Olympische Spelen 2018

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Aan die ceremoniën vind ik nou echt helemaal niks leuks. Zwaaiende poppetjes met een vlaggetje, een hoop 'cultureel' getrut en gekleuter en vervolgens wat vuurwerk...
Precies. Die kijk ik ook niet. Ik vond het ook zo jammer dat de NOS zo veel tijd verspilde aan geleuter. Waarom niet gewoon vol gas sport uitzenden. Jammer. #gemistekans

Der Jaufe

Bondscoach
Daar heb ik dus helemaal niets mee.....paralympics.
Discriminatie, straks komen we d'r ook nog achter dat je niks met de Gay Games hebt... Lekker vanuit je bevoorrechtte positie alleen naar de gewone blanke medemens kijken hé. Ik ken jouw soort ;)

-040-

Trainer Coach
Discriminatie, straks komen we d'r ook nog achter dat je niks met de Gay Games hebt... Lekker vanuit je bevoorrechtte positie alleen naar de gewone blanke medemens kijken hé. Ik ken jouw soort ;)
Ik vind dat er ook een old-olympics dient te komen. Nu worden ambitievolle ouderen gewoon gediscrimineerd! Voor oude zakken zoals ik rest nu alleen een ongeluk om een olympische medaille te veroveren. Dat is gewoon uitlokking.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Ik vind dat er ook een old-olympics dient te komen. Nu worden ambitievolle ouderen gewoon gediscrimineerd! Voor oude zakken zoals ik rest nu alleen een ongeluk om een olympische medaille te veroveren. Dat is gewoon uitlokking.
OS voor talentlozen!

Bovenaan Onderaan