Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Amen.

Omdat hij goed kan verdedigen, verzaakt nauwelijks. Zeker tot de winterstop constant geweest al kwamen er daarna wat momenten. Atletisch, sterk, opbouwend goed al laat de dribbel wat wensen te over, prima lange pass en ook regelmatig een korte pass met kleine chip achtige curve bal. Belangrijke onderscheppingen, spirit, reactievermogen, daadkrachtig. En dit is pas zijn eerste seizoen in de basis terwijl hij eerder als jonge back binnen kwam die in 2 seizoenen slechts 3 keer wat minuten mee mocht doen Ik zag ook in een statistiek nog dat hij heel goed zat in de passing.
Daar heb je gelijk in ja, pff kunnen we niet gewoon een potje ervaring kopen op de zwarte markt en die aan Boscagli of Teze geven? Of wordt dit dan als doping gezien? Effe Amsterdam bellen..
 
Dat vind ik ook, maar we hebben sowieso een topspeler op de CV nodig. Ik zou het zonde vinden als Boscagli of Teze daardoor op de bank moet zitten.
Volgend jaar Joey Veerman maar naast Sangare. die V/d Ven halen en als Malen vertrekt die Tzolis van PAOK.
 
Amen.

Omdat hij goed kan verdedigen, verzaakt nauwelijks. Zeker tot de winterstop constant geweest al kwamen er daarna wat momenten. Atletisch, sterk, opbouwend goed al laat de dribbel wat wensen te over, prima lange pass en ook regelmatig een korte pass met kleine chip achtige curve bal. Belangrijke onderscheppingen, spirit, reactievermogen, daadkrachtig. En dit is pas zijn eerste seizoen in de basis terwijl hij eerder als jonge back binnen kwam die in 2 seizoenen slechts 3 keer wat minuten mee mocht doen Ik zag ook in een statistiek nog dat hij heel goed zat in de passing.
De nieuwe Jaap Stam of toch niet...Teze kan niet centraal prima voor rechtsback maar dan houd het op.
 
Teze en Boscagli samen is gewoon te weinig, te onervaren, niet complementair genoeg. Wat mij betreft halen we een echte CV en wordt Boscagli 1e reserve. Teze kan een hele goede worden in een paar jaar, als hij zich blkijft ontwikkelen
Als ik iets van dit duo vind, is dat het complementair is. Teze is goed in duels en snel. Boscagli kopt goed, staat vaak goed opgesteld en heeft een goede pass. Er zit veel potentie in beiden, denk ik op basis van dit seizoen. Zeker bij Boscagli had ik dat vorig seizoen niet verwacht. Maar met 1 ervaren, zekere verdediger zou PSV er inderdaad wel op vooruit gaan.
Het fijne aan Boscagli en Teze vind ik het feit dat ze allebei vooruit verdedigen, en niet angstig achteruithollen. Ze durven om preventief in te grijpen; als dat misgaat, gaat het vaak gruwelijk mis, maar dat neem ik dan voor lief. Ik zie dit liever dan dat schijtbakken verdedigen wat we eerst altijd hadden, dat achteruithollen en niet ingrijpen.
Eens
Ik vind Teze eigenlijk wel op zijn plek rechts centraal eigenlijk. Op de backpositie is ie een stuk minder.
Vind ik ook. Al kan hij dat waarschijnlijk ook wel verbeteren. Heeft zo af en toe ook een goede pass in huis en is snel zat.

Al met al een teleurstellende avond. Zo verdedigen is echt onvoorstelbaar. Er zat meer in vanavond. Aan de andere kant vielen de PSV goals ook met gelukjes. Duidelijk is dat PSV na de eerste 13 spelers te veel kwaliteit inlevert. Trouwens die wissels van Schmidt waren wel weer onnavolgbaar. Je moet scoren en dan haal je Zahavi eruit voor een middenvelder?
 
V/d Ven halen lijkt me redelijk voor de toekomst, maar niet als de basisspeler die we nodig hebben.
Nee, ik vind dat we verder moeten met Teze en Boscagli. V/d Ven prima eerst als Back-up. Nu hebben we alleen Baumgartl en Viergever...en Obispo die nooit kan spelen.
 
Dat vind ik ook, maar we hebben sowieso een topspeler op de CV nodig. Ik zou het zonde vinden als Boscagli of Teze daardoor op de bank moet zitten.
Ik was er eerst geen fan van maar ik begin steeds meer te denken dat er heel misschien toch een middenvelder in Boscagli schuilt. Een club als PSV hoort ook gewoon gezonde concurrentie te hebben. Nu zitten we met Viergever en de man of the match van tien miljoen.
 
Dat vind ik ook, maar we hebben sowieso een topspeler op de CV nodig. Ik zou het zonde vinden als Boscagli of Teze daardoor op de bank moet zitten.
Geen topspelers, gewoon verdedigers die de basiselementen beheersen.. Bruma is ook geen topspeler, maar deed zelden domme dingen. De persoonlijke fouten zijn niet meer te tellen. Met Mvogo en zn twee blunders. Tegen ADO kan het best, maar tegen wat sterkere tegenstanders kom je niet weg met structurele fouten..
 
Jajaja zie liever een knappe spelverdeler en spits dan een back die moet gewoon goed verdedigen.
We hebben in potentie de beste spits van Nederland (nu nog wel) en een andere die ook heel behoorlijk kan voetballen. Spelverdeler hebben we ook een van de beste in de vorm van Mo
 
Of overgaan op 3cv's waardoor je backs vaker op kunnen komen zonder dat je verdediging gelijk fragiel is
Nee, nog meer goede annavallende spelers uit je team halen, om het gebrek aan kwaliteit achterin op te vangen, De oplossing is echt om betre te gaan verdedigen, niet nog meer gena=mankeerde verdedigers erin
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan