Oefenwedstrijden

Plus: Madueke, Teze, Dumfries, Gakpo. De rest niet veel bijzonders tot tegenvallend.

Morgen weer een kans.
 
Precies. Had bij het zien van Mo ook een beetje de bekende vrees die je toch wat vaker hebt bij grote Marokkaanse talenten: dat ze denken het op puur talent het ook wel allemaal even te kunnen doen, of dat ze door al de veren die ze in hun reet gestoken krijgen naast hun schoenen gaan lopen.

Het zou kunnen, maar ook dat is een leerschool. Hij is nog jong en ik hoop dan maar dat zo'n trainer en fysiek trainer hem bij brengen dat je niet alleen op talent kunt teren. Straks komt hij bij Oranje ook trainingsbeesten als Depay en Van Dijk tegen.
 
Vriend van me zat te scrollen op YT en toen kwamen we de stream tegen. Hebben even een paar min zitten kijken. Op gegeven moment kwam Ihattaren aan de bal; oogt hij niet wat dik? Kan ook aan mij liggen; hij zag niet wat ik meende te zien. Misschien ligt het ook aan het beeld, geen idee. Ik kreeg in elk geval opeens een El Ghazi gevoel bij hem. Dikke kont opeens, dikke bovenbenen. Oogde niet helemaal afgetraind?
Zolang het geen Mido wordt, is het te overzien. :ROFL:
 
Vind die er allebei ook niet erg eruit springen

Om het te verduidelijken; je hebt gelijk dat het ook niet goed was wat zij lieten zien, maar van die spelersgroep die helft waren zij wel de enige die iets probeerden te forceren, een actie maakten of een mannetje durfden te passeren, De rest was superstatisch, komt er een mannetje voor ze te staan, hop, gelijk weer terug.

Een doelpuntloze helft zeker. Wat betreft doet PSV nog altijd aan het 1 goede helft-syndroom.

Kun je niet echt zeggen aangezien de tweede spelersgroep volledig anders was en voornamelijk uit statische en afwachtende spelers bestond; dan is het niet vreemd dat er niet gescoord wordt. Spelersgroep uit de eerste helft zat echt tien keer meer voetbal in. Zelfs Boscagli speelde alles naar voren, Teze ook prima druk naar voren. Tegenpartij kon geen moment gevaar stichten hierdoor, ondanks dat de verdediging op papier niks voorstelde.

Trouwens, is Obispo er eigenlijk wel bij? Zo ja, waarom speelde hij niet?
 
Laatst bewerkt:
En jawel hoor het is weer hetzelfde liedje:
Op Nederland 1 is het weer studio 020 en niets over de wedstrijd van PSV.
Schrijnend dat het er elke keer zo dik op ligt waar de voorkeur naar uitgaat.
 
En jawel hoor het is weer hetzelfde liedje:
Op Nederland 1 is het weer studio 020 en niets over de wedstrijd van PSV.
Schrijnend dat het er elke keer zo dik op ligt waar de voorkeur naar uitgaat.

Allemaal de schuld van 5G.

De G van Godenzonen.
De G van B. Gates.

Ze komen ons halen!!
 
Allemaal de schuld van 5G.

De G van Godenzonen.
De G van B. Gates.

Ze komen ons halen!!

Je kunt het niet gaan ontkennen. Ik bedoel check Voetbalprimeur. De meest onzinnige video fragmenten en een heel artikel met de 8 conclusies over Ajax na een oefenpotje tegen RKC waarin de ene na de andere weer een partij veren in zn reet geschoven krijgt. Een hattrick van Madueke wordt benoemd in de samenvatting, zonder video. Terwijl die 0-3 toch een verdomd lekker doelpunt was, wat wel wat aandacht had verdiend. Had hij Unuvar geheten dan hadden we de hele week specials gehad over wat een supertalent het wel niet is.

Er is geen andere club in Nederland die zoveel aandacht krijgt. Commercieel gezien is het natuurlijk geweldig voor VP, maar ze doen ook weinig moeite om te verbergen dat ze een voorkeur hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan