Oefenwedstrijden

Medio juni, domme ik.
jep, ik verwacht helaas ook dat het niet eerder zal zijn; tevens verwacht ik teleurgesteld te worden met de trainer die aangesteld gaat worden, gezien de namen die circuleren. Ondanks dat het geruchten betreft, blijken die achteraf toch best vaak op waarheid gestoeld.
 

Voor wie ook hunkeren naar het begin van het seizoen.

Training en persconferentie beide morgen live te zien.
 
Dit zijn leuke potjes maar ik mis eigenlijk de tijd waarin PSV nog oefende tegen betere clubs. Toen hadden we betere spelers maar een keer een grote uitdaging hebben kan ook mooi zijn.
 
Dit zijn leuke potjes maar ik mis eigenlijk de tijd waarin PSV nog oefende tegen betere clubs. Toen hadden we betere spelers maar een keer een grote uitdaging hebben kan ook mooi zijn.
Ik mis de tijd dat PSV oefende tegen amateurclubs en ik niet kon wachten savonds op teletekst te kijken hoeveel het was geworden en zeer teleurgesteld was wanneer het onder de 18-0 bleef of er zelfs een tegendoelpunt was gevallen.
 
Morgen? Huh? Is die wedstrijd erbij gekomen? Damn.. ik zie het morgen om 13:30... dan heb ik afspraken staan.. haring happen en zo :(
Overigens zou de wedstrijd in het Philips stadion zijn, maar daar ligt nog geen nieuwe grasmat in, dus zal de Herdgang zijn vermoed ik.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Morgen? Huh? Is die wedstrijd erbij gekomen? Damn.. ik zie het morgen om 13:30... dan heb ik afspraken staan.. haring happen en zo :(
Overigens zou de wedstrijd in het Philips stadion zijn, maar daar ligt nog geen nieuwe grasmat in, dus zal de Herdgang zijn vermoed ik.
Even kijken hoe de jeugd het doet.
 
Dju net nu ik zelf een wedstrijd heb, ik verwacht minstens een 8-0 overwinning
 
Vorig seizoen hadden we al 5 of 6 aankopen voordat de CL begon. Ik heb liever dat ze goeie aankopen doen, dan weer een Hoever of Savio.
Het een sluit het andere niet uit he. Het is niet zo dat een snelle transfer per definitie ruk is, en andersom is een langzame ook niet per se top.
 
Terug
Bovenaan Onderaan