Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
ZF4WHcS.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Club waar we geen historie tegen hebben, 30-voudig kampioen van Griekenland. EN ook op dit moment bovenaan in de competitie, van de 12 wedstrijden werden er 10 gewonnen en ging er geen verloren. Doelsaldo 33 om 5. Kortom, scoren tegen deze club lijkt lastig.

Club komt instromen vanuit de CL (dacht dat wij zulke clubs niet konden loten omdat we groepswinnaar waren??).

Play-offronde
Olympiakos - Omonia 2-0(t) 0-0(u)

Bij de loting zaten ze in pot 3 en werden de volgende tegenstanders geloot:
- Manchester City
- Fc Porto
- Olympique Marseille

In de CL hebben ze slechts 2 doelpunten weten te scoren en kregen ze er 10 tegen. Het enige duel dat gewonnen werd was thuis tegen de Fransen, waar ze in blessuretijd wisten te scoren.

Het gegeven dat ze met drie punten door zijn in de EL is louter op basis van onderling resultaat tegen de Fransen 1-0 en 2-1. OM was ook de enige club waar ze tegen wisten te scoren in de poulefase. doelsaldo wat met -8 net minder slechts was dan dat van Olympique Marseille (-11)

In de laatste wedstrijd kreeg Semedo 2 gele kaarten, deze speler lijkt mij dan ook geschorst tegen PSV (iemand die hier zekerheid kan geven?). Zelfde geldt voor de vleugelverdediger Rafinha welke zijn 3e gele kaart pakte in die wedstrijd.

Topscoorder in de competitie is El Arabi met reeds 11 goals, vorig seizoen legde hij er 20 in het netje. Deze speler scoorde overigens niet in de CL, dat was Ahmed Hassan, een Egyptenaar.

Over het algemeen doen we het redelijk tegen Griekse clubs,

griekenland.jpg

3x werd er in een knock-out fase tegen een Griekse club geloot, iedere keer wist ons PSV te zegevieren. In poule-fase hebben we 2x een 4-1 om de oren gekregen in Griekenland.
Kortom, we hebben zeker kans om door te gaan, maar het is geen gelopen race.
 
Laatst bewerkt:
Club waar we geen historie tegen hebben, 30-voudig kampioen van Griekenland. EN ook op dit moment bovenaan in de competitie, van de 12 wedstrijden werden er 10 gewonnen en ging er geen verloren. Doelsaldo 33 om 5. Kortom, scoren tegen deze club lijkt lastig.

Club komt instromen vanuit de CL (dacht dat wij zulke clubs niet konden loten omdat we groepswinnaar waren??).

Play-offronde
Olympiakos - Omonia 2-0(t) 0-0(u)

Bij de loting zaten ze in pot 3 en werden de volgende tegenstanders geloot:
- Manchester City
- Fc Porto
- Olympique Marseille

In de CL hebben ze slechts 2 doelpunten weten te scoren en kregen ze er 10 tegen. Het enige duel dat gewonnen werd was thuis tegen de Fransen, waar ze in blessuretijd wisten te scoren.

Het gegeven dat ze met punten door zijn in de EL is louter op basis van doelsaldo wat met -8 net minder slechts was dan dat van Olympique Marseille (-11)

In de laatste wedstrijd kreeg Semedo 2 gele kaarten, deze speler lijkt mij dan ook geschorst tegen PSV (iemand die hier zekerheid kan geven?).

Topscoorder in de competitie is El Arabi met reeds 11 goals, vorig seizoen legde hij er 20 in het netje. Deze speler scoorde overigens niet in de CL, dat was Ahmed Hassan, een Egyptenaar.

Over het algemeen doen we het redelijk tegen Griekse clubs,

Bekijk bijlage 2879

3x werd er in een knock-out fase tegen een Griekse club geloot, iedere keer wist ons PSV te zegevieren. In poule-fase hebben we 2x een 4-1 om de oren gekregen in Griekenland.
Kortom, we hebben zeker kans om door te gaan, maar het is geen gelopen race.
Goed bericht, man! :sneaky:
 
Het gegeven dat ze met punten door zijn in de EL is louter op basis van doelsaldo wat met -8 net minder slechts was dan dat van Olympique Marseille (-11)
Ze zijn eigenlijk door op basis van onderling resultaat (1 uitdoelpunt tegen Olympique) maar dat maakt in dat geval niet uit.

Het lijkt mij ook dat Semedo geschorst zal zijn, maar ik kan het nog nergens vinden.

Rafinha is ook mogelijk geschorst denk ik, had al twee gele kaarten en pakte in de laatste wedstrijd zijn derde, wat normaalgesproken betekent dat je de volgende wedstrijd mist.
 
Ze zijn eigenlijk door op basis van onderling resultaat (1 uitdoelpunt tegen Olympique) maar dat maakt in dat geval niet uit.

Het lijkt mij ook dat Semedo geschorst zal zijn, maar ik kan het nog nergens vinden.

Rafinha is ook mogelijk geschorst denk ik, had al twee gele kaarten en pakte in de laatste wedstrijd zijn derde, wat normaalgesproken betekent dat je de volgende wedstrijd mist.
Dan missen er dus 2 basiskrachten in de laatste linie. Dat is positief.

Enne top voor de aanvulling, post is in een opwelling geboren, ben wel bezig met n database waardoor dit soort info mogelijk vaker gaat volgen
 
Dan missen er dus 2 basiskrachten in de laatste linie. Dat is positief.

Enne top voor de aanvulling, post is in een opwelling geboren, ben wel bezig met n database waardoor dit soort info mogelijk vaker gaat volgen
Leuk! Wat voor een database precies?
 
Leuk! Wat voor een database precies?
Gewoon n excelsheet met alle wedstrijden van PSV heb nu de competitie vanaf begin eredevisie er in zitten. Ga daar nog vanalles uit destilleren zoals vaak voorkomende uitslagen etc reeks ongeslagen enzo.
Ga daarna Europees invoegen en dan beker.

En wie weet trek ik nog een 'grootste psv cijferkennerquiz' uit om 2021 af te trappen hier.
 
Gewoon n excelsheet met alle wedstrijden van PSV heb nu de competitie vanaf begin eredevisie er in zitten. Ga daar nog vanalles uit destilleren zoals vaak voorkomende uitslagen etc reeks ongeslagen enzo.
Ga daarna Europees invoegen en dan beker.

En wie weet trek ik nog een 'grootste psv cijferkennerquiz' uit om 2021 af te trappen hier.

Misschien kan ik data daarna nog leuk in kaart brengen :) (Heb bijna m'n opleiding Basis-GIS afgerond = Geografische Data analyseren en in kaart brengen). Altijd leuk om mee te oefenen.
 
Misschien kan ik data daarna nog leuk in kaart brengen :) (Heb bijna m'n opleiding Basis-GIS afgerond = Geografische Data analyseren en in kaart brengen). Altijd leuk om mee te oefenen.
Is alleen weinig geografisch of je moet resultaten op de kaart willen weergeven. Per jaartal dat je naar stadions toe kan pannen ofzo.
Succes met de opleiding, GIS en data in t algemeen kan je de komende jaren goed in aan de slag, en in heel veel verschillende takken van 'sport'.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Gewoon n excelsheet met alle wedstrijden van PSV heb nu de competitie vanaf begin eredevisie er in zitten. Ga daar nog vanalles uit destilleren zoals vaak voorkomende uitslagen etc reeks ongeslagen enzo.
Ga daarna Europees invoegen en dan beker.

En wie weet trek ik nog een 'grootste psv cijferkennerquiz' uit om 2021 af te trappen hier.
Onze John Frederikstadt.
 
Gewoon n excelsheet met alle wedstrijden van PSV heb nu de competitie vanaf begin eredevisie er in zitten. Ga daar nog vanalles uit destilleren zoals vaak voorkomende uitslagen etc reeks ongeslagen enzo.
Ga daarna Europees invoegen en dan beker.

En wie weet trek ik nog een 'grootste psv cijferkennerquiz' uit om 2021 af te trappen hier.
Ik houd van quizzen! Leuk! Schrijf mij maar in😉
 
Toekomstig collega? succes met de opleiding, ongelooflijk veel werk in te vinden.
Hopelijk! Ik moet alleen nog mijn eindopdracht doen. Theorie-examen al gehad (8,6). Ik zit intussen al naar vacatures te kijken. Wel fijn dat er inderdaad veel werk in te vinden is.
 
Schalke heeft interesse in Rafinha de rechtsback van Olympiakos zou toch mooi zijn als die nog even verkocht wordt voor de wedstrijd tegen PSV, want is wel een vaste waarde. En voor wat het goed is onze grote vriend Bruma heeft daadwerkelijk afgelopen maand minuten gemaakt bij Olympiakos, hij heeft sinds 20 dec, 285 min gemaakt in 4 wedstrijden met daarin 2 goals en 1 assist. Hij begint op gang te komen, hopelijk is die tegen PSV weer de Bruma die we kennen.
 
Schalke heeft interesse in Rafinha de rechtsback van Olympiakos zou toch mooi zijn als die nog even verkocht wordt voor de wedstrijd tegen PSV, want is wel een vaste waarde. En voor wat het goed is onze grote vriend Bruma heeft daadwerkelijk afgelopen maand minuten gemaakt bij Olympiakos, hij heeft sinds 20 dec, 285 min gemaakt in 4 wedstrijden met daarin 2 goals en 1 assist. Hij begint op gang te komen, hopelijk is die tegen PSV weer de Bruma die we kennen.
Geschorst toch?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan