Oefenwedstrijden

Zegt ook veel over het tactische inzicht van de verlosser Ernst Faber...Armoede ten top. Zelfs bij Feyenoord zouden ze zoiets nooit doen. Dat dat überhaupt bij een trainer opkomt..

Precies. Het ergste is nog dat Faber het als optie zet. Serieus? Zijn we echt zo clown club geworden? Zulke dingen mag die lekker gaan proberen bij FC Groningen, niet hier.

Nog meer redenen trouwens waarom ik PSV buiten de top 3 zie vallen eind van het seizoen. Beker ga je ook nooit winnen. Misschien met geluk win je van NAC, maar daarna tegen AZ is het klaar.
 
Precies. Het ergste is nog dat Faber het als optie zet. Serieus? Zijn we echt zo clown club geworden? Zulke dingen mag die lekker gaan proberen bij FC Groningen, niet hier.

Nog meer redenen trouwens waarom ik PSV buiten de top 3 zie vallen eind van het seizoen. Beker ga je ook nooit winnen. Misschien met geluk win je van NAC, maar daarna tegen AZ is het klaar.
Is er iemand dan die serieus denkt dat we de beker gaan winnen dan?
 
Zegt ook veel over het tactische inzicht van de verlosser Ernst Faber...Armoede ten top. Zelfs bij Feyenoord zouden ze zoiets nooit doen. Dat dat überhaupt bij een trainer opkomt..

En daar is Feyenoord weer. :lmao: Terugkerend thema in je posts. Een observatie, meer niet. (a)
 
Idd een rode draad in het PSV beleid die ik al langer geleden zag aankomen. Hij wordt helaas steeds bevestigd ;)

Ik wacht eigenlijk op de dag dat je ook in de hoek van politieke topics opeens een vergelijking met Feyenoord trekt. ;P
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Terugweg nu omgezet en gaan niet meer met Qatar Airlines. Hopelijk de laatste trip naar dit land een erfenis van V Bommel.
 
Terugweg nu omgezet en gaan niet meer met Qatar Airlines. Hopelijk de laatste trip naar dit land een erfenis van V Bommel.

Geld uitgeven om naar zo'n twijfelachtig land te gaan en betalen om daar een beetje te trainen en een paar oefenwedstrijdjes te spelen, terwijl je voor veel minder geld ook in Spanje of Portugal had kunnen trainen, en er daar waarschijnlijk wel geld voor had gekregen, zoals meestal eigenlijk het geval is; logisch toch? :FP:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
PSV annuleert terugvlucht vanuit Qatar vanwege geopolitieke spanning en kiest voor andere route

link

,,Met Qatar Airways hebben we geprobeerd een oplossing te vinden, maar dat bleek niet mogelijk”, stelt de directeur. ,,Daarop hebben we besloten om voor een alternatief te kiezen.”

Alsof Qatar Airways zich iets aantrekt van PSV. :lmao: :maniac:

Gewoon op de Herdgang trainen. Al die trainingskampen in het buitenland hebben geen reet opgeleverd. :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan