Oefenwedstrijden

Tegen het VVV van Belgie, kan je niet eens fatsoenlijk spelen.

Rosario. Het is ongelooflijk hoeveel vertrouwen die kerel krijgt. Kan niet voetballen, kan gewoon niks. Altijd gieren de schaamte over mijn lichaam heen als ik deze prutser zie spelen in een PSV shirt. Vlag zal bij mij direct uithangen als die weg is hier.
 
"De verbinding vanuit Qatar is verbroken." Commentator *ziet scherm*: "De verbinding was even verbroken, maar voor zover ik kon zien is er niet veel gebeurd in Du... Doha..."
 
Nieuwe opstelling voor de 2de helft trouwens:
Ruiter; Teze, Daverveld, Viergever, De Haas; Afellay, Gomes, Guti; Ledezma, Doan, Madueke
 
KAS Eupen staat op de 13e plaats en is de minst scorende ploeg van de Jupiler Pro League en PSV staat tegen deze ploeg met 1-2 achter. :oops: We moeten maar hopen dat er geen BeNE-Liga komt. :fear:
Na terugkomst uit Qatar flink trainen op de Herdgang, want de 2e helft van het seizoen dreigt een nog grotere flop te worden dan de 1e helft. :cautious: :zien:
 
Heel handig ook die parasol net naast de zijlijn.. Kan je net een stukje van het veld niet zien waar een duel kan plaatsvinden.
 
KAS Eupen staat op de 13e plaats en is de minst scorende ploeg van de Jupiler Pro League en PSV staat tegen deze ploeg met 1-2 achter. :oops: We moeten maar hopen dat er geen BeNE-Liga komt. :fear:

Eupen krijgt het op zijn heupen.
Sowieso schat ik de kansen van dit PSV (dwz. deze selectie onder dit beleid) laag in als de topclubs van België aansluiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan