Ola Toivonen

2 goals vandaag van onze Toivonen, het was helaas niet genoeg maar hij is weer belangrijk. Hopelijk is hij dat ook in de laatste wedstrijden. Jammer genoeg was de verdedeging weer zwak.

Greetz Roland
 
Kunnen we achteraf zeggen dat Ola net als Ibi en Lazo in voorgaande seizoen de missing link was waardoor het kampioenschap weer miste?

Wat mij betreft blijft Ola volgend seizoen, al betekent het dat we er geen cent voor vangen. Hij is veel te belangrijk voor PSV. Dan maar Wijnaldum verkopen.
 
Kunnen we achteraf zeggen dat Ola net als Ibi en Lazo in voorgaande seizoen de missing link was waardoor het kampioenschap weer miste?

Wat mij betreft blijft Ola volgend seizoen, al betekent het dat we er geen cent voor vangen. Hij is veel te belangrijk voor PSV. Dan maar Wijnaldum verkopen.

Ik gun hem een mooie transfer maar wat zou ik hem graag behouden voor het team.
 
In ieder geval proberen om het contract te verlengen. Een gunstige clausule, of een fors salaris. Het is het proberen waard.
 
Ola was toch één van de weinige vandaag die goed was.
In ieder geval proberen om het contract te verlengen. Een gunstige clausule, of een fors salaris. Het is het proberen waard.


Helemaal mee eens, niet geschoten is altijd mis. Zou zonde zijn als je voor zon speler maar een mager zakcentje krijgt.
 
Nu is het nog pijnlijker om Ola weer zo goed te zien spelen. Ik ben er zeker van dat PSV, zonder zijn blessure, minstens 6 punten meer had gehad.
Voor zo'n speler mag je in mijn ogen een uitzondering maken in het salarisplafond, dat is zeker niet duurder dan een vervanger aantrekken.

Terwijl ik dit typ, weet ik goed genoeg dat Toivonen volgend jaar (na het WK) gewoon transfervrij weg wil...
 
hij heeft helemaal gelijk natuurlijk.

Als we verliezen hebben we nog de grootste moeite om 2e te worden

Als we winnen kunnen we kampioen worden

Niet te belangrijk maken deze wedstrijd :eek:mg:
 
hij heeft helemaal gelijk natuurlijk.

Als we verliezen hebben we nog de grootste moeite om 2e te worden

Als we winnen kunnen we kampioen worden

Niet te belangrijk maken deze wedstrijd :eek:mg:

Gewoon de druk een beetje weghalen. Ola wil heus wel winnen.
 
Ik vind dat hij niet zulke gekke dingen zegt. Het is één van de belangrijkste wedstrijden, dat klopt. Maar ook weer niet allesbepalend. Als je zondag wint van Ajax, maar volgende week gelijkspeelt bij AZ, kun je ook zomaar weer vierde staan.
 
Ik vind dat hij niet zulke gekke dingen zegt. Het is één van de belangrijkste wedstrijden, dat klopt. Maar ook weer niet allesbepalend. Als je zondag wint van Ajax, maar volgende week gelijkspeelt bij AZ, kun je ook zomaar weer vierde staan.

onzin, als je verliest is de wedstrijd toch wel degelijk alles bepalend geweest. dan sta je zomaar 6 punten achter op Ajax met nog 4 wedstrijden te spelen. Winnen Feyenoord en Vitesse ook dan moet je nog kei hard vechten voor die tweede plek, heb je dat niet eens meer in eigen handen. Een alles bepalende wedstrijd dus. Of je gaat voor de 2e plek vechten of je hebt het kampioenschap in eigen hand. Meer bepalend dan dat is er in mijn ogen niet.
 
Gewoon de druk een beetje weghalen. Ola wil heus wel winnen.

snap ik wel, maar lijkt mij niet meer de tijd om druk weg te halen. Komt totaal ongeloofwaardig over. Die jongen kan toch ook niet achterlijk zijn?
 
snap ik wel, maar lijkt mij niet meer de tijd om druk weg te halen. Komt totaal ongeloofwaardig over. Die jongen kan toch ook niet achterlijk zijn?

Ach, PSV is de laatste jaren voornamelijk slecht in het omgaan met grote druk. Vandaaruit snap ik het wel.
 
Ach, PSV is de laatste jaren voornamelijk slecht in het omgaan met grote druk. Vandaaruit snap ik het wel.

Dat wel, echter hoop ik niet dat het druk verlagend werkt. Het zou toch aanduiden dat er erg domme spelers rondlopen bij PSV.
 
Dat wel, echter hoop ik niet dat het druk verlagend werkt. Het zou toch aanduiden dat er erg domme spelers rondlopen bij PSV.

Is iets tussen de horen Jay, ik zie er ook niks verkeerds in. Als ze daar als een stel opgefokte dobbermans aan de wedstrijd beginnen, kun je wachten op de gele en of rode kaarten.
Tuurlijk is het allesbepalend voor dit seizoen, maar je moet er toch aan beginnen als ware het een normale wedstrijd......
 
*

Benieuwd of onze Zweedse vriend hier ook zo over denkt.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Kun je een link plaatsen naar het artikel i.p.v. het hele artikel te posten? Nieuwe forumregels. (Y)

Ow, dacht dat het alleen ging om azijnzeikers Volkskrant, AD en Telegraaf toch? 'Dief' Voetbalzone gaat toch niet klagen over een andere 'dief'?
 
Terug
Bovenaan Onderaan