Olympische Spelen 2020

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Als hard kan rennen haal je haar misschien in.
Of je moet wachten bij de finish dan kun je haar opvangen in je armen. ;)
Laat dat maar aan Ralf over 😁

On topic Djokovic kansloos in de 3e set maar wat een sportieve verliezer is dat.

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Moet ik nou echt kilometer erbij zetten? Jij je zin, ze loopt makkelijk 25 kilometer per uur op de 400 mtr. Veel succes met haar in te halen😂.
Zijn rondjes. Ik wacht wel tot ze moe is 😄

Miedema zegt had ik de penalty van Martens maar genomen. Daarom zal ze nooit lekker in de groep liggen. Had zo groot geweest op het veld. Martens held.

Penalty

Internationale Legende
Miedema zegt had ik de penalty van Martens maar genomen. Daarom zal ze nooit lekker in de groep liggen. Had zo groot geweest op het veld. Martens held.
En ze mist de 1e penalty in de Penaltyreeks. Dus ook geen zekerheidje dat ze Penalty in de wedstrijd zou scoren.

Het is zo zonde dat Lieke Martens de Penalty gemist heeft. Miedema heeft 2 x gescoord dus ze had haar werk gedaan. Verdedigend zag het er niet best uit bij Nederland.

korfbaljack

Ballenjongen

En dan stopt ze na 600 mtr😉.

Ik vond het ook redelijk opmerkelijk, de gang van zaken rond die penalty. Miedema zat echt lekker in de wedstrijd, Martens kon op mij weinig indruk maken. Maar goed, misschien is zij wel de vaste strafschopneemster als Spitse er niet is.

Weltmeister

Na Bouterbaas de grappigste forummer 2020

Je bent in bloedvorm. Op het toernooi der toernooien. Je hebt er al 2 in liggen. Dan neemt iemand anders de pingel. En mist. Ik snap de reactie wel. Is niks dan teleurstelling. Een team dat goed in elkaar zit, kan die nukken wel van elkaar hebben, zonder dat er gelijk barsten ontstaan.

Mikasa

Internationale Legende
Waar haal je dan die artikelen vandaan dat Nederland deed alsof ze het wel effe gingen winnen? Ik lees niets anders dan dat er vertrouwen was dat dit het moment kon zijn om ze te pakken, spreekt weinig arrogantie uit die woorden toch.
Daarbij vond ik Nederland uiteindelijk toch beter in de tweede helft. Maar goed. Te makkelijk goals tegen. Te veel kansen verprutst.

On topic Djokovic kansloos in de 3e set maar wat een sportieve verliezer is dat.
Ik vind Djokovic een eikel, maar was inderdaad een sportieve reactie.

Relix

Slimste Forummer 2020
Prachtig die Fijians bij hun volkslied voorafgaand aan de wedstrijd tegen de all blacks in de rugby finale.
en volgens gewoon olypisch goud pakken!! Wat n helden

Penalty

Internationale Legende

Eens, Djo is een baasch.
Baas Djokovic verliest de wedsstrijd voor het brons van Pablo Carreno-Busta en laat zijn minder goede kant zien.
Hij gooit tijdens de wedstrijd zijn racket op de tribune en slaat het later tegen de netpaal kapot.
Hier moeten ze eens een eind aan maken. Als je moedwillig je racket kapot slaat mag je geen nieuw racket pakken en moet je maar met het kapotte racket de wedstrijd proberen uit te spelen. Of je moet direct gediskwalificeerd worden.

Laatst bewerkt:

korfbaljack

Ballenjongen
Baas Djokovic verliest de wedsstrijd voor het brons van Pablo Carreno-Busta en laat zijn minder goede kant zien.
Hij gooit tijdens de wedstrijd zijn racket op de tribune en slaat het later tegen de netpaal kapot.
Hier moeten ze eens een eind aan maken. Als je moedwillig je racket kapot slaat mag je geen nieuw racket pakken en moet je maar met het kapotte racket de wedstrijd proberen uit te spelen. Of je moet direct gediskwalificeerd worden.
Had hier thuis een flinke discussie over. Misschien ben ik wel verblind omdat ik echt een fan ben van Djokovic, maar ik kan me zijn reactie wel voorstellen. Tegen Zverev liep het ondanks de nederlaag niet slecht, maar nu speelde hij niet op zijn gebruikelijke niveau. Dan raak je gefrustreerd en uit je dat door een racket weg te slingeren naar een lege tribune of ergens op in te hakken. Wil het niet goedpraten, maar als je daarvoor geschorst moet worden hou je geen tennissers meer over.

Bovenaan Onderaan