Oliver Horváth (A)

Rubato

Invaller
Ook deze speler heeft er recht op en is van een leeftijd dat hij in aanmerking komt voor de A selectie

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Ook deze speler heeft er recht op en is van een leeftijd dat hij in aanmerking komt voor de A selectie
Maar als hij al zeker komt is het geen transfergerucht en moet het topic verplaatst worden naar PSV Jeugd: Spelers & Trainers. ;)
Hij krijgt een 1 jarig contract en start bij PSV O19.

Malle Pietje

Routinier
Nu maar hopen dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie geven voor de toekomst...

Maar dan nog is het mij een raadsel wat we met hem van plan zijn. Vleugels zijn reeds dubbel bezet.

-040-

Trainer Coach
Nu maar hopen dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie geven voor de toekomst...

Maar dan nog is het mij een raadsel wat we met hem van plan zijn. Vleugels zijn reeds dubbel bezet.
Ik weet het ook niet, maar ik volg eerlijk gezegd O19 ook niet zo.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen

Dat is bij een kip ook. Tot de vleugels in de frituur belanden. :D ;)

robpsv11

Grammatifaler
Bij O19 zal ook wat doorschuiven naar Jong PSV, zoals Gakpo. Als ik Transfermarkt mag geloven is dan Horvath de enige linksbuiten.

Malle Pietje

Routinier
Bij O19 zal ook wat doorschuiven naar Jong PSV, zoals Gakpo. Als ik Transfermarkt mag geloven is dan Horvath de enige linksbuiten.
Je hebt gelijk. Ik dacht dat hij in juli 19 zou worden en (dus) niet meer mee had mogen doen bij PSV onder 19, maar hij is 18 geworden. En inderdaad is hij de enige linksbuiten. Nou, dat verklaart e.e.a. iets beter.

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Dus als ik het goed begrijp is hij opvulling met als we geluk hebben potentie?
Hadden wij overigens niet al een hongaars talent in de opleiding? Kun of zoiets?

Retro Willems

Assistent Coach
Dacht dat Gakpo inmiddels al is doorgeschoven naar A-selectie. Catic, de linksbuiten van vorig seizoen van O19 is doorgeschoven naar JPSV. Opvallender vind ik de stap van King, centrale verdediger van PSV O17 naar Ajax O19. Zoveel verdedigende talenten heeft PSV nooit echt gehad, helemaal niet vergeleken met Ajax. Dat zo'n jongen goed genoeg bevonden wordt door Ajax zegt iets over het talent waarover PSV tegenwoordig beschikt of duidt op de eerste blunder van Faber in zijn nieuwe functie.

• Leuk
Reactions: IPF

robpsv11

Grammatifaler
Dacht dat Gakpo inmiddels al is doorgeschoven naar A-selectie. Catic, de linksbuiten van vorig seizoen van O19 is doorgeschoven naar JPSV. Opvallender vind ik de stap van King, centrale verdediger van PSV O17 naar Ajax O19. Zoveel verdedigende talenten heeft PSV nooit echt gehad, helemaal niet vergeleken met Ajax. Dat zo'n jongen goed genoeg bevonden wordt door Ajax zegt iets over het talent waarover PSV tegenwoordig beschikt of duidt op de eerste blunder van Faber in zijn nieuwe functie.
King was te licht bevonden, dan maar een stapje terug proberen :D

Hoetierick

Administrator
Medewerker
PSV zag niet veel in King, ajax niet in Horvath. De een pikt de afvallers van de ander op, want wie weet....

IPF

Forummer van het jaar 2015
PSV zag niet veel in King, ajax niet in Horvath. De een pikt de afvallers van de ander op, want wie weet....
PSV geeft een jongen van 18 van Ajax een eenjarig contract>> zoveel vertrouwen hebben ze dus niet in hem.
Een speler van -17 van PSV gaat naar -19 van Ajax>> blijkbaar hebben ze wel erg vertrouwen in hem gezien zijn leeftijd en waar hij voor gehaald wordt.
Al die “oudere” afvallers van Ajax maken het nooit waar, voorbeelden zat.
Maar goed, gratis.

CNG MrKrateos

International
PSV geeft een jongen van 18 van Ajax een eenjarig contract>> zoveel vertrouwen hebben ze dus niet in hem.
Een speler van -17 van PSV gaat naar -19 van Ajax>> blijkbaar hebben ze wel erg vertrouwen in hem gezien zijn leeftijd en waar hij voor gehaald wordt.
Al die “oudere” afvallers van Ajax maken het nooit waar, voorbeelden zat.
Maar goed, gratis.
Bergwijn :)

Bovenaan Onderaan