Oefenwedstrijden

Nou snel het vliegtuig in en wegwezen daar. :bye:
:unsure: Ze zullen het wel een fantastisch trainingskamp vinden, maar waarom eigenlijk? :rolleyes: :confused:
 
Best dom van Faber eigenlijk om bij de twee wedstrijden steeds met een willekeurige opstelling te komen en die in de 2de helft weer helemaal te gaan veranderen.
Natuurlijk wil je spelers uittesten zoals Madueke, Ledezma, Teze, Afellay...
Maar het belangrijkste is:
Werken aan een vaste basis opstelling waarmee je de 2de helft ingaat. Zorgen dat er vastigheden komen. En natuurlijk aan een winning mood beginnen, zodat je die kan verder trekken..
 
Verliezen van VVV van Belgie. Wat een grote grap is dit PSV ook. Ach. Tripje naar Qatar kunnen ze ook weer bijschrijven. Lekker getraind, lekker weertje maar wel twee keer verloren. Het worden paar hele, hele zware maanden.
 
Verliezen van VVV van Belgie. Wat een grote grap is dit PSV ook. Ach. Tripje naar Qatar kunnen ze ook weer bijschrijven. Lekker getraind, lekker weertje maar wel twee keer verloren. Het worden paar hele, hele zware maanden.

Ik begin onderhand bijna medelijden met jullie te krijgen. Oefenwedstrijd zegt nooit zoveel maar is weinig te genieten van psv dit jaar. Hoop dat jullie snel weer aanhaken.
 
Ik word ook behoorlijk chagrijnig van al die vrolijke trainingsberichtjes van PSV over de 'boys' op het trainingskamp. Heel veel lachen, gieren, brullen door de tienermiljonairs, maar presteren ho maar. PSV moet eens ophouden om die spelertjes naar de mond te praten. Zweep erover!
 
Ik word ook behoorlijk chagrijnig van al die vrolijke trainingsberichtjes van PSV over de 'boys' op het trainingskamp. Heel veel lachen, gieren, brullen door de tienermiljonairs, maar presteren ho maar. PSV moet eens ophouden om die spelertjes naar de mond te praten. Zweep erover!
Gaat niet werken. Te weinig kwaliteit. Met Schwaab, Baumgartl, Boscagli/Sadilek, Guti, Rosario, Hendrix maar ook die kleurloze Doan die net zoā€™n type als Guti is, kun zweep erover doen maar heel veel zin gaat het niet hebben. Van een ezel kun je ook geen dressuur paard maken..
 
Is allemaal tactiek dit. Nu denkt de rest van Nederland dat PSV totaal is ingestort en ze makkelijk te kloppen zijn, maar dan in de wedstrijden zet PSV aan en BAM! Spelen ze gewoon gelijk!
 
Mag ik nu wel zeggen dat een amateur voor amateur inruilen niet bepaald geweldige deal is? Of gaat men weer huilen dat we de goede man eerst 23 kansen om te falen moeten geven voor we hem beoordelen :sleep:

Kijk naar feyenoord, men maakte degradatiegrappen en een goede trainer komt en de boel was binnen 2 weken op de rit :FP:

Is allemaal tactiek dit. Nu denkt de rest van Nederland dat PSV totaal is ingestort en ze makkelijk te kloppen zijn, maar dan in de wedstrijden zet PSV aan en BAM! Spelen ze gewoon gelijk!

Wacht maar, over een jaartje of 15/20 zal ajaks ook in de shit komen, dan draaien we de rollen om en hebben wij volop leedvermaak. Maar voor nu en aankomende jaren heeft het Bijlmerpubliek vrij spel en leedvermaak genoeg met ons helaas. En niet alleen met voetbal, was er gister avond bij Pathe Arena, fucking 1 euro per 20 min parkeren, oplichters
 
We spelen tegen dezelfde tegenstanders als Ajax.. Ajax staat na 15 min al 2-0 voor tegen Brugge. Tegen Eupen speelden ze met een half b elftal een makkelijke overwinning.
je zou haast zeggen dat Ajax iets beter is dan wij... šŸ¤”
 
Ernest Faber: PSV moet doelgerichter worden en komt te makkelijk op achterstand

link

,,Ja, dat gaat te makkelijkā€, zegt Faber over de openingsgoals die PSV in beide wedstrijden om de oren kreeg. Tegelijkertijd nuanceert hij de situatie van nu, omdat PSV de afgelopen week volle bak heeft getraind. ,,We hebben de teugels weer aangetrokken qua fysieke arbeid, zoals dat in de winter altijd gebeurt. De fitheid of frisheid bij wedstrijden is dan een beetje weg. Dit kan uiteraard beter nu gebeuren dan volgende week. We creĆ«ren in ieder geval voldoende kansen, maar moeten wel doelgerichter worden.ā€

Goh ... :rolleyes: Wat hebben ze toch hard getraind. :ROFL: :lmao: :sad:
 
Mag ik nu wel zeggen dat een amateur voor amateur inruilen niet bepaald geweldige deal is? Of gaat men weer huilen dat we de goede man eerst 23 kansen om te falen moeten geven voor we hem beoordelen :sleep:

Kijk naar feyenoord, men maakte degradatiegrappen en een goede trainer komt en de boel was binnen 2 weken op de rit :FP:



Wacht maar, over een jaartje of 15/20 zal ajaks ook in de shit komen, dan draaien we de rollen om en hebben wij volop leedvermaak. Maar voor nu en aankomende jaren heeft het Bijlmerpubliek vrij spel en leedvermaak genoeg met ons helaas. En niet alleen met voetbal, was er gister avond bij Pathe Arena, fucking 1 euro per 20 min parkeren, oplichters
3 euro per uur valt toch wel mee in Amsterdam? ;)
 
Ernest Faber: PSV moet doelgerichter worden en komt te makkelijk op achterstand

link

,,Ja, dat gaat te makkelijkā€, zegt Faber over de openingsgoals die PSV in beide wedstrijden om de oren kreeg. Tegelijkertijd nuanceert hij de situatie van nu, omdat PSV de afgelopen week volle bak heeft getraind. ,,We hebben de teugels weer aangetrokken qua fysieke arbeid, zoals dat in de winter altijd gebeurt. De fitheid of frisheid bij wedstrijden is dan een beetje weg. Dit kan uiteraard beter nu gebeuren dan volgende week. We creĆ«ren in ieder geval voldoende kansen, maar moeten wel doelgerichter worden.ā€

Goh ... :rolleyes: Wat hebben ze toch hard getraind. :ROFL: :lmao: :sad:
Oftewel Bruma, Doan of wie dan ook voorin voldoen niet net als de achterhoede die makkelijk goals tegen krijgt. Valt toch wel mee dat ie het middenveld blijkbaar wel voldoende vindt, mister Hendrix op 10.
 
Letterlijk de complete achterhoede inclusief Dumfries is gewoon geen ruk waard.

Heb ook een beetje op Ibi gelet, maar die loopt ook geen meter teveel meer hoor. Na een paar meter rennen moet ie alweer bijkomen; denk dat MvB dat dus goed gezien had. Maar ja, die moest weg, want die wou bij PSV in alle gelederen echte topsport zien, zoals het de club betaamt. Als ik zo die filmpjes bekijk van het trainingskamp, dan denk ik niet van, wow, die zijn zich daar een partij fit aan het maken. Ze hebben een hoop lol met elkaar, wat mooi is, maar de verwachting daarvan was natuurlijk dat zich dat dan zou gaan uiten in beter samenspel. Nou, niet dus.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
We spelen tegen dezelfde tegenstanders als Ajax.. Ajax staat na 15 min al 2-0 voor tegen Brugge. Tegen Eupen speelden ze met een half b elftal een makkelijke overwinning.
je zou haast zeggen dat Ajax iets beter is dan wij... šŸ¤”

Nee joh, die prutsers konden niet eens van ons winnen afgelopen seizoenshelft (a)
 
Praten over van Bommel heeft geen zin die is weg en dat was meer dan terecht, dat de spelers over het paard getilde mannetjes zijn op een paar uitgezonderd dat is echt zorgwekkend, geen inzet en Faber geen visie. Wanneer gaat de zweep erover! Overigens dat JDJ gefaald heeft ben ik het volledig mee eens maar Gerbrands heeft in principe niets met voetbal te maken. Hij moet zorgen dat we een financieel gezonde club blijven en volgens mij gaat dat prima. Je kan iedereen er wel uitgooien maar JDJ is wel de eerste die er ook uit moet. Nog geen enkele aankoop en we verliezen van de nummer 13 van Belgiƫ pffffff. Geeft weinig vertrouwen voor de toekomst. Gisteren weer Volendam zien winnen bij Cambuur met een uitstekende trainer voor ons! AUB haal Wim Jonk naar Eindhoven en wel nu en niet na het seizoen want anders spelen we niet eens Europees!
 
Best dom van Faber eigenlijk om bij de twee wedstrijden steeds met een willekeurige opstelling te komen en die in de 2de helft weer helemaal te gaan veranderen.
Natuurlijk wil je spelers uittesten zoals Madueke, Ledezma, Teze, Afellay...
Maar het belangrijkste is:
Werken aan een vaste basis opstelling waarmee je de 2de helft ingaat. Zorgen dat er vastigheden komen. En natuurlijk aan een winning mood beginnen, zodat je die kan verder trekken..
Ik vrees dat de beginopstelling de beoogde basis is...
 
Ik vrees dat de beginopstelling de beoogde basis is...

Basis PSV tegen Eupen:

Ruiter;
Dumfries, Baumgartl, Schwaab, Boscagli; Rosario, Thomas, Hendrix;
Ihattaren, Bruma, Gakpo

Dat betekent dat Ruiter uit het niets de eerste keeper wordt. Onze beste verdediger Viergever neemt plaats op de bank, Ihattaren staat rechtsbuiten (wat opzich wel kan) en we weer met de duo Rosario en Hendrix gaan spelen. Tegen VVV(!)

Dat zou Faber toch niet doen.. toch?
Toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan