Oefenwedstrijden

Hendrix en Doan maken wel indruk deze tweede helft. Doan laat balvastheid zien en Hendrix is aanvallend behoorlijk dreigend.
 
Schiet je met scherp dan had je hier nog kunnen winnen ook. Het spel is vaak nog erg slordig, maar dat is niets nieuws. Die linksback is wel welkom.

Positief: Ihattaren (zoals gebruikelijk) en Madueke en Ledezma vielen mij ook positief op.
 
Het was niet veel, maar ook heel veel invallers. Ik vond niet veel spelers echt positief opvallen. De jongelingen deden het beter dan de ouderen, denk ik zo.
 
Gerbrands bekijkt de situatie per uur. Is toch lachwekkend en in en in triest waarom wij in deze zandbak een trainingskamp organiseren.
verdiende loon en karma het vliegen met Qatar is beschamend,


Wat heeft Qatar Airlines hier mee te maken nu weer? Die organiseren toch niet het toernooitje
Al is het allemaal inteelt daar, Airlines is van de prins, hun KNVB is van de broer van de prins, oefentoernooi word georganiseerd door de neef van de achterneef van de prins etc
 
Wat heeft Qatar Airlines hier mee te maken nu weer? Die organiseren toch niet het toernooitje
Al is het allemaal inteelt daar, Airlines is van de prins, hun KNVB is van de broer van de prins, oefentoernooi word georganiseerd door de neef van de achterneef van de prins etc

Qatar airlines vliegen is stimuleren van onderdrukking en uitbuiting. Iets met MVO beleid in je organisatie maar daar heeft onze club geen boodschap aan kennelijk.
 
:unsure: Ik heb niets gezien van de wedstrijd, maar de zinloosheid van een trainingskamp in Qatar was al duidelijk. Ga maar trainen op De Herdgang want over 10 dagen gaat de competitie weer verder. :cautious:
 
Qatar airlines vliegen is stimuleren van onderdrukking en uitbuiting. Iets met MVO beleid in je organisatie maar daar heeft onze club geen boodschap aan kennelijk.

Tja, je hebt geen andere directe opties naar Doha, ik zie de PSV diva's niet overstappen in Rome of Istanbul om met normale maatschappijen de rit te maken. Wanneer je geld hebt + verstand op 0 kan zetten en niet waat wat MVO betekend, dan is Qa zelfs 1 van de beste opties in de wereld om mee te vliegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan