvoelden dat ze in Duitsland toch niet als echte Duitsers werden gezien… Zo kwamen in die tijd ook heel wat zigeuners richting NL. Het Bourgondische imago heeft Limburg te danken aan de Franse invloeden. Verder hebben we hier mensen wonen die uit landen komen waar NL ooit de dienst uitmaakte. En zo kan ik een tijdje doorgaan. Maar ik begrijp dat je vindt dat Hassan die hier verblijft en een NLs paspoort heeft, toch niet voor NL zou mogen uitkomen, omdat zij niet in jouw hokje past.En daarom heb ik weinig met zulke mensen, bij puur toeval is ze hier en draagt een Nederlandse vlag, (al woont ze in USA dacht ik laatste tijden/jaren), ik zie het meer als een toevalstreffer dan 'echte Nederlander'. Dat ze blij is en juicht mag best, had ze ook gedaan met een Cubaanse vlag of die van Letland, dat ze ook een voorbeeld is voor de importllingen hier klopt ook. (denk aan Zyechen als geboren buitenlanders hier en hun keuzes).
Ik zal zulke mensen nooit als echte Nederlanders zien in sport, ja op papier hebben ze een NL'se paspoort maar dat is dan alles. Haal nog way Kenianen en je pakt nog meer goud met rennen, zoek wat Koreanen die tafeltennis doen, paar Russen die worstellen en een Kroaat die tennist, garantie op 100+ medailles met 'verse Nederlanders'. We weten hoe dit allemaal werkt, nu is deze Hassan heilig, maar als ze straks niks toevoegt of fouten maakt dan roept men ook van geef dr een baantje bij de Shoarmatent tussen andere Hassans
helemaal eens, maar je begrijpt hopelijk wel dat zolang mensen op deze onzin blijven reageren, hij hiermee doorgaat. Een discussie zit er niet in, want hij reageert nooit op enig argument.Echte NLers bestaan niet, als ik goed begrijp wat je met “echt” bedoelt. 400 jaar geleden kwamen joden uit Portugal en Spanje hier naar toe; ze werden verdreven uit die landen. Heel wat joden uit Duitsland kwamen in de jaren 20 naar NL, omdat ze het aanvoelden dat ze in Duitsland toch niet als echte Duitsers werden gezien… Zo kwamen in die tijd ook heel wat zigeuners richting NL. Het Bourgondische imago heeft Limburg te danken aan de Franse invloeden. Verder hebben we hier mensen wonen die uit landen komen waar NL ooit de dienst uitmaakte. En zo kan ik een tijdje doorgaan. Maar ik begrijp dat je vindt dat Hassan die hier verblijft en een NLs paspoort heeft, toch niet voor NL zou mogen uitkomen, omdat zij niet in jouw hokje past.
Maar iemand met het zuur in de benen en het hele lijf, bijna kotsend de finish over te laten gaan: prachtig!![]()
Het is absoluut niet relevant. Maar van mij mogen de taaleisen voor het verkrijgen van een paspoort wel omhoog. Hassan lijkt vaak de vragen niet te begrijpen en spreekt voor iemand die al zo lang Nederlands is wel erg slecht Nederlands. Het spreken van de taal is wel een onderdeel van een nationaliteit, vind ik.Eerst de domme NOS vraag aan Siffan Hassen over de Snollebollekes en dan weet vandaag t AD dit nog weer te overtreffen met een dom stukkie
![]()
![]()
Waarom, gewoon een welgemeend waarom. Is het domheid, is het racisme, geen idee. Maar wat mij betreft is het tenenkrommend en weer een voorbeeld dat NL slecht is in het gewoon eren van helden.
Ja. Met een OR. Poe. Nu de finale nog.Het is absoluut niet relevant. Maar van mij mogen de taaleisen voor het verkrijgen van een paspoort wel omhoog. Hassan lijkt vaak de vragen niet te begrijpen en spreekt voor iemand die al zo lang Nederlands is wel erg slecht Nederlands. Het spreken van de taal is wel een onderdeel van een nationaliteit, vind ik.
On topic: er wordt hard gefietst. Kan NL dit nu ook?
Het is absoluut niet relevant. Maar van mij mogen de taaleisen voor het verkrijgen van een paspoort wel omhoog. Hassan lijkt vaak de vragen niet te begrijpen en spreekt voor iemand die al zo lang Nederlands is wel erg slecht Nederlands. Het spreken van de taal is wel een onderdeel van een nationaliteit, vind ik.
Maar van mij mogen de taaleisen voor het verkrijgen van een paspoort wel omhoog. Hassan lijkt vaak de vragen niet te begrijpen en spreekt voor iemand die al zo lang Nederlands is wel erg slecht Nederlands. Het spreken van de taal is wel een onderdeel van een nationaliteit, vind ik.
Nou en of! Nederland maakt in de teamsprint, de individuele sprint en (in mindere mate) de keirin al 3 jaar lang de dienst uit.Het is absoluut niet relevant. Maar van mij mogen de taaleisen voor het verkrijgen van een paspoort wel omhoog. Hassan lijkt vaak de vragen niet te begrijpen en spreekt voor iemand die al zo lang Nederlands is wel erg slecht Nederlands. Het spreken van de taal is wel een onderdeel van een nationaliteit, vind ik.
On topic: er wordt hard gefietst. Kan NL dit nu ook?
Ik kan er slecht tegen dat ze continu Engeland zeggen in plaats van Groot-Brittanië. Misschien zijn het allemaal Engelsen die fietsen, maar daar gaat het niet om.