Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Had ik ook nog niet gezien. Deed ie leuk!Prachtige goal van Fernandez, heerlijke sleep!
Lekker dat het seizoen begonnen is, heb er wel weer zin in![]()
Heeft meer potentie dan Wanner. Lekker doelgerichtHad ik ook nog niet gezien. Deed ie leuk!
Jammer dat hij geen groot lichaam heeft.Heeft meer potentie dan Wanner. Lekker doelgericht
iemand die weet in welke opstelling psv de 2e helft speelde?
En wat voor indruk maakte Plea?Smolenaars
Bassey - Flamingo - Monamay - Verhulst
Koller - Bawuah - Veerman
Kluit - Plea - Bouhamdi
Waarbij Bouhamdi en Verhulst op een gegeven moment van positie wisselden. Jones viel nog in voor Plea.
En wat voor indruk maakte Plea?
PSV plus neem ik aan!Waar wordt de wedstrijd van dit weekeinde uitgezonden?
Tja het is volgens mij nog helemaal niet zeker dat bijvoorbeeld Veerman en Mauro weggaan (net zoals Pepi, Bajraktarevic, Perisic, Til en Kovar overigens, maar die hebben nog vakantie). Ik vermoed dat we een halve selectie te zien krijgen.Blijft toch bijzonder..oefenwedstrijden in de voorbereiding terwijl pas 30% van je toekomstige selectie aanwezig is….maar wel goed om de jeugd aan het werk te zien
De naam oefenwedstrijd dekt de lading ook niet. Gewoon wat wedstrijdritme opdoen. Jeugd er wat aan laten ruiken die misschien toch nu al een parel zijn. De tegenstander laat al zien dat dit niks voorstelt.Blijft toch bijzonder..oefenwedstrijden in de voorbereiding terwijl pas 30% van je toekomstige selectie aanwezig is….maar wel goed om de jeugd aan het werk te zien