Oefenwedstrijden

Nou. Het is allemaal nog niet veel. Voorlopig zou ik dan maar voor dit team gaan.

Zoet
Dumfries - Teze - Viergever - Gloster/aankoop
Ihattaren - Rosario - Hendrix - Gakpo
Lammers - Malen

Madueke en Ledezma zitten voor nu dicht tegen het team aan.

Kampioenschap is vooralsnog niet in zicht. Geen linksback. Centraal achterin en centraal op het middenveld is versterking ook gewenst.

Op basis van wat ik gezien heb zou ik het er gewoon op gokken met zoveel mogelijk voetbal in de ploeg om de bal beter en sneller naar voren te krijgen en de verdedigende zwakte te ontlasten:

Zoet of Unnerstall
Dumfries - Teze - Boscagli- Mauro jr.
Ihattaren - Rosario - Ledezma- Gakpo of Bruma
Lammers of Madueke - Malen
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Rosario/Hendrix zou ik niet meer aan beginnen. Rosario/Mauro misschien?
Tja. Vooralsnog mag Mauro alleen linksback spelen. Vind hem verdedigend ook niet best.

Gewoon Guti verkopen en een goede centrale middenvelder halen.
Dat elftal lijkt me ronduit zwak.... maar zonder versterkingen zou dit zo maar het beste kunnen zijn met deze selectie.

Mijn voorbereiding is dat ik weer probeer te wennen aan een heel moeilijk seizoen
Dit dus.
Op basis van wat ik gezien heb zou ik het er gewoon op gokken met zoveel mogelijk voetbal in de ploeg om de bal beter en sneller naar voren te krijgen en de verdedigende zwakte te ontlasten:

Zoet of Unnerstall
Dumfries - Teze - Boscagli- Mauro jr.
Ihattaren - Rosario - Ledezma- Gakpo of Bruma
Lammers of Madueke - Malen
Boscagli en Mauro achterin lijkt me wel heel zwak. Middenveld erg aanvallend.

Maar goed, aankopen zijn dus nodig. Gelukkig is Rodriguez al voor onze neus weggekaapt. :)
 
Ik denk dat de kans ook wel aanwezig is dat Ihattaren op de 6 positie gaat spelen als spelverdeler.
 
Op basis van wat ik gezien heb zou ik het er gewoon op gokken met zoveel mogelijk voetbal in de ploeg om de bal beter en sneller naar voren te krijgen en de verdedigende zwakte te ontlasten:

Zoet of Unnerstall
Dumfries - Teze - Boscagli- Mauro jr.
Ihattaren - Rosario - Ledezma- Gakpo of Bruma
Lammers of Madueke - Malen

Eigenlijk is dit best een mooi elftal - maar zo vreselijk kwetsbaar en zonder ervaring. Ook nog eens zondet Viergever... Ik denk dat je al blij mag zijn als je hiermee Europees voetbal haalt.
Er moeten gewoon minimaal twee aankopen. bij, eigenlijk drie: LB, verbindende middenvelder (box to box of regisseur), CV..
 
Eigenlijk is dit best een mooi elftal - maar zo vreselijk kwetsbaar en zonder ervaring. Ook nog eens zondet Viergever... Ik denk dat je al blij mag zijn als je hiermee Europees voetbal haalt.
Er moeten gewoon minimaal twee aankopen. bij, eigenlijk drie: LB, verbindende middenvelder (box to box of regisseur), CV..

Ik denk inderdaad ook dat de Jong druk bezig is met 3 vleugelaanvallers en een extra keeper. :sneaky:

Ik zou ook zeker Viergever (voorlopig) in de defensie blijven zetten zolang Boscagli, Obispo en Mauro of Gloster nog niets hebben laten zien in een officiele wedstrijd. Met de vijf wissels mag je m best eens vervangen en kijken hoe de rest het oppakt. Hij behoord beslist niet tot mijn favoriete spelers maar was vaak wel een van de spelers die 90 minuten overeind bleef en redelijk stabiel bleef onderscheppen en positioneren.
 
Ik denk inderdaad ook dat de Jong druk bezig is met 3 vleugelaanvallers en een extra keeper. :sneaky:

Ik zou ook zeker Viergever (voorlopig) in de defensie blijven zetten zolang Boscagli, Obispo en Mauro of Gloster nog niets hebben laten zien in een officiele wedstrijd. Met de vijf wissels mag je m best eens vervangen en kijken hoe de rest het oppakt. Hij behoord beslist niet tot mijn favoriete spelers maar was vaak wel een van de spelers die 90 minuten overeind bleef en redelijk stabiel bleef onderscheppen en positioneren.

Precies, en met al die kids op het veld heb je dat gewoon nodig. Ik vind Viergever een degelijke, constante speler. Vorig seizoen na Denzel MVP, wat mij betreft. Nu zegt dat in zo'n pover team niet zo veel, maar toch...
 
Een middenveld Van Ginkel-Rosario-Ihattaren zou ik wel heel aardig vinden, als Marco tenminste echt weer fit kan worden. Vult elkaar goed aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan