Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Turpin, dat is die slechte arrogante scheids, toch?We spelern onder de leiding van Turpin
![]()
Turpin fluit PSV in Champions League tegen Olympiakos
De UEFA heeft de scheidsrechtersaanstellingen voor de Champions League-wedstrijden van dinsdag bekendgemaakt. Het duel tussen Olympiakos Piraeus en PSV staat onder leiding van de Fransman Clément Turpin.www.vi.nl
Zie dat we ook nog iets recht te zetten hebben daar.
Dat is makkelieTurpin, dat is die slechte arrogante scheids, toch?
De Franse Makkelie?Dat is makkelie![]()
Ik gok dat je aan de juiste denkt ja.Turpin, dat is die slechte arrogante scheids, toch?
Nee dit is Trossard van ArsenalIk gok dat je aan de juiste denkt ja.
![]()

Ja, het is bepaald geen feest daar , hoe politie en militairen daar vaak met buitenlanders omgaan.De supporters worden wel als honden behandeld in Athene/Piraeus hoor. Vier (!) uur voor de wedstrijd in een bus zonder eten en drinken, twee keer fouilleren, ophoudprocedure... Hier kun je als PSV toch niet meteen akkoord mee gaan?

Nope. Je hebt wel 11 punten nodig minimaal. Als ze deze winnen staan ze op 7 punten. Dan heb je nog 4 nodig.Als we deze winnen dan hoeven we nog maar 1 punt te halen uit de overige wedstrijden om bij de laaste 24 clubs te geraken. Dus....![]()
We maken Oozo van die gasten morgenAls we deze winnen dan hoeven we nog maar 1 punt te halen uit de overige wedstrijden om bij de laaste 24 clubs te geraken. Dus....![]()
Nee, hoogstwaarschijnlijk zijn we er al met 8 punten. Aldus het ED.Nope. Je hebt wel 11 punten nodig minimaal. Als ze deze winnen staan ze op 7 punten. Dan heb je nog 4 nodig.
Ik las het net, maar het staat er niet letterlijk. Er staat "Een punt pakken tegen een van deze tegenstanders is niet onmogelijk', maar met 8 punten ga je het echt niet redden.....Nee, hoogstwaarschijnlijk zijn we er al met 8 punten. Aldus het ED.
Maakt deze CL campagne wel een stuk minder onbereikbaar dan we van tevoren hadden ingeschat.Ik las het net, maar het staat er niet letterlijk. Er staat "Een punt pakken tegen een van deze tegenstanders is niet onmogelijk', maar met 8 punten ga je het echt niet redden.....
O wacht, dit staat er ook:
Waarom cruciaal? Het is goed mogelijk dat dit seizoen een eindstand van acht punten voldoende is om door te gaan naar de volgende fase in het Champions League-toernooi.
Hmm... ik geloof daar niet zoveel van.
Olympiakos heeft ook helemaal geen bijzondere selectie als ik het zo zie. Maar toch, uit is pittig. Uit winnen in de CL doet PSV niet zo vaak.Belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Niet alleen vanwege de punten, maar ook omdat we onze favorietenrol gewoon waar moeten maken.
Beetje vergelijkbaar met vorig jaar Rode Ster uit? (die wonnen we)Olympiakos heeft ook helemaal geen bijzondere selectie als ik het zo zie. Maar toch, uit is pittig. Uit winnen in de CL doet PSV niet zo vaak.
Ik schat ze wel iets hoger in, maar verder denk ik redelijk vergelijkbaar. Er lopen geen echte sterren of toptalenten rond, maar ik verwacht een typisch hecht team dat gewoon als collectief prima voor de dag komt.Beetje vergelijkbaar met vorig jaar Rode Ster uit? (die wonnen we)