Oefenwedstrijden

Als ik dit zie vraag ik me toch af waarom Schmidt deze oefenwedstrijd nog zo graag toe wilde voegen. Dit is helemaal niks
 
Maar, de complimenten voor JdJ! (Y)
Als JDJ goede spelers haalt maakt dat voor wedstrijden die samenvallen met interlandvoetbal natuurlijk geen r**t uit. Bij een volgende periode ben je Malen mogelijk ook kwijt, wordt de kwaliteit nog minder.
 
1-1 tegen de nummer 12 van de 3e liga. Tja. Jammer, want het goede gevoel na Hertha sijpelt zo wel weer wat weg. Alsof ik naar zo'n bekerwedstrijd tegen GVVV of een willekeurige KKD ploeg zat te kijken. Nou ja, laten we maar eens kijken.

Positief:

- Max heeft een hoge handelingssnelheid, komt dreiging vanaf, maakt goede keuzes.
- Rosario zet zijn goede lijn door. Goede keuzes, passes naar voren. Prima.
- Mauro is een lekkere voetballer.
- Guti toonde inzet en liet zowaar wat leuke passes en onderscheppingen zien.

Negatief:

- Madueke heeft een heerlijke actie, maar ook nog een echt jeugdig abonnement op eindeloos doordribbelen.
- Malen zat zich de hele wedstrijd op te naaien en er lukte werkelijk niks.
- Zoet is klaar, je mag blij zijn als je er nog geld voor krijgt. Wat mij betreft contract laten ontbinden en een club laten uitkiezen als er niemand met een bod komt.]
- 1-1 tegen de fucking nummer 12 van het 3e Duitse niveau :maniac:
 
2e helft ook minder door o.a. Zoet en Boscagli, beiden vrij traag in de bal rond laten gaan, ging in de 1e helft beter. Werk aan de bak, ook voor de Mods hier, wanneer gaat t 1e wedstrijdtopic open heren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan