Olivier Boscagli (V)

Al is dat topic idee misschien ook wel iets?

Joah. Ik heb het gevoel dat het effectiever en leuker discussieren is als de tweets gewoon in de topics van de relevante spelers worden geplaatst. Het gaat immers om die spelers en in die topics kun je prima discussieren over of de inhoud van zo'n analyse/tweet/statistiek recht doet aan hoe wij de speler ervaren etc.
 
Jij vergelijkt nu een wereldkampioenland met Gibraltor/Andora? Ik denk dat het voor PSV meer opschiet om een international/talent uit bv top 1-100 te hebben. Dan 1 die uit de top 15 landen komt en nooit een kans meer gaat maken om international te worden.
Ik chargeer het een beetje in de vergelijking. Maar ik denk niet dat iemand die international is direct een betere versterking is dan iemand die dit niet is. Zeker als die de nationaliteit van Frans/Duits oid heeft. Daar kan de voetballer niets aan doen. Er zijn genoeg Franse, Duitse, Braziliaanse en Spaanse spelers die bij PSV in de basis zouden maar niet international zijn en beter zijn dan basisspelers van landen uit de top 15 oid.

Vandaar dat ik international niet een classificering vind voor een speler bij PSV.
 
Waarom alleen het begin quoten? Ik zei een speler uit de top 15 landen die geen kans maakt om international te worden. Dan zie ik liever een basis speler (Internationaal) uit de eerste 100 bij ons spelen. Voor PSV schiet het meer op om bv een international van Zuid-Korea te hebben dan een Boscagli.
Nou in een zuid korea speelt centraal achterin laatst een speler Kwon Kyung-won*. 29 jaar oud en heeft nooit in Europa gespeeld. Met alle respect ik kan me niet voorstellen dat dit beter is dan Boscagli.

Maar jij ziet liever een Teze spelen terwijl je kan zien dat hij nooit een vaste selectie speler in Oranje gaat worden dan bv een nieuwe jonge Maldini uit Ecuador/Chili/Mexico etc.
Dat zeg ik totaal niet. Een nieuwe jonge talent is zeker welkom. Als die beter is of meer potentie dan Teze. Dat kan iemand zijn uit Ecuador. Maar waarschijnlijk zijn de beste 15 franse verdedigers ook beter dan Frankrijk. Me punt is. International maakt niets uit en zegt niet altijd iets. Talent en kwaliteit. Dat zeker.


*Mocht dit de zuid koreaanse Cruijf zijn. Excuses. Maar voor me punt kan ik ook een andere speler van Zuid korea oid noemen.
 
Echt liever een Boscagli dan Kim? Dit bedoel ik dus. Voor PSV is het beter om achter spelers als Kim te gaan dan de Boscagli's van deze wereld. Of denk je als Boscagli international via ons zou worden er ineens franse talenten naar ons willen komen. Nee dat is bij de landen die ik bedoel dus wel zo.
Kim is een andere speler hè ;)

Ik denk dat Boscagli international zou zijn in Zuid-korea etc. Maar niet in Frankrijk.

Ik zeg ook niet dat Boscagli naar Real oid kan. Ben het met je eens dat zijn top, waarschijnlijk, ligt bij clubs als Newcastle, Lille en Sevilla. En tuurlijk kan het het beter en moeten voor talent en kwaliteit gaan. Maar dat is me punt. Iemand die international is. Die is niet per direct kwaliteit en andersom ook.


Maar ik denk dat we of langs elkaar praten of het niet eens gaan worden. Wat beide prima is.
 

Obispo weer fit, weet iemand dat?
Op de weg terug. Teze moet het met Ramalho gaan doen. Het is ook niet te geloven. Boscagli er langere tijd uit..
 

Obispo weer fit, weet iemand dat?

Nee tuurlijk niet. Donderdag raken we Gakpo ook kwijt, zodat we tegen Ajax weer met een halve bak selectie kunnen aantreden. Kut blessures.
 
Schijnt helemaal niet aan onze medische staf c.q. trainingen te liggen, al die blessures.
 
Tis toch ongekend hoe we dit seizoen geen een wedstrijd tegen ajax met een fitte selectie hebben kunnen spelen..
Vast allemaal toeval en stomme pech. Of zou de staf ook een beetje schuldig zijn? En welke staf? Technisch, medisch, Roger zelf, trainingsmethoden. Dat dit niet uitgezocht en opgelost is is echt hemeltergend slecht. Nu hoeft het natuurlijk niet meer. Dit had al in de eerste seizoenshelft uit de wereld moeten zijn. Dus eigen schuld, dikke bult met je kreupele selectie.
 
Hoe dan? Hij maakte zelf die domme sliding. Echt balen. Speelt echt wel goed dit seizoen.
Is wel wat vaak roekeloos en eigenlijk is dat bijna altijd de oorzaak van zijn blessures, je kan hem daar ook in coachen zeker in wedstrijden zoals zondag dat het niet allemaal zo wild moet.
Misschien gebeurd het ook wel en is er niets aan te doen. Tja dan pech en hoort het bij hem.
 
Zondag niet gekeken. Dit is zijn eigen domme schuld joh.
Al eerder gezegd het ligt ook aan de manier van spelen en trainen, tel daarnaast de gewone blessures erbij op en dan krijg je wat we al 2 jaar zien. Nooit een vaste basis. Een opluchting cq bevrijding dat RS en zijn Duitse vrienden weggaan.
 
Al eerder gezegd het ligt ook aan de manier van spelen en trainen, tel daarnaast de gewone blessures erbij op en dan krijg je wat we al 2 jaar zien. Nooit een vaste basis. Een opluchting cq bevrijding dat RS en zijn Duitse vrienden weggaan.
Een domme lompe overtreding nog vóór de middenlijn bij een 2-0 voorsprong ligt aan het ontbreken van vernuft bij de speler zelf. Kan je d'r van alles bijhalen om je anti-Schmidt-sentiment kracht bij te zetten maar dat is bij deze overtreding echt dom en volledig de schuld van degene die m inzet.
 
Hoe dan? Hij maakte zelf die domme sliding. Echt balen. Speelt echt wel goed dit seizoen.
Boscagli? Dat is een periode voetballer die na al die tijd nog steeds goede weken afwisselt met slechte. Ik heb het idee dat hij na de winterstop beter is gaan spelen maar uiteindelijk is hij geen rots in de branding. Laatst ging het mis tegen Twente en dat is zonde want tegen Leicester speelde hij echt goed.

Het is zonde voor hem en voor ons dat hij nu geblesseerd geraakt want zoveel smaken hebben we niet achterin.
Boscagli is een leuke speler om er bij te hebben maar misschien is het een keer tijd dat we na deze zomer door te selecteren. Ik hoop dat er volgend seizoen eindelijk weer een betrouwbare verdediging staat maar dat is altijd een dingetje bij PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan