Oefenwedstrijden

Beiden vind ik momenteel niet goed genoeg. Colyn is wel van nature een middenvelder. Colyn terugsturen en Vertessen verhuren.

Deze wedstrijd werd hier trouwens gewoon op tv uitgezonden. Net zoals alle andere wedstrijden van PSV, Ajax of Feyenoord indien mogelijk. Zelfs Frans, Italianas, Duits, Frans, Engels, Braziliaans, CL en Copa Amerika wedstrijden is hier gratis live te bekijken.
Je woont in Suriname toch? Heb je daar meer vrienden die voor PSV zijn? En leeft het Nederlands voetbal daar een beetje?
 
Heb nu al zin in de volgende oefenwedstrijd, neem aan dat een aantal sterkhouders (Sangaré, Gakpo) er ook weer bij zijn. En een middenmoter uit België is net andere koek dan een 4e klasser uit Duitsland.
 
Heb nu al zin in de volgende oefenwedstrijd, neem aan dat een aantal sterkhouders (Sangaré, Gakpo) er ook weer bij zijn. En een middenmoter uit België is net andere koek dan een 4e klasser uit Duitsland.
Volgens mij sluiten de internationals pas op 1 juli aan, en de oefenwedstrijd is de dag erna. Denk dat ze tegen Cercle Brugge er dus nog niet bij zijn.

Hoop wel Hoever en Simons dan aan het werk te zien.
 
Ik heb ook echt super veel zin in het nieuwe seizoen, en kijk alweer uit naar de oefenwedstrijden. Hopelijk met Luuk erbij, en kunnen we voorop met Cody, Luuk en Noni spelen, met daarachter Simons, Sangare en Guti. En een klasbak in de goal. Veel vertrouwen en daardoor ook goeie hoop. Oftewel:

readytogethurt.jpeg
 
  • Hahaha!
Reactions: Bas
Ibrahim Sangaré voegt zich maandag wegens privéomstandigheden niet bij de selectie die op trainingskamp vertrekt naar Duitsland. Dat hebben de Ivoriaanse middenvelder en Hoofdcoach Ruud van Nistelrooij in overleg besloten. Sangaré sluit donderdag aan in Marienfeld.
link

Hopelijk is het niets ernstigs. En hopelijk heeft het ook niets met een eventuele transfer te maken. :cautious:
 
Op deze manier zien we natuurlijk het best hoe het shirt er uit ziet. Ik vind het erg gaaf en fris er uit zien. Het overwegend wit is even wennen maar wel heel mooi
 
Terug
Bovenaan Onderaan