Olympische Spelen 2020

Relix

Slimste Forummer 2020
Zweden won opmerkelijk al van USA, en als ik het goed heb moet de nummer 1 van pool F (NL?) tegen de nummer 2 van G (USA?).

Penalty

Internationale Legende
Met alle respect, maar dit is toch helemaal niets. Geen publiek geen tegenstand. :rolleyes:
Terug naar de roots zullen we dan maar zeggen. Olympische spelen op amateurniveau. :cool:

robpsv11

Grammatifaler
Ik schakelde dus in, en toen viel de 4-1. Waar zit ik naar te kijken. Hier wint ons 6e na een avond zuipen nog wel van.

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Ik schakelde dus in, en toen viel de 4-1. Waar zit ik naar te kijken. Hier wint ons 6e na een avond zuipen nog wel van.
Ik weet niet of je vaker naar vrouwenvoetbal kijkt, maar Zambia is niet echt een maatstaf voor het hedendaagse niveau van een toernooi als een EK of WK.

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Heeft die keeper van Zambia überhaupt ooit voetbal gespeeld? Ik heb haar nog niet één duik zien maken.

Der Jaufe

Internationale Legende
Heeft die keeper van Zambia überhaupt ooit voetbal gespeeld? Ik heb haar nog niet één duik zien maken.
Duiken is ook bij v Veenendaal ondermaats, als keeper moet je een beetje levensmoe zijn, wie weet hebben vrouwen dat wat minder?

Bovenaan Onderaan