Oefenwedstrijden

Hij zat gister op de tribune bij Roda - MVV met vrouw en schoonvader. Er zijn leukere dingen te verzinnen...

Misschien kan hij een van die clubs wel gaan coachen. Zonder gekheid, MvB had veel lager moeten instappen en niet meteen moeten happen op de baan bij PSV. Slecht ingeschat ook door Gerbrands en co. Niet alles lag aan Mark, maar hij was zeker nog niet klaar voor het coachen van PSV 1.
 
Misschien kan hij een van die clubs wel gaan coachen. Zonder gekheid, MvB had veel lager moeten instappen en niet meteen moeten happen op de baan bij PSV. Slecht ingeschat ook door Gerbrands en co. Niet alles lag aan Mark, maar hij was zeker nog niet klaar voor het coachen van PSV 1.
Met alle respect, maar Mark gaat echt geen KKD club doen....die wacht even een paar maanden en rond de zomer zullen de vacatures wel weer volop aanwezig zijn. Zeer waarschijnlijk het buitenland (Duitsland denk ik ) en anders minimaal Eredivisie en dan ook nog een club uit het linkerrijtje.
 
Misschien kan hij een van die clubs wel gaan coachen. Zonder gekheid, MvB had veel lager moeten instappen en niet meteen moeten happen op de baan bij PSV. Slecht ingeschat ook door Gerbrands en co. Niet alles lag aan Mark, maar hij was zeker nog niet klaar voor het coachen van PSV 1.
Hmmm, ik denk dat PSV zelfs onder zijn niveau was. Lijkt hij meer op Van Basten dan hij denkt.
 
Voorlopig oefenprogramma:
31 juli: PSV-UNA (De Herdgang, aftrap 19.00, 300 toeschouwers welkom)
8 augustus: SC Verl-PSV (Klosterpforte, aftrap 16.00, besloten duel)
9 augustus: KFC Uerdingen 05-PSV (Klosterpforte, aftrap 16.00, besloten duel)
15 augustus: PSV-Vitesse (Philips Stadion, aftrap 18.45, publiek gedeeltelijk welkom)
21 augustus: Willem II-PSV (Koning Willem II Stadion, aftrap 18.45, publiek gedeeltelijk welkom)

Het zullen niet al te bijzondere wedstrijden worden. Maar ik heb toch wel weer zin om wat PSV te zien na zo'n lange periode. Hopelijk zenden ze wat uit.
 
Voorlopig oefenprogramma:
31 juli: PSV-UNA (De Herdgang, aftrap 19.00, 300 toeschouwers welkom)
8 augustus: SC Verl-PSV (Klosterpforte, aftrap 16.00, besloten duel)
9 augustus: KFC Uerdingen 05-PSV (Klosterpforte, aftrap 16.00, besloten duel)
15 augustus: PSV-Vitesse (Philips Stadion, aftrap 18.45, publiek gedeeltelijk welkom)
21 augustus: Willem II-PSV (Koning Willem II Stadion, aftrap 18.45, publiek gedeeltelijk welkom)

Het zullen niet al te bijzondere wedstrijden worden. Maar ik heb toch wel weer zin om wat PSV te zien na zo'n lange periode. Hopelijk zenden ze wat uit.

Enig idee of het ergens te zien is?
 
Enig idee of het ergens te zien is?
31 juli: PSV-UNA (De Herdgang, aftrap 19.00, 300 toeschouwers welkom)
8 augustus: SC Verl-PSV (Klosterpforte, aftrap 16.00, besloten duel)
9 augustus: KFC Uerdingen 05-PSV (Klosterpforte, aftrap 16.00, besloten duel)
15 augustus: PSV-Vitesse (Philips Stadion, aftrap 18.45, publiek gedeeltelijk welkom)
21 augustus: Willem II-PSV (Koning Willem II Stadion, aftrap 18.45, publiek gedeeltelijk welkom)

Maar dat bedoel jij vast niet, dacht dat het idee was dat die wedstrijden tussen eredivisieclubs door Fox zouden worden uitgezonden. Eerste drie misschien via YT door PSV zelf, doen ze wel vaker.
 
Voorlopig oefenprogramma:
31 juli: PSV-UNA (De Herdgang, aftrap 19.00, 300 toeschouwers welkom)
8 augustus: SC Verl-PSV (Klosterpforte, aftrap 16.00, besloten duel)
9 augustus: KFC Uerdingen 05-PSV (Klosterpforte, aftrap 16.00, besloten duel)
15 augustus: PSV-Vitesse (Philips Stadion, aftrap 18.45, publiek gedeeltelijk welkom)
21 augustus: Willem II-PSV (Koning Willem II Stadion, aftrap 18.45, publiek gedeeltelijk welkom)

Het zullen niet al te bijzondere wedstrijden worden. Maar ik heb toch wel weer zin om wat PSV te zien na zo'n lange periode. Hopelijk zenden ze wat uit.
Pfoe en ik klaagde al dat Ajax tegen RKC ging oefenen... PSV doet er gewoon nog een schepje bovenop met Nederlandse en Duitse amateurs.
 
Voorlopig oefenprogramma:
31 juli: PSV-UNA (De Herdgang, aftrap 19.00, 300 toeschouwers welkom)
8 augustus: SC Verl-PSV (Klosterpforte, aftrap 16.00, besloten duel)
9 augustus: KFC Uerdingen 05-PSV (Klosterpforte, aftrap 16.00, besloten duel)
15 augustus: PSV-Vitesse (Philips Stadion, aftrap 18.45, publiek gedeeltelijk welkom)
21 augustus: Willem II-PSV (Koning Willem II Stadion, aftrap 18.45, publiek gedeeltelijk welkom)

Het zullen niet al te bijzondere wedstrijden worden. Maar ik heb toch wel weer zin om wat PSV te zien na zo'n lange periode. Hopelijk zenden ze wat uit.

Wat een kak voorbereiding. Kun je net zo goed nog beter tegen eigen teams met Jong/reserves spelen.
 
Ach wat boeit het tegen wie je in de voorbereiding speelt. Het is vaak een periode dat als je alles wint, het maar oefenpotjes waren. Verlies je er een, dan beland je buiten de top 5 en verlies je er 3 dan zullen er wel een paar denken dat we degradatievoetbal gaan spelen. Het zijn oefenpotjes; nieuw systeem erin slijpen en aankijken hoe spelers ervoor staan. Kan wel heel leuk tegen United, Inter en weet ik veel wie gaan spelen. Maar het is nogal lastig om een nieuw systeem erin te slijpen wanneer je tegen tegenstanders van een veel hoger niveau speelt.
 
Ach wat boeit het tegen wie je in de voorbereiding speelt. Het is vaak een periode dat als je alles wint, het maar oefenpotjes waren. Verlies je er een, dan beland je buiten de top 5 en verlies je er 3 dan zullen er wel een paar denken dat we degradatievoetbal gaan spelen. Het zijn oefenpotjes; nieuw systeem erin slijpen en aankijken hoe spelers ervoor staan. Kan wel heel leuk tegen United, Inter en weet ik veel wie gaan spelen. Maar het is nogal lastig om een nieuw systeem erin te slijpen wanneer je tegen tegenstanders van een veel hoger niveau speelt.
Er zit wel een verschil tussen Manchester United en UNA...
 
Er zit wel een verschil tussen Manchester United en UNA...
Wij oefenen elk jaar (ook) tegen amateurs. Dat doen veel clubs.
Ik zie er geen probleem in. Een grotere tegenstander is leuk voor de kaartverkoop, maar daar kunnen ze op dit moment ook niets aan verdienen.
Dus wat mij betreft lekker aan het nieuwe systeem wennen tegen een elftal dat zich wat extra kan motiveren tegen een grote club, in plaats van een stapeltje ongeïnteresseerde wisselspelers van een grootmacht.
 
Dat is altijd. Elke profclub speelt toch eerst tegen een aantal amateurclubs?

Volgens mij hadden we wellicht 1 semi amateurs, 1 JL en dan een stuk of 3 europese clubs die je in theorie ook in een EL zou kunnen treffen (niveau Wolfsburg, Sevilla, betis, Copenhagen, Gent etc).
 
Terug
Bovenaan Onderaan