Oekraïne & Rusland / Vliegtuigramp

-040-

Trainer Coach
Grapje mislukt: bedoelde dat alles op de persconferentie niet waar zou zijn :)

Geen nieuws, want vals nieuws. Ze hebben nog net geen vingerafdrukken en handtekening van Poetin gevonden op de brokstukken van de BUK raket, maar alles wat beweerd wordt is een leugen.
Is simpel: de onderzoekers zijn geen Russen, dus is het gelogen. En: het is allemaal de schuld van Hans van Baalen. Heeft zo'n onbenul toch nog een plaats in de historie. ;)

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Gezien de titel Rusland en Oekraïne. Inmiddels een "spektakelstuk" mogen aanschouwen met een 'vermoorde' journalist die toch nog bleek te leven. Hoewel ik het Poetin aan de ene kant zo zie doen, ben ik toch geneigd te geloven dat dit eerder onder het kopje propaganda van Oekraïne valt. Onderbuikgevoel. Maar ook daar zullen we nooit, net als met MH17, een duidelijk antwoord op krijgen ben ik bang.

Laatst bewerkt:

Bacchus

Ninja
Medewerker
(Wereld)leiders zin stuk voor stuk stinkende varkens met slechts één agenda. Die van henzelf.
Corrupte teringbende.
Ik snap niet dat mensen nog het leger in gaan om te dienen voor 'hun land'. Er is geen land waarvoor je vecht. Je vecht voor de bankrekening van het pluche. Dat is hetzelfde in elk land

(Wereld)leiders zin stuk voor stuk stinkende varkens met slechts één agenda. Die van henzelf.
Corrupte teringbende.
Ik snap niet dat mensen nog het leger in gaan om te dienen voor 'hun land'. Er is geen land waarvoor je vecht. Je vecht voor de bankrekening van het pluche. Dat is hetzelfde in elk land
Maar als je als land in gevaar komt door een andere partij, dan vecht je voor wat jou lief is. Je omgeving, je vrijheid, je kinderen.

Bacchus

Ninja
Medewerker
Maar als je als land in gevaar komt door een andere partij, dan vecht je voor wat jou lief is. Je omgeving, je vrijheid, je kinderen.
Voor mijn kinderen, mijn vrienden en mijn familie vecht ik me kapot. Welke 'leider' er op het pluche zit te graaien boeit me werkelijk geen moer. Of dat nou Putin is, of Merkel, óf Koning Pinteman. Voor mij maakt dat geen verschil. De belasting blijft, de corruptie blijft en voor Bacchus met de pet verandert er niets.

IPF

Forummer van het jaar 2015
Gezien de titel Rusland en Oekraïne. Inmiddels een "spektakelstuk"mogen aanschouwen met een 'vermoorde' journalist die toch nog bleek te leven. Hoewel ik het Poetin aan de ene kant zo zie doen, ben ik toch geneigd te geloven dat dit eerder onder het kopje propaganda van Oekraïne valt. Onderbuikgevoel. Maar ook daar zullen we nooit, net als met MH17 een duidelijk antwoord op krijgen ben ik bang.
Oekraïne, minstens zo vies en fascistisch als Poetin!