Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Olympiakos Piraeus heeft dit seizoen in de Griekse competitie nog niet verloren. :cautious:
21 gespeeld 18 gewonnen 3 gelijk 0 verloren. 54 goals voor en 8 tegen.

Ik troost me maar met de gedachte dat PSV ook nog niet verloren heeft in de Griekse competitie. ;)
De Griekse competitie ja. Celtic en Rangers verloren ook nooit in hun competitie maar stellen Europees niks voor. Deze wedstrijd wordt gewoon gewonnen en thuis ook en op naar de volgende ronde.
 
Olympiakos Piraeus heeft dit seizoen in de Griekse competitie nog niet verloren. :cautious:
21 gespeeld 18 gewonnen 3 gelijk 0 verloren. 54 goals voor en 8 tegen.

Ik troost me maar met de gedachte dat PSV ook nog niet verloren heeft in de Griekse competitie. ;)
Wel joh met 4-1 van Paok
 
Mvogo

Teze
Baumfrot. Boscagli
Dumfries Max
Sangare
Mo. Thomas
Malen. Zahavi

iig dit systeem 5-3-2 de namen.......tja
 
Onderschat je Vitesse nu? Die komen ook nog tussendoor he?!
feb 4 wedstrijden te gaan, alleen Vitesse kunnen we misschien een keertje winnen rest wordt huilen en weer kansloos eraf tegen Ajax wat mij het meeste pijn gaat doen. Met dit slappe zooitje wordt het nooit wat.
 
4-1. 0 vertrouwen in. Götze en Gakpo zullen vast nog niet fit zijn. Deze maand gaat sportief een lijdensweg zijn.
 
Laatst bewerkt:
Olympiakos Piraeus heeft dit seizoen in de Griekse competitie nog niet verloren. :cautious:
21 gespeeld 18 gewonnen 3 gelijk 0 verloren. 54 goals voor en 8 tegen.

Ik troost me maar met de gedachte dat PSV ook nog niet verloren heeft in de Griekse competitie. ;)
Maar vanaf de zonnige kant bekeken: Olympiakos heeft dit seizoen nog geen enkele Europa League wedstrijd gewonnen! Pfff... stelletje amateurs!
 
De Griekse competitie ja. Celtic en Rangers verloren ook nooit in hun competitie maar stellen Europees niks voor. Deze wedstrijd wordt gewoon gewonnen en thuis ook en op naar de volgende ronde.
Nou de Nederlandse competitie dat is de sterkste competitie van Europa. :rolleyes: :ROFL: :lmao:
Olympiakos verloor slechts met 0-1 van Manchester City in de CL. :cautious:
 
Kunnen we er anders niet gewoon een online drankspel met Zoom van maken? Bij iedere fout van Rosario neem je een slok. Bij iedere goal van de Grieken gaat de fles bier leeg en bij een overwinning van PSV een hele fles Vodka. Doen we na afloop een dronken game-sessie en de dag daarna herinnert niemand zich nog de schande van PSV.

Lijkt me nou echt een fantastische win-win!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan