Olympische Spelen 2020

Penalty

Internationale Legende
Net zo als de Nederlandse Hassan die wint 😂
Inderdaad. :D Nationalisme viert hoogtij tijdens de Olympische Spelen. :rolleyes:
Als Hassan i.p.v. in Nederland in b.v. Qatar terecht was gekomen had niemand er acht op geslagen.

PS. Er wonen overigens heel veel Hassans in Nederland. ;)

Phillip Cocu

Bondscoach
De reacties hier zijn niet heel respectvol naar een olympisch topatlete die heel wat mensen heeft geïnspireerd met al haar prestaties en toewijding in de sport. Ik kan de vergelijking met Mo ook niet plaatsen tenzij het sarcasme is. Nee geen podium plek maar met een zesde plek in de halve finale behoor je gewoon tot de elite, ze heeft keihard voor haar plaats geknokt en het is eigenlijk sowieso al knap dat iemand de spelen bereikt. En huilen is dan iets heel menselijks.

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
De reacties hier zijn niet heel respectvol naar een olympisch topatlete die heel wat mensen heeft geïnspireerd met al haar prestaties en toewijding in de sport. Ik kan de vergelijking met Mo ook niet plaatsen tenzij het sarcasme is. Nee geen podium plek maar met een zesde plek in de halve finale behoor je gewoon tot de elite, ze heeft keihard voor haar plaats geknokt en het is eigenlijk sowieso al knap dat iemand de spelen bereikt. En huilen is dan iets heel menselijks.
Ik had daar al op geantwoord. Mijn conclusie was misplaatst omdat ik me al ruim een jaar niet meer verdiept heb in mevrouw Dafne.
Dafne wanneer je dit leest sorry 😇🥰

Mohr

Aanvoerder
Patellablessures kunnen echt bijzonder pijnlijk zijn. Ik zou ook niet op de fiets stappen. Als er al een scheurtje zit heb je niet veel nodig om de breuk 'compleet' te maken, lijkt me.
Canada is een van de landen waar ik nog nooit geweest ben, maar waarvan ik weet dat ik er nooit meer weg wil.
Je hoeft er ook niet weg... je bent er niet. Blij dat ik kon helpen maar ik vind het wel een raar gesprek als ik eerlijk ben.

Penalty

Internationale Legende
Ik ben voor Lidewij Welten.
images

Penalty

Internationale Legende

Protest gemengde estafetteploeg afgewezen, Nederland blijft vierde

link

Het protest dat sportkoepel NOC*NSF heeft aangetekend tegen het terugdraaien van de diskwalificatie van de Verenigde Staten in de series van de gemengde 4x400 meter op de Olympische Spelen in Tokio, is door het internationaal sporttribunaal CAS maandag afgewezen. Hierdoor blijft Nederland vierde in de uitslag van de zaterdag gelopen finale.

Dat was wel te verwachten. :rolleyes:

Mikasa

Internationale Legende
Teamspirit ”hotel”kamer gezien in het Tokyo quarantaine hotel gezien bij Humberto? Waarschijnlijk niet, gezien je locatie. Maar wilde er even op terug komen. Het is net een gevangenis. Echt niet normaal, hoor. :oops:

Derksen

Aanvoerder
Inderdaad. :D Nationalisme viert hoogtij tijdens de Olympische Spelen. :rolleyes:
Als Hassan i.p.v. in Nederland in b.v. Qatar terecht was gekomen had niemand er acht op geslagen.
PS. Er wonen overigens heel veel Hassans in Nederland. ;)

En daarom heb ik weinig met zulke mensen, bij puur toeval is ze hier en draagt een Nederlandse vlag, (al woont ze in USA dacht ik laatste tijden/jaren), ik zie het meer als een toevalstreffer dan 'echte Nederlander'. Dat ze blij is en juicht mag best, had ze ook gedaan met een Cubaanse vlag of die van Letland, dat ze ook een voorbeeld is voor de importllingen hier klopt ook. (denk aan Zyechen als geboren buitenlanders hier en hun keuzes).

Ik zal zulke mensen nooit als echte Nederlanders zien in sport, ja op papier hebben ze een NL'se paspoort maar dat is dan alles. Haal nog way Kenianen en je pakt nog meer goud met rennen, zoek wat Koreanen die tafeltennis doen, paar Russen die worstellen en een Kroaat die tennist, garantie op 100+ medailles met 'verse Nederlanders'. We weten hoe dit allemaal werkt, nu is deze Hassan heilig, maar als ze straks niks toevoegt of fouten maakt dan roept men ook van geef dr een baantje bij de Shoarmatent tussen andere Hassans

-040-

Bondscoach
En daarom heb ik weinig met zulke mensen, bij puur toeval is ze hier en draagt een Nederlandse vlag, (al woont ze in USA dacht ik laatste tijden/jaren), ik zie het meer als een toevalstreffer dan 'echte Nederlander'. Dat ze blij is en juicht mag best, had ze ook gedaan met een Cubaanse vlag of die van Letland, dat ze ook een voorbeeld is voor de importllingen hier klopt ook. (denk aan Zyechen als geboren buitenlanders hier en hun keuzes).

Ik zal zulke mensen nooit als echte Nederlanders zien in sport, ja op papier hebben ze een NL'se paspoort maar dat is dan alles. Haal nog way Kenianen en je pakt nog meer goud met rennen, zoek wat Koreanen die tafeltennis doen, paar Russen die worstellen en een Kroaat die tennist, garantie op 100+ medailles met 'verse Nederlanders'. We weten hoe dit allemaal werkt, nu is deze Hassan heilig, maar als ze straks niks toevoegt of fouten maakt dan roept men ook van geef dr een baantje bij de Shoarmatent tussen andere Hassans
Enne, nog een idee wanneer je een echte Nederlander bent? Eerste, tweede, derde generatie? En moet je blank zijn, of een grote bek hebben, bekakt praten of als een boer?

Der Jaufe

Internationale Legende

Grote bek voor een import Joegoslaaf.

Derksen

Aanvoerder
Enne, nog een idee wanneer je een echte Nederlander bent? Eerste, tweede, derde generatie? En moet je blank zijn, of een grote bek hebben, bekakt praten of als een boer?

Gaan we weer de eeuwige discussie, over generaties kleuren geuren en krulletjes. Al ben ik in Australie op het terras en naast me beginnen ze Nederlands te praten, weet ik binnen 1 seconde of het Nederlanders zijn of niet, ongeacht of ze uit Brabant/Utrecht of Groningen komen. Of het zijn import indo's/Turko's of whatever die Nederlands zijn maar hun hoofd toch echt afwijkt van een standaard Nederlander aka Dirk-jan. Hoe graag iedereen ook een Nederlander wilt zijn, je DNA, neus of whatever kenmerken die niet bepaald Nederlands zijn verklappen altijd dat je niet helemaal zuiver bent nu of ooit geweest bent. Of je dan 1ste of 23ste generatie bent sommige dingen ( aka eerste indruk ) veranderd nooit. Dus wanneer ben je een echte Nederlander? Op papier heel snel, in praktijk is het stukke lastiger.

Grote bek voor een import Joegoslaaf.

Absoluut, ben goed geïntegreerd, heb 2 paspoorten en rijbewijzen, koester beide landen, maar in NL ziet men aan mijn hoofd dat ik niet helemaal van hier ben, in Kroatie ziet en hoort men ook direct dat ik niet helemaal van hun ben, wie in zo'n spiraal zit moet zich zelf niet voor gek houden dat hij 100% 1 of het ander is. In je eigen wereldje en op papier kan dat best, in praktijk ziet men dat toch bewust of onbewust anders. En dat hoeft helemaal niet racistisch te zijn, maar het valt men wel op.

el berber

Jeugdspeler
Gaan we weer de eeuwige discussie, over generaties kleuren geuren en krulletjes. Al ben ik in Australie op het terras en naast me beginnen ze Nederlands te praten, weet ik binnen 1 seconde of het Nederlanders zijn of niet, ongeacht of ze uit Brabant/Utrecht of Groningen komen. Of het zijn import indo's/Turko's of whatever die Nederlands zijn maar hun hoofd toch echt afwijkt van een standaard Nederlander aka Dirk-jan. Hoe graag iedereen ook een Nederlander wilt zijn, je DNA, neus of whatever kenmerken die niet bepaald Nederlands zijn verklappen altijd dat je niet helemaal zuiver bent nu of ooit geweest bent. Of je dan 1ste of 23ste generatie bent sommige dingen ( aka eerste indruk ) veranderd nooit. Dus wanneer ben je een echte Nederlander? Op papier heel snel, in praktijk is het stukke lastiger.

Absoluut, ben goed geïntegreerd, heb 2 paspoorten en rijbewijzen, koester beide landen, maar in NL ziet men aan mijn hoofd dat ik niet helemaal van hier ben, in Kroatie ziet en hoort men ook direct dat ik niet helemaal van hun ben, wie in zo'n spiraal zit moet zich zelf niet voor gek houden dat hij 100% 1 of het ander is. In je eigen wereldje en op papier kan dat best, in praktijk ziet men dat toch bewust of onbewust anders. En dat hoeft helemaal niet racistisch te zijn, maar het valt men wel op.
Om in jouw simpele ziel woorden te blijven........ Wat een bullshit! Meneertje simpele ziel gaat hier even uitleggen hoe bekrompen het volgens hem werkt. Dat je tegen de stroom in wil kan ik nog best in meekomen maar de denigrerende opmerkingen over een "zwarte in het kroatisch basketbalteam" ... "de turkos"..."mocros" of weet ik wat allemaal dat je raaskalkt over mensen met een andere achtergrond vind ik persoonlijk echt tenenkrommend. Jij denkt echt dat we allemaal met je geknikkerd hebben ofzo of bij je werken bij Swissport. Waarom zo denigrerend...ach..laat ook maar... de negeerknop gaat gebruikt worden. Dan hoef ik al die bullshit niet te lezen in welk topic dan ook.

Derksen

Aanvoerder
Om in jouw simpele ziel woorden te blijven........ Wat een bullshit! Meneertje simpele ziel gaat hier even uitleggen hoe bekrompen het volgens hem werkt. Dat je tegen de stroom in wil kan ik nog best in meekomen maar de denigrerende opmerkingen over een "zwarte in het kroatisch basketbalteam" ... "de turkos"..."mocros" of weet ik wat allemaal dat je raaskalkt over mensen met een andere achtergrond vind ik persoonlijk echt tenenkrommend. Jij denkt echt dat we allemaal met je geknikkerd hebben ofzo of bij je werken bij Swissport. Waarom zo denigrerend...ach..laat ook maar... de negeerknop gaat gebruikt worden. Dan hoef ik al die bullshit niet te lezen in welk topic dan ook.

Ik zal maar nog een keer reageren voor je me blockt. In Kroatisch basketbalteam ga je geen zwarte zien, Turken en Marokkanen gebruiken zelf het woorden turkus en mocro's en andere gebruiken dat met hun mee, en dat is denigrerend? :ROFL: Naja kan best, als ik al hoor dat mensen boos worden en beledigd bij het woord pannenkoek dan kan dit er ook bij. Jij kan je Berberse roots ook aan de kant leggen en vanaf morgen met een Canadese vlag en tattoo lopen, je 100% Canadees voelen en gedragen, in jou wereld ben je dat ook wel alleen zeg ik dat de buitenwereld jou anders 'kan' zien, dat is niet altijd positief of negatief maar toch wel anders.

Draai de rollen om:
''Goh die Poolse Hassan, zit pas 8 jaar in Polen en pakt nu goud voor hun, terwijl Polen bekend staan om stilstaande hobby's en werk laat staan rennen, maar nu hebben ze iemand geïmporteerd die ze goud bezorgd'' :clap:

En lees dit ook eens, en groetjes van alle Marokkanen, Turken en Kroaten van Swissport die wel samen knikkeren & elkaar tot op de bot afkraken als ze de kans er voor krijgen, iets met geven en nemen en niet huilen. https://www.trouw.nl/nieuws/hoe-het...or~b827fe4e/?referrer=https://www.google.com/

Laatst bewerkt:

Teamspirit

Assistent Coach
Goh die Poolse Hassan, zit pas 8 jaar in Polen en pakt nu goud voor hun, terwijl Polen bekend staan om stilstaande hobby's en werk laat staan rennen, maar nu hebben ze iemand geïmporteerd die ze goud bezorgd'

Verdiep je even in de geschiedenis ipv weer leugens te verkondigen.

Als je dingen schepen wil zetten prima, maar altijd maar weer liegen over de feiten is gewoon zwaar kut.

Teamspirit

Assistent Coach
Of het zijn import indo's/Turko's of whatever die Nederlands zijn maar hun hoofd toch echt afwijkt van een standaard Nederlander aka Dirk-jan

Je weet dat 25% van de Nederlanders een migratieachtergrond heeft? Dat waarschijnlijk iedereen wel ergens buitenlandse bloed heeft? Je kan zo Baudet stemmen met zijn homeopatische verdunning :sick:

Bovenaan Onderaan