Oefenwedstrijden

Kijk, mooi. Tegenstander van goed niveau, zonder per definitie te sterk te zijn voor PSV. Zou mooi zijn als we dan minimaal 1 versterking hebben

En aangezien Ajax er twee dagen eerder ook tegen oefent is het in elk geval voor de buhne leuk vergelijken (in de praktijk zegt t niks natuurlijk).
 
Mooie goal van Vertessen hoor, voor de rest viel het me een beetje tegen. Maar goed, eerste oefenwedstrijd in 30+ graden is natuurlijk ook niet te doen.
 
Opstelling zegt me niks. Vooral netjes verdeeld zodat beide helften een ongeveer even sterk PSV opgesteld staat. Het gebrek aan een linksback in de selectie is echter wel heel zichtbaar.

Nog geen Malen en Obispo, ook dat is jammer want dat zijn mijns inziens twee spelers die zeker voor de basis in aanmerking komen.
 
Laatst bewerkt:
Opstelling zegt me niks. Vooral netjes verdeeld zodat beide helften een ongeveer even sterk PSV opgesteld staat. Het gebrek aan een linksback in de selectie is echter wel heel zichtbaar.

Nog geen Malen en Obispo, ook dat is jammer want dat zijn mijns inziens twee spelers die zeker voor de basis in aanmerking komen.
Mjaw vind opzich niet erg. Laat Malen maar rustig herstellen. Die komt toch wel in de basis. Obispo is idd jammer, die zou ik ook wel aan het werk willen zien bij PSV weer.
 
Mijn god wat is het geluid slecht, hopelijk fixen ze dit tijdens de stream.

Volgens de presentator spelen ze in 4-4-2
 
Man man man. Is dit een statement van Schmidt dat onze verdediging zo slecht is dat we aanvallende middenvelders op linksback gaan zetten en met twee backs centraal gaan spelen :FP:
 
Terug
Bovenaan Onderaan