Oefenwedstrijden

Mensen, ik zit half mee te kijken /te luisteren met de oefenwedstrijd. Wat hoor ik de commentator nou zeggen? Iemand van PSV is afwezig om een transfer af te ronden? Hoorde ik hem nou Doan zeggen? Heeft iemand van jullie goed gehoord waar hij het nou over had?

Die heeft de ruimte van PSV gekregen om naar een andere club uit te zien.
M.a.w. : Die gaat voor een habbekrats weg.
 
Ik vind PSV wel matig spelen. totaal geen verrassing en een beetje lafheid in het spel. Hopelijk is het in de 2e helft allemaal wat dwingender.
 
Ik vind PSV wel matig spelen. totaal geen verrassing en een beetje lafheid in het spel. Hopelijk is het in de 2e helft allemaal wat dwingender.

Vooral erg slordig. Veel passes komen niet aan, matige keuze. Madueke heeft een abonnement op te lang doordribbelen. Malen is niet scherp.
 
Ik vind PSV wel matig spelen. totaal geen verrassing en een beetje lafheid in het spel. Hopelijk is het in de 2e helft allemaal wat dwingender.
T is wisselvallig, soms wordt er snel geschakeld na de balverovering en gaat t met 1x raken snel naar voren, andere momenten is t weer tikkie breed tikkie terug zoals we al jaren 'vermaakt' worden.
Kan mij er niet druk over maken bij een elftal waarin slechts een enkeling normaal in de basis staat.
 
Naast Max bevalt Rosario wederom. Zit er lekker kort op en passt goed naar voren. Ik zie hem ook goede keuzes maken en hij weet zijn medespelers te vinden.
 
Naast Max bevalt Rosario wederom. Zit er lekker kort op en passt goed naar voren. Ik zie hem ook goede keuzes maken en hij weet zijn medespelers te vinden.

:unsure: Dan lijkt het er sterk op dat hij weer terug is van een wereldreis en 1,5 jaar lang zijn tweelingbroer gestuurd heeft die niet zo goed kan voetballen. :cautious: ;)
 
Alle wisselspelers zijn het veld opgekomen. Achtergebleven in de kleedkamer -> Unnerstal, Viergever, Rosario en Madueke.
 
Zoet op de goal 1-1. Vrije trap van buiten de 16 in 1x d'r in. Iets met afstandsschoten.

Net ff youtube teruggespoeld, dat zag er niet goed uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan