Oefenwedstrijden

Heeft meer potentie dan Wanner. Lekker doelgericht
Jammer dat hij geen groot lichaam heeft.

Zag FC Driouech weer in de weer zijn. Hij heeft het in ieder geval wel heel erg met zichzelf getroffen.
Maar zelfs de jeugdige ploeggenoten schudden het hoofd al en sprinten niet meer mee. Voorzet komt toch niet.
Moet Bosz toch ook gewoon zien.

iemand die weet in welke opstelling psv de 2e helft speelde?

Smolenaars
Bassey - Flamingo - Monamay - Verhulst
Koller - Bawuah - Veerman
Kluit - Plea - Bouhamdi

Waarbij Bouhamdi en Verhulst op een gegeven moment van positie wisselden. Jones viel nog in voor Plea.

Smolenaars
Bassey - Flamingo - Monamay - Verhulst
Koller - Bawuah - Veerman
Kluit - Plea - Bouhamdi

Waarbij Bouhamdi en Verhulst op een gegeven moment van positie wisselden. Jones viel nog in voor Plea.
En wat voor indruk maakte Plea?

er spelen natuurlijk ook wel heel veel jeugdspelers.
maak n mix van de 1e en 2e helft en je komt al op een redelijk acceptabel elftal uit
en vanaf 15-7 beginnen de spelers van t wk terug te komen.
Dan heeft Kovar iig 3weken vrij gehad.

Vandaag speelt PSV om 11:00 een oefenwedstrijd tegen het Poolse Raków Częstochowa.

Wat ik vorige week begrepen heb van de verslaggever ziet de wedstrijd er zo uit:

11:00 -11:45 Team 1 (45 min speeltijd)
11:45 -12:00 Pauze
12:00 -12:15 Team 1 (15 min speeltijd)
12:15 -13:00 Team 2 (45 min speeltijd)
13:15 -13:30 Pauze
13:30 -13:45 Team 2 (15 min speeltijd)

Ik ben benieuwd of Bosz een sterker en een zwakker team op gaat stellen of dat hij ze even sterk probeert te maken.

De wedstrijd is te volgens via PSV Play.
Ook is er een live verslag op de website van het ED te lezen.

Blijft toch bijzonder..oefenwedstrijden in de voorbereiding terwijl pas 30% van je toekomstige selectie aanwezig is….maar wel goed om de jeugd aan het werk te zien
Tja het is volgens mij nog helemaal niet zeker dat bijvoorbeeld Veerman en Mauro weggaan (net zoals Pepi, Bajraktarevic, Perisic, Til en Kovar overigens, maar die hebben nog vakantie). Ik vermoed dat we een halve selectie te zien krijgen.

Blijft toch bijzonder..oefenwedstrijden in de voorbereiding terwijl pas 30% van je toekomstige selectie aanwezig is….maar wel goed om de jeugd aan het werk te zien
De naam oefenwedstrijd dekt de lading ook niet. Gewoon wat wedstrijdritme opdoen. Jeugd er wat aan laten ruiken die misschien toch nu al een parel zijn. De tegenstander laat al zien dat dit niks voorstelt.

Terug
Bovenaan Onderaan