Oefenwedstrijden

Koln, middenmoter 3e divisie, speelt beter dan wij

ze voetballen op het moment veel verzorgder en gemakkelijker
 
Nee want die speelden de 1e helft niet, en toen zat er toch echt meer lijn in het spel. T is nu paniekeriger.

Oh ik heb de 1e helft niet gezien. Ik meende te lezen dat het niet veel was de eerste helft, vandaar dat ik die andere 3 ook noemde
 
Piroe op de paal. Ja, het is ook echt zo'n wedstrijd :ROFL: Dit heeft een beetje zo'n PSV in de beker tegen een kleine tegenstander vibe.
 
Oh ik heb de 1e helft niet gezien. Ik meende te lezen dat het niet veel was de eerste helft, vandaar dat ik die andere 3 ook noemde
O.k. 1e helft was er goed druk (wat ook logisch is bij dit niveauverschil) maar ook wel slordigheden, had na 1 minuut al 1-0 kunnen staan en hebben verder wat kleine kansjes gehad.

Gloeiende, Piroe op de paal na goed werk van Mauro
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Het blijft technisch allemaal zo matig en daardoor is de handelingssnelheid veel te laag ... ballen drie keer raken of goedleggen voordat een medespeler wordt aangespeeld .... zzzz
 
Het blijft technisch allemaal zo matig... ballen drie keer raken of goedleggen voordat een medespeler wordt aangespeeld .... zzzz
1e helft was het veelvuldig 1x raken en door, of aannemen en direct passen. Vreemd dat t nu anders is.
 
Oh ik heb de 1e helft niet gezien. Ik meende te lezen dat het niet veel was de eerste helft, vandaar dat ik die andere 3 ook noemde

Het stelt allemaal niet zoveel voor. Let wel de tegenstander is 3e Liga in Duitsland.
 
Ehhhh.... Lammers krijgt de bal uit de kluts met wat geluk in de voet en besluit te schieten.
Commentator: "Dit is dan zo'n typische Lammers-bal. Bal aan de voet. Totale controle..."

Hè?!:drool:
 
Het stelt allemaal niet zoveel voor. Let wel de tegenstander is 3e Liga in Duitsland.
Ach, dat niveau hebben we eerder tegen gespeeld deze voorbereiding, was toen met betere spelers slechter. Wat dat betreft kun je gewoon spreken van progressie.
 
Ehhhh.... Lammers krijgt de bal uit de kluts met wat geluk in de voet en besluit te schieten.
Commentator: "Dit is dan zo'n typische Lammers-bal. Bal aan de voet. Totale controle..."

Hè?!:drool:
Je moet toch wat zeggen. Beste man zei ook dat Dumfries met Oranje op stap is... Dan werk je voor PSV en dan weet je niet eens waar de spelers uithangen #papaverlof.
 
Wat een zaadpot trouwens. Tempo nul, druk zetten nul, naar voren denken nihil...
Ik heb het een paar minuten aangekeken, maar hier ga ik mijn tijd niet aan verkloten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan