Ola Toivonen

Nog even dan: wat imbeciel dat dat damesteam die drie sterren draagt. ZIj hebben toch geen 30 kampioenschappen binnengehaald? Moeten dan de PSV-zwemmers dan voortaan ook twee sterren boven hun PSV zetten?

Nou, dat is zeker vreemd! Het wordt wel onoverzichtelijk als de dameskampioenschappen ook gaan meetellen in de telling.
 
Nog even dan: wat imbeciel dat dat damesteam die drie sterren draagt. ZIj hebben toch geen 30 kampioenschappen binnengehaald? Moeten dan de PSV-zwemmers dan voortaan ook twee sterren boven hun PSV zetten?

Is bij de PSV-dames toch ook? Of niet?
 
HA, ha, natuurlijk even gecontroleerd. Op het shirt van mevrouw Bijl in ieder geval geen twee sterren. Dus blijkbaar (en hopelijk) is PSV niet zo zielig.

Je hebt gelijk. Heeft er misschien mee te maken dat het PSV/FC Eindhoven is. Al is het natuurlijk ook gewoon zo dat PSV per definitie niet zo zielig is als Ajax. :cool:
 
Opgeroepen door de Zweedse bondscoach. Kijken of die dan ook zegt dat ie pas 14 april klaar is om te spelen....
 
Toivonen viel de laatste twee wedstrijden echt goed in. Hij was de hele tijd aanspeelbaar, had een paar mooie dribbelacties en in het een-keer-raken is hij de beste van PSV. Het lijkt wel alsof hij anders speelde dan voor zijn blessure, veel aanweziger.
 
Toivonen viel de laatste twee wedstrijden echt goed in. Hij was de hele tijd aanspeelbaar, had een paar mooie dribbelacties en in het een-keer-raken is hij de beste van PSV. Het lijkt wel alsof hij anders speelde dan voor zijn blessure, veel aanweziger.

En balvast!
 
Opgeroepen door de Zweedse bondscoach. Kijken of die dan ook zegt dat ie pas 14 april klaar is om te spelen....

Ik vind de kritiek op zijn eigen keuzes om niet te starten echt belachelijk. Die jongen is iets van 5 maanden uitgeschakeld geweest, en iedereen meent dan dat 'ie meteen weer wedstrijdfit is? Ik had toen het er op leek dat Advocaat hem die eerste keer dat hij mogelijk kon spelen meteen wilde opstellen al flinke kritiek op Dick. Je bent niet meteen helemaal klaar om te starten, en om 90 minuten op eredivisieniveau vol te maken. Ik ben blij dat Ola tenminste zelf nog zo verstandig is om het rustig op te bouwen, als onze technische staf dat niet is.
 
Ik vind de kritiek op zijn eigen keuzes om niet te starten echt belachelijk. Die jongen is iets van 5 maanden uitgeschakeld geweest, en iedereen meent dan dat 'ie meteen weer wedstrijdfit is? Ik had toen het er op leek dat Advocaat hem die eerste keer dat hij mogelijk kon spelen meteen wilde opstellen al flinke kritiek op Dick. Je bent niet meteen helemaal klaar om te starten, en om 90 minuten op eredivisieniveau vol te maken. Ik ben blij dat Ola tenminste zelf nog zo verstandig is om het rustig op te bouwen, als onze technische staf dat niet is.

Je kon tegen VVV zien dat hij na een actie of twee al lucht tekort kwam. Zeer wijs besluit van Ola, die voorzichtig moet blijven recupereren na zo'lange afwezigheid. Zuinig zijn aub op Ola, Mark en Kevin; onze enige kans op de titel. Die dan ook geen enkele kritiek van eigen supporters horen te krijgen. Die komt al genoeg van de lui buiten PSV die bang voor hen zijn en hen dus te pas en te onpas aanvallen en zwart maken.
Wat een verademing ,nu al twee stukken wedstrijd een man te zien die het spel snapt. Ola ole.:)
 
Ik vind de kritiek op zijn eigen keuzes om niet te starten echt belachelijk. Die jongen is iets van 5 maanden uitgeschakeld geweest, en iedereen meent dan dat 'ie meteen weer wedstrijdfit is? Ik had toen het er op leek dat Advocaat hem die eerste keer dat hij mogelijk kon spelen meteen wilde opstellen al flinke kritiek op Dick. Je bent niet meteen helemaal klaar om te starten, en om 90 minuten op eredivisieniveau vol te maken. Ik ben blij dat Ola tenminste zelf nog zo verstandig is om het rustig op te bouwen, als onze technische staf dat niet is.

Precies. Elke wedstrijd wat langer. Laatste wedstrijd was 45 min. Zaterdag in de basis en na een uurtje naar de kant?
 
Precies. Elke wedstrijd wat langer. Laatste wedstrijd was 45 min. Zaterdag in de basis en na een uurtje naar de kant?

Zoiets, inderdaad. Of wellicht houdt 'ie het langer uit, dat kun je dan gewoon in de wedstrijd zelf bekijken.
 
Advocaat rekent erop dat Toivonen een voortrekkersrol zal vervullen de komende weken. Ik reken op een hele goede wisselwerking tussen hem en Lens in de spits. Werkte perfect aan het begin van het seizoen.

300165_547287148638176_356371537_n.jpg


Met dank aan Maurice van Berkel
 
Terug
Bovenaan Onderaan