Ola Toivonen

Ola Toivonen laat Europa achter zich en vervolgt zijn loopbaan in Australië. De Zweedse aanvaller gaat spelen voor Melbourne Victory.

link

De transfer is door de huidige werkgever van Toivonen, het Franse Toulouse, bekendgemaakt via de officiële kanalen. Bij Melbourne Victory komt de aanvaller een oudere oud-speler uit de Eredivisie tegen: Keisuke Honda tekende eerder deze maand bij dezelfde club.
 
Toch bij PSV nog van grote waarde geweest.
Behalve op cruciale momenten. (Groningen kan ik me herinneren voor open doel). En wat me vooral is bijgebleven zijn zijn gemene overtredingen die onnodig waren. Zn kaarten die ie onnodig pakte en zn attitude/werkweigering toen ie even in de spits moest staan en overal was behalve in de spits..
 
Behalve op cruciale momenten. (Groningen kan ik me herinneren voor open doel). En wat me vooral is bijgebleven zijn zijn gemene overtredingen die onnodig waren. Zn kaarten die ie onnodig pakte en zn attitude/werkweigering toen ie even in de spits moest staan en overal was behalve in de spits..
Het niet meelopen in 1 vd laatste wedstrijden in de EL wat uiteindelijk ons de das om deed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan