Olympische Spelen 2020

Bacchus

Batmin
Administrator
Wie zei anders dan?
Ze hebben het er meermaals over gehad dat dat plankje er wel in de training zou liggen, maar weggehaald zou worden tijdens de wedstrijd. Dat is ook duidelijk gecommuniceerd, schijnt.

Dus na het polletje van Van Breukelen hebben we nu ook het plankje van vd Poel.

korfbaljack

Ballenjongen
Toch nog een paar lichtpuntjes op deze sombere dag: de damesdubbel badminton haalt de kwartfinale en de 3x3-basketballers staan op de drempel van de halve finale, door winst na verlenging tegen Polen.

Humtoezje

Aanvoerder
Het begint hilarische vormen aan te nemen.
Is er dan niets positiefs vandaag?
Jawel: Jean-Julien Royer.

En Arno Kamminga.

Penalty

Internationale Legende
V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Hij heeft zijn knie gebroken. :eek:
Het zit niet mee ... :sad:

Weer pech! BMX’er Niek Kimmann breekt knie na botsing met overstekende official​

link

i.p.v. 46 medailles naar 46 blessures. :bandage: :eek:
Hij gaat wel starten.

korfbaljack

Ballenjongen
Geen gebroken knie, maar een scheurtje in de knieschijf. Niet dat zoiets niet erg is, maar bij zo'n blessure kan ik me iets sneller voorstellen dat je een poging waagt om woensdag op de fiets te stappen.

Bacchus

Batmin
Administrator
Geen gebroken knie, maar een scheurtje in de knieschijf. Niet dat zoiets niet erg is, maar bij zo'n blessure kan ik me iets sneller voorstellen dat je een poging waagt om woensdag op de fiets te stappen.
Patellablessures kunnen echt bijzonder pijnlijk zijn. Ik zou ook niet op de fiets stappen. Als er al een scheurtje zit heb je niet veel nodig om de breuk 'compleet' te maken, lijkt me.

korfbaljack

Ballenjongen
Patellablessures kunnen echt bijzonder pijnlijk zijn. Ik zou ook niet op de fiets stappen. Als er al een scheurtje zit heb je niet veel nodig om de breuk 'compleet' te maken, lijkt me.
Dat snap ik. Ik zou het ook niet doen, maar ik kan me ook voorstellen hoe ik zou reageren als ik 5 jaar getraind en wedstrijden gereden zou hebben richting dit absolute hoofddoel, om het door zo'n blinde idioot te laten dwarsbomen. Dan zou ik ook uit alle macht proberen om te fietsen.

Bacchus

Batmin
Administrator
Dat snap ik. Ik zou het ook niet doen, maar ik kan me ook voorstellen hoe ik zou reageren als ik 5 jaar getraind en wedstrijden gereden zou hebben richting dit absolute hoofddoel, om het door zo'n blinde idioot te laten dwarsbomen. Dan zou ik ook uit alle macht proberen om te fietsen.
Ja, daar is natuurlijk ook wat voor te zeggen.

Mikasa

Internationale Legende
Dat ie die kerel niet in elkaar geramd heeft. Wat een lul met z’n oversteken.

Mikasa

Internationale Legende
Man man man. Wat een amateurisme. Boek een compleet vliegtuig en laat ook het cabinepersoneel testen of zelfs gewoon wegblijven. Neem je eigen drankjes mee.

Reconstructie | Olympische bubbel was al lek voordat ‘coronavlucht’ KL861 opsteeg

Bacchus

Batmin
Administrator
Man man man. Wat een amateurisme. Boek een compleet vliegtuig en laat ook het cabinepersoneel testen of zelfs gewoon wegblijven. Neem je eigen drankjes mee.

Reconstructie | Olympische bubbel was al lek voordat ‘coronavlucht’ KL861 opsteeg

Typisch voor hoe Nederland al de hele coronacrisis handelt.
Halve regeltjes, niet controleren, verschil in regels voor verschillende mensen (die toch allemaal in hetzelfde vliegtuig mogen stappen).
Dit zal ze leren, hopen we dan maar.

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020

In Tsjechië loopt al dagen een nationaal debat over een speciaal geregeld toestel voor een groot deel van hun olympische selectie. Een teamarts die waarschijnlijk niet was gevaccineerd, maar vertrouwde op mondwater als anti-coronamiddel, heeft mogelijk diverse atleten besmet, zo luidt daar al dagen de coverstory.

Lekkere teamarts heb je dan. :maniac:

Die zou ik het nog niet eens toevertrouwen om een pleister te plakken bij me.

Bovenaan Onderaan