Olivier Boscagli (V)

Hij zet nu een goede serie neer van een wedstrijd of vier? Maar daarvoor had hij ook een goede periode. Die serie was toen korter en ging daarna weer telkens de fout in. Ik wacht nog even met het hosanna. Laat hem maar eens een half seizoen constant spelen. Rosario had ook van die periodes en die is nog steeds niet constant.
In Boscagli zie ik kansen, gelukkig krijgt hij hier de kans om zich te ontwikkelen.
Niet vergeten dat Arias ook onzeker was in het begin ;)
Wat dat betreft, is dat precies een ander punt wat hij gemeen heeft met Arias. Maar we moeten inderdaad nog wachten met de hosanna stemming.
 
Ik vind hem de laatste tijd steevast 1 van de betere PSV-ers. Het is 1 op 1 zeker niet de beste verdediger, maar naast zijn passes staat hij ook vaak goed opgesteld.

Dat komt ook omdat de rest echt totaal kudt speelt. Dan val je al snel op.
 
Hij zet nu een goede serie neer van een wedstrijd of vier? Maar daarvoor had hij ook een goede periode. Die serie was toen korter en ging daarna weer telkens de fout in. Ik wacht nog even met het hosanna. Laat hem maar eens een half seizoen constant spelen. Rosario had ook van die periodes en die is nog steeds niet constant.
In Boscagli zie ik kansen, gelukkig krijgt hij hier de kans om zich te ontwikkelen.
Geen enkele verdediger is foutloos, en 'telkens' is ook erg overdreven. Er wordt veel op het centrum gezeken, maar ik vind die twee eigenlijk de revelaties van het seizoen. Dat het af en toe finaal mis gaat komt ook door hoe PSV speelt, en met name de backs, maar die ontspringen de dans vaak qua kritiek.
 
Geen enkele verdediger is foutloos, en 'telkens' is ook erg overdreven. Er wordt veel op het centrum gezeken, maar ik vind die twee eigenlijk de revelaties van het seizoen. Dat het af en toe finaal mis gaat komt ook door hoe PSV speelt, en met name de backs, maar die ontspringen de dans vaak qua kritiek.
Eens. Maar aan het begin van het seizoen had hij wel een aantal uitkapmomentjes. Dat hebben we gelukkig al even niet meer gezien.
 
Geen enkele verdediger is foutloos, en 'telkens' is ook erg overdreven. Er wordt veel op het centrum gezeken, maar ik vind die twee eigenlijk de revelaties van het seizoen. Dat het af en toe finaal mis gaat komt ook door hoe PSV speelt, en met name de backs, maar die ontspringen de dans vaak qua kritiek.
Telkens is in mijn optiek niet overdreven. Volgens mij benoemde ik vaak die momenten in de wedstrijdchats of bij doelpunten. Dan was steeds Boscagli betrokken bijvoorbeeld bij uitkap momenten.
Geen enkele verdediger is foutloos is meer van toepassing op Teze, die stond echt maanden lang zeer behoorlijk te verdedigen.
 
Eens. Maar aan het begin van het seizoen had hij wel een aantal uitkapmomentjes. Dat hebben we gelukkig al even niet meer gezien.
Op het begin van het seizoen inderdaad en dat hield vrij lang aan, daarna een aantal weken minder verdedigende fouten en daarna was hij weer kwetsbaar. Maar na een tegendoelpunt bij ik meen AZ als tegenstander is het weer prima gegaan
 
Op het begin van het seizoen inderdaad en dat hield vrij lang aan, daarna een aantal weken minder verdedigende fouten en daarna was hij weer kwetsbaar. Maar na een tegendoelpunt bij ik meen AZ als tegenstander is het weer prima gegaan
Prima speler. Zie hem alleen graag op de plek van Rosario.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Prima jongen, goede mentaliteit, verzaakt nooit, ondanks zijn soms kinderlijke fouten. Verder is hij altijd opgewekt en is creatief. Het gaat daarom ook (voor dit niveau) te vaak fout. Hij neemt veel risico’s maar dat vind ik juist mooi, iemand achterin met lef. Bovendien heb je ervaring nodig om die onrust kwijt te raken. Ik vind hem alleen te klein voor een echte cv. En zowel hij als Teze scoren bijna nooit. Er zijn veel cv’s die dat minimaal 5 x per seizoen doen. Kortom genoeg verbeterpunten maar hij laat zien leergierig te zijn.
 
Prima jongen, goede mentaliteit, verzaakt nooit, ondanks zijn soms kinderlijke fouten. Verder is hij altijd opgewekt en is creatief. Het gaat daarom ook (voor dit niveau) te vaak fout. Hij neemt veel risico’s maar dat vind ik juist mooi, iemand achterin met lef. Bovendien heb je ervaring nodig om die onrust kwijt te raken. Ik vind hem alleen te klein voor een echte cv. En zowel hij als Teze scoren bijna nooit. Er zijn veel cv’s die dat minimaal 5 x per seizoen doen. Kortom genoeg verbeterpunten maar hij laat zien leergierig te zijn.
Al 2 doelpunten in de eredivisie dit seizoen en nog 13 wedstrijden (competitie) misschien tikt die er nog ff 3 in ;)
 
-Edit Quote van IPF plaatsen ging niet goed.

Opbouwend lef zeker wel maar verdedigend vind ik hem soms een mak lammetje wat achter zijn man aan huppelt en niet oplettend genoeg is en eerder het antoniem van lef. Bij lef denk ik meer aan Mano lev, Teze, Mendéz en dat soort waakhonden. Maar ik zie het wel zitten in Boscagli, hij is jong en ontwikkeld zich prima. Hij is wat klein maar in Europa zie je genoeg verdedigers van zijn lengte.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Die George Cox van Fortuna doet het ook wel aardig zo te zien. Zou dat geen goede back-up/potentiële opvolger van Max zijn?
Verspeelt de meeste ballen van de eredivisie met ruime voorsprong op de nummer 2, hoorde ik dit weekend. Dus doe maar niet.

Matusiwa staat er ook tussen. Goede speler, maar type Sangaré. Niet nodig dus. Of als reserve.
 
Terug
Bovenaan Onderaan