Oefenwedstrijden

PSV komt amper in de problemen, dat is positief. Het pressingspel behoeft nog wel wat oefening als ik het zo zie. Te vaak oogt het nog als een overtreding begaan om de bal te veroveren en daarbij te hopen dat je er mee weg komt. Madueke valt weer op. Gakpo met een mooie poeier. Bruma... tja, niks lukt. Je zou toch denken dat puur per toeval er wel eens wat goed zou moeten gaan...
Komt niet in de problemen? Wat is dat voor een referentiekader tegen een Duitse derdeklasser. Het is gewoon zwak... Niet verwonderlijk met die hitte, maar toch veel werk aan de winkel.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik heb het idee dat het voorin Malen/Madueke gaat worden. Past het beste in dit systeem. Gakpo/Ihattaren erachter.
 
Nou. Het is allemaal nog niet veel. Voorlopig zou ik dan maar voor dit team gaan.

Zoet
Dumfries - Teze - Viergever - Gloster/aankoop
Ihattaren - Rosario - Hendrix - Gakpo
Lammers - Malen

Madueke en Ledezma zitten voor nu dicht tegen het team aan.

Kampioenschap is vooralsnog niet in zicht. Geen linksback. Centraal achterin en centraal op het middenveld is versterking ook gewenst.
 
Nou. Het is allemaal nog niet veel. Voorlopig zou ik dan maar voor dit team gaan.

Zoet
Dumfries - Teze - Viergever - Gloster/aankoop
Ihattaren - Rosario - Hendrix - Gakpo
Lammers - Malen

Madueke en Ledezma zitten voor nu dicht tegen het team aan.

Kampioenschap is vooralsnog niet in zicht. Geen linksback. Centraal achterin en centraal op het middenveld is versterking ook gewenst.

Rosario/Hendrix zou ik niet meer aan beginnen. Rosario/Mauro misschien?
 
Lijkt me dus de belangrijkste aankopen: LB en een lopende/passende middenvelder. Daarnaast evt nog: LCV en RCV en keeper.
 
Nou. Het is allemaal nog niet veel. Voorlopig zou ik dan maar voor dit team gaan.

Zoet
Dumfries - Teze - Viergever - Gloster/aankoop
Ihattaren - Rosario - Hendrix - Gakpo
Lammers - Malen

Madueke en Ledezma zitten voor nu dicht tegen het team aan.

Kampioenschap is vooralsnog niet in zicht. Geen linksback. Centraal achterin en centraal op het middenveld is versterking ook gewenst.

Dat elftal lijkt me ronduit zwak.... maar zonder versterkingen zou dit zo maar het beste kunnen zijn met deze selectie.

Mijn voorbereiding is dat ik weer probeer te wennen aan een heel moeilijk seizoen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan