Olympische Spelen 2018

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Nuis, wat ben jij een baas!! De 1000 én de 1500 pakken. Wat een klasbak!!
Duizen doden gestorven onderweg. Elke meter één. Wat een spanning.

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Ik ben blij dat hij lekker zichzelf is en geen gehoor geeft aan de megalomane oproep van Usain Bolt, de hardloopeikel.:cool:

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Oja, dat hadden we ook nog. De meeste anderen heb ik dat wel zien doen inderdaad.
Oh? Daar heb ik dan vakkundig langs gekeken, want ik was juist zo blij dat ze er in mijn beleving allemaal schijt aan hadden. Beetje jammer weer.

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Kramer en Wüst heb ik dat in ieder geval zien doen.
Kramer 'deed' 'm volgens mij niet (bewust), maar omdat die hardloopdwaas niet de reacties kreeg die hij hoopte, rekende hij 'm gewoon goed. Van Wust kan ik het me niet herinneren. Vind het een tegenvaller, eerlijk gezegd.

Ik vind het zo'n walgelijk iets. Je steelt de ceremonie van iemand anders, door jouw handtekening er overheen te zetten. Waar haal je het gore lef vandaan!? Je hebt je tijd en je roem gehad, laat andere atleten hun eigen feestje vieren, zonder je er mee te bemoeien. Fuck you, you miserable cunt!

...Zou je kunnen zeggen.:sneaky:

rico

Assistent Coach
Kramer 'deed' 'm volgens mij niet (bewust), maar omdat die hardloopdwaas niet de reacties kreeg die hij hoopte, rekende hij 'm gewoon goed. Van Wust kan ik het me niet herinneren. Vind het een tegenvaller, eerlijk gezegd.

Ik vind het zo'n walgelijk iets. Je steelt de ceremonie van iemand anders, door jouw handtekening er overheen te zetten. Waar haal je het gore lef vandaan!? Je hebt je tijd en je roem gehad, laat andere atleten hun eigen feestje vieren, zonder je er mee te bemoeien. Fuck you, you miserable cunt!

Dat zou ik alleen niet recht in z'n gezicht doen ;)

-040-

Trainer Coach

Maar wat was dat dan??? :unsure:

Bovenaan Onderaan