Ola Toivonen

Ow, dacht dat het alleen ging om azijnzeikers Volkskrant, AD en Telegraaf toch? 'Dief' Voetbalzone gaat toch niet klagen over een andere 'dief'?

We hebben besloten geen uitzonderingen te maken, is 'veiliger' en werkt bovendien voor ons ook makkelijker. En of je nu een link post of een artikel, daar zal het hem niet in zitten. ;)
 
*

Benieuwd of onze Zweedse vriend hier ook zo over denkt.

We hebben besloten geen uitzonderingen te maken, is 'veiliger' en werkt bovendien voor ons ook makkelijker. En of je nu een link post of een artikel, daar zal het hem niet in zitten. ;)

Inderdaad. Als er geen bron bij geplaatst wordt, zouden wij dus elke keer moeten gaan zoeken waar het bericht vandaan komt, om te kijken of het toegestaan is. Dan is één lijn beter. ;)

Wat betreft het bericht, ik zou hem voor gek verklaren als hij hetzelfde deed als Eriksen.
 
volgens Slegers reageert Toivonen furieus op het ultimatum van PSV. Zie ik op de VI-site.
 
Laatst bewerkt:
volgens Slegers reageert Toivonen furieus op het ultimatum van PSV. Zie ik op de VI-site.

Zag het ook net. Furieus nog wel. Net zo furieus als na zijn wissel nadat hij als een vaatdoek gespeeld had? Ik snap best dat hij het fijn had gevonden om straks transfervrij de deur uit te kunnen wandelen. Helaas werkt het zo gewoon niet.
 
volgens Slegers reageert Toivonen furieus op het ultimatum van PSV. Zie ik op de VI-site.

Het spelletje is begonnen, ik ben benieuwd wie er als winnaar uit de bus komt. Toch maar naar Gemert vanavond.

En Slegers twittert er weer lustig op los. Gisteren was het een beetje stil geloof ik.
 
Het spelletje is begonnen, ik ben benieuwd wie er als winnaar uit de bus komt. Toch maar naar Gemert vanavond.

En Slegers twittert er weer lustig op los. Gisteren was het een beetje stil geloof ik.

Prachtig. Hoe bozer, hoe eerder er een club komt, hoe eerder er geld is om nieuwe spelers te halen. Ik vind Toivonen een prima voetballer (met soms wat rare trekjes) die nooit echt op zijn ideale plek heeft gespeeld (schaduwspits) en die had verkocht moeten worden toen Liverpool 14 miljoen bood. Dat gaan we namelijk never nooit niet meer voor hem krijgen.

Toivonen en Suarez in 1 ploeg. Dat was me wat geweest... ;)
 
Hij doet het niet. Heerlijk, zo'n broodvoetballer. En nee inderdaad, ik weet niet wat ik zou doen als ik in zijn schoenen zou staan.

Deze zomer is het moeilijk om een transfer te realiseren omdat ik weinig gespeeld heb. Een jaar bij Jong PSV zie ik niet zitten."

Hele stuk: Eindhovens Dagblad
 
Hij doet het niet. Heerlijk, zo'n broodvoetballer. En nee inderdaad, ik weet niet wat ik zou doen als ik in zijn schoenen zou staan.



Hele stuk: Eindhovens Dagblad

Daar spreekt niet bepaald veel drive uit om er met PSV iets van te maken. Is alleen bezig om zo goed mogelijk zijn carrière te plannen. Vanuit zijn perspectief te billijken. Vanuit dat PSV einde oefening, lijkt me.
 
Daar spreekt niet bepaald veel drive uit om er met PSV iets van te maken. Is alleen bezig om zo goed mogelijk zijn carrière te plannen. Vanuit zijn perspectief te billijken. Vanuit dat PSV einde oefening, lijkt me.

Hij gooit er wat zinloze argumenten uit; die eerdere contractverlenging was een eenzijdige optie van PSV, en de club waar hij vorig seizoen heen kon wou zeker voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Hoe dan ook, ik hoop dat Ola en PSV tot een compromis komen. Toivonen heeft bijna vijf seizoenen voor PSV gespeeld, het zou jammer zijn als hij PSV via de achterdeur verlaat.
 
Hij gooit er wat zinloze argumenten uit; die eerdere contractverlenging was een eenzijdige optie van PSV, en de club waar hij vorig seizoen heen kon wou zeker voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Hoe dan ook, ik hoop dat Ola en PSV tot een compromis komen. Toivonen heeft bijna vijf seizoenen voor PSV gespeeld, het zou jammer zijn als hij PSV via de achterdeur verlaat.

Eens.
 
Ja, ik dacht: zo'n jeugdforummer van het jaar heeft zo nu en dan ook gewoon bevestiging nodig. Is ook maar een mens.

Dat zou je inderdaad soms bijna vergeten. Hoe leuk, knap en slim mensen ook zijn, iedereen twijfelt weleens over zichzelf. En tja.. jij bent toch één van de grote meneren op het forum (daar moet je soms even bij slijmen ;)).
 
Terug
Bovenaan Onderaan