Ola Toivonen

Als ik zeg dat ik Bentancourt een lekker wijf vind, Bouma een patatzak, Matavz de graaf van Dracula en Marcelo en Derijck een stel circusartiesten vind, dan kan ik nog heel veel houden van m'n cluppie. Dat is omdat we hier in Brabant zelfspot als een groot goed beschouwen. Laat ze in Amsterdam zich zelf zo serieus nemen.
Je hoeft je niet te verdedigen man! :D :clap:
 
Als ik zeg dat ik Bentancourt een lekker wijf vind, Bouma een patatzak, Matavz de graaf van Dracula en Marcelo en Derijck een stel circusartiesten vind, dan kan ik nog heel veel houden van m'n cluppie. Dat is omdat we hier in Brabant zelfspot als een groot goed beschouwen. Laat ze in Amsterdam zich zelf zo serieus nemen.

Ik wil hier toch even tegen ageren; ik vind Betancourt helemaal geen lekker wijf en je vergeet te zeggen dat Engelaar een troll is.
 
Was ik redelijk close. Scheelt slechts 12 jaartjes met mij. Dat is gevoelsmatig ongeveer een dag aangezien het Twin Tower incident net als de dag van gisteren leek.

En waarom moet je nou weer over de Twin Towers beginnen? Wat wil je eigenlijk hiermee insinueren?:wtf:
:D
 
Te laat, een Egyptenaar die gespot is met een Iraniër en een Marokkaan pratend en discussiërend over 9/11 staat met steen gegraveerd in de boeken bij de AIVD :D

Ik ben bang van wel idd. :D

OT: Toivonen begint toch als reserve. Ergens jammer, maar geen wereldramp. Ik ben benieuwd naar Memphis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan