Olympiakos Piraeus - PSV | dinsdag 4 november 21:00 | Eindstand 1-1

De supporters worden wel als honden behandeld in Athene/Piraeus hoor. Vier (!) uur voor de wedstrijd in een bus zonder eten en drinken, twee keer fouilleren, ophoudprocedure... Hier kun je als PSV toch niet meteen akkoord mee gaan?

Turpin, dat is die slechte arrogante scheids, toch?
Ik gok dat je aan de juiste denkt ja.
3140080-64357328-2560-1440.jpg

De supporters worden wel als honden behandeld in Athene/Piraeus hoor. Vier (!) uur voor de wedstrijd in een bus zonder eten en drinken, twee keer fouilleren, ophoudprocedure... Hier kun je als PSV toch niet meteen akkoord mee gaan?
Ja, het is bepaald geen feest daar , hoe politie en militairen daar vaak met buitenlanders omgaan.
Inderdaad moet je voor een fatsoenlijke behandeling zeker niet in Griekenland zijn.

Overigens , mochten we hier winnen , komt zowaar er toch een kans (je?) dat we bij de eerste 24 komen.
Behalve drie punten is het ook erg belangrijk blessurevrij te blijven vanwege zondag.

Nee, hoogstwaarschijnlijk zijn we er al met 8 punten. Aldus het ED.
Ik las het net, maar het staat er niet letterlijk. Er staat "Een punt pakken tegen een van deze tegenstanders is niet onmogelijk', maar met 8 punten ga je het echt niet redden.....

O wacht, dit staat er ook:

Waarom cruciaal? Het is goed mogelijk dat dit seizoen een eindstand van acht punten voldoende is om door te gaan naar de volgende fase in het Champions League-toernooi.

Hmm... ik geloof daar niet zoveel van.

Ik las het net, maar het staat er niet letterlijk. Er staat "Een punt pakken tegen een van deze tegenstanders is niet onmogelijk', maar met 8 punten ga je het echt niet redden.....

O wacht, dit staat er ook:

Waarom cruciaal? Het is goed mogelijk dat dit seizoen een eindstand van acht punten voldoende is om door te gaan naar de volgende fase in het Champions League-toernooi.

Hmm... ik geloof daar niet zoveel van.
Maakt deze CL campagne wel een stuk minder onbereikbaar dan we van tevoren hadden ingeschat.

Belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Niet alleen vanwege de punten, maar ook omdat we onze favorietenrol gewoon waar moeten maken.
Olympiakos heeft ook helemaal geen bijzondere selectie als ik het zo zie. Maar toch, uit is pittig. Uit winnen in de CL doet PSV niet zo vaak.

Beetje vergelijkbaar met vorig jaar Rode Ster uit? (die wonnen we)
Ik schat ze wel iets hoger in, maar verder denk ik redelijk vergelijkbaar. Er lopen geen echte sterren of toptalenten rond, maar ik verwacht een typisch hecht team dat gewoon als collectief prima voor de dag komt.

Terug
Bovenaan Onderaan