Oefenwedstrijden

+
Veel kansen gecreëerd.
Mooie aanvallen gezien.
Jonkies deden het best goed.
Veerman en Schouten terug.
Tillman
Saibari

-
Kansen missen
Til
Luuk moet er nog ff in komen, maar was in diverse aanvallen toch weer belangrijk.
Lang
Lang, hele linkerflank geblesseerd uitgevallen?

'Bosz kon na afloop nog weinig kwijt over de situatie. ,,Hoe ernstig het precies is weet ik niet. Morgenochtend horen we misschien meer. Of het bij Mauro Júnior met vorige week te maken heeft, weet ik op dit moment ook niet'
Mauro, de Lang van dit seizoen. Dat ie in mei maar op de platte kar mag dansen.

'Bosz kon na afloop nog weinig kwijt over de situatie. ,,Hoe ernstig het precies is weet ik niet. Morgenochtend horen we misschien meer. Of het bij Mauro Júnior met vorige week te maken heeft, weet ik op dit moment ook niet'
Mauro is gewoon blessure gevoelig en ik denk sowieso dat je niet moet uitgaan van een lange tijd fitte Mauro. Hem vind ik ook minder onmisbaar dan Boscagli. Als zn sleutelbeen is gebroken dan mist ie flink wat wedstrijden. Even afwachten, misschien valt t mee.

Dat Lozano sowieso moet opdraven in eem oefenduel....Je topscorer geef je toch even wat rust gezien het programma Waarom? Een raadsel waarom? Nu verlopig klaar.
Hij had de minuten ook niet bepaald nodig, dus inderdaad vreemd. Waarom zit hij eigenlijk niet meer bij het nationale elftal?

Terug
Bovenaan Onderaan