Olympische Spelen 2020

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Wat ontzettend dom van die Jamaicaanse op de 200m. Ze stond al bijna stil op de finish en ligt er nu alsnog uit. :lmao:

rico

Trainer Coach
Ik ben het met beiden eens. Uitbannen lukt niet. Maar grenzen en straffen horen er wel gewoon bij.

Bij waterpolo is men erg streng. Commentaar niet toegestaan. Dat weet iedereen. Ga je over de schreef, dan krijg je straf. Maar over het algemeen gedraagt men zich bij waterpolo beter dan bij bijv. voetbal.

Bij vrijwel alle teamsporten.
Bij Hockey en Rugby bijvoorbeeld wachten ze rustig het oordeel van de VAR af.
Ligt voor een deel idd aan de leiding, maar volgens mij ook aan het vele geld dat er in voetbal omgaat, wat de belangen zo enorm groot maakt

rico

Trainer Coach
Ok, duidelijk. Maar wat voor straf zou je dan aan Djokovic uitdelen? Diskwalificatie? Dat vind ik hier te ver gaan. Bij het smijten van een racket in lege tribunes is een strafpunt afdoende in mijn optiek. Bij het verbouwen van zijn racket een game voor de tegenstander, prima, aangezien het een tweede overtreding is. Maar diskwalificatie voor iets waar hij alleen zichzelf mee heeft vind ik te ver gaan. Zeker omdat bij mijn weten dit gedrag bij Djokovic zelden voorkomt.
Dat weten we helemaal niet. Djokovic verliest maar zeer zelden ;)

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Dat weten we helemaal niet. Djokovic verliest maar zeer zelden ;)

Ik volg tennis totaal niet, maar ik had het idee van af en toe eens een berichtje in de media mee te pikken dat Djokovic wel te boek staat als iemand die af en toe een uitbarsting heeft?

rico

Trainer Coach
Ik volg tennis totaal niet, maar ik had het idee van af en toe eens een berichtje in de media mee te pikken dat Djokovic wel te boek staat als iemand die af en toe een uitbarsting heeft?
Veel topsporters kunnen slecht tegen hun verlies, denk ik.

Penalty

Internationale Legende
Wat ontzettend dom van die Jamaicaanse op de 200m. Ze stond al bijna stil op de finish en ligt er nu alsnog uit. :lmao:
Ja dat kun je wel zeggen. :FP: :lmao:
Daphne Schippers gebeurde bijna hetzelfde. Ze hield nog 0.01 over. :oops:
Je sparen OK, maar op deze wijze wordt het lachwekkend. :ROFL: :lmao: Lekker puh ... :p

Penalty

Internationale Legende
Liep na de val zo een 30 meter achter en haalt de rest in alsof het niets is, terwijl ze later vandaag nog een ander loop nummer doet. Wat een machine en wat een mindset zeg, fantastisch.
Hassan gaat 3 afstanden lopen. 1500 m, 5000 m en 10.000 m.
Haar coach zegt dat ze getraind heeft om op alle 3 afstanden een wereldrecord te kunnen lopen.
Ik hoop voor haar dat het allemaal niet teveel is en daardoor overal naast grijpt.

Mikasa

Internationale Legende
Haar coach zegt dat ze getraind heeft om op alle 3 afstanden een wereldrecord te kunnen lopen.
Ik hoop voor haar dat het allemaal niet teveel is en daardoor overal naast grijpt.
Dat is het risico.

Van Riessen helaas niet uniek (of iig bijzonder) en pakt geen medaille op de Zomerspelen, nadat ze dit in 2010 al op de Winterspelen deed.

korfbaljack

Ballenjongen
We zijn het er thuis over eens, als het ooit voor iemand mogelijk zou zijn, dan is het nu voor Hassan. Vanmiddag finale 5000 mtr, dan woensdag en vrijdag nog 2 races 1500 mtr en als slot op zaterdag de finale 10000 mtr. Qua indeling kan het niet beter. Grootste uitdaging ligt volgens mij bij de 1500 mtr, op de andere afstanden heeft niemand de pure snelheid zoals Hassan.

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
USA is uitgeschakeld door Canada, maakt het des te pijnlijker dat het Oranje niet gelukt is.

korfbaljack

Ballenjongen
Schippers uitgeschakeld. Viel te verwachten, ze heeft echt zoveel last van haar rug dat haar basis gewoon niet van het niveau van een paar jaar terug is.

PerfectPSV

Aanvoerder
Jammer voor Dafne. Echt niet meer op niveau, helaas.

Moet overigens zeggen dat ik Gregory Sedoc een hele fijne analist vind. Kan een Wesley Sneijder ofzo nog wel van leren.

korfbaljack

Ballenjongen
Jammer voor Dafne. Echt niet meer op niveau, helaas.

Moet overigens zeggen dat ik Gregory Sedoc een hele fijne analist vind. Kan een Wesley Sneijder ofzo nog wel van leren.
Gregory komt bij mij ook over als een ontzettende liefhebber. Daarnaast weet hij ook inderdaad technische zaken heel simpel uit te leggen.

De hockeysters koersen probleemloos op de halve finales af. 3-0 voor tegen Nieuw-Zeeland, dat nauwelijks een kans krijgt.

Phillip Cocu

Assistent Coach
Schippers uitgeschakeld. Viel te verwachten, ze heeft echt zoveel last van haar rug dat haar basis gewoon niet van het niveau van een paar jaar terug is.
Inderdaad. Ik hoorde ook nog een gerucht dat ze destijds te veel op kracht ging trainen en daardoor langzamer werd ondanks dat haar start iets beter werd. En een keer een andere trainer geloof ik, maar lijkt mij dat het meer door de rugklachten achteruit gaat ja

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Inderdaad. Ik hoorde ook nog een gerucht dat ze destijds te veel op kracht ging trainen en daardoor langzamer werd ondanks dat haar start iets beter werd. En een keer een andere trainer geloof ik, maar lijkt mij dat het meer door de rugklachten achteruit gaat ja
Een beetje de Mo van de atletiek. Geen trainingsbeest en geen vechter.

Bovenaan Onderaan