Oefenwedstrijden

Warm weer, zware trainingen achter de rug en een zwakke tegenstander. Ik verwacht er ook niet veel van. Maar ben vooral benieuwd of ik al iets van de nieuwe spelopvatting en tactiek kan herkennen.

Een positief stemmetje in mijn hoofd zegt dat de spelers van PSV niet zo matig zijn als wij denken en dat een nieuwe trainer de boel misschien wel aan de praat krijgt. (Laat mij nog even hopen aub)
 
So.. ik heb mezelf sinds de Corona-tijden ook even rustig gehouden. Lang geleden dat ik hier iets gepost heb. Vanavond eindelijk dan weer iets van ons PSV te zien. Al zegt een wedstrijd tegen UNA niet zoveel (kan bijna alleen maar tegenvallen, zeker met deze temperaturen).

Goedendag allemaal (a) :bye:
 
So.. ik heb mezelf sinds de Corona-tijden ook even rustig gehouden. Lang geleden dat ik hier iets gepost heb. Vanavond eindelijk dan weer iets van ons PSV te zien. Al zegt een wedstrijd tegen UNA niet zoveel (kan bijna alleen maar tegenvallen, zeker met deze temperaturen).

Goedendag allemaal (a) :bye:
Maar helaas! De wedstrijd gaat niet door.. er is een Corona geval bij Una..
PSV selectie speelt nu tegen elkaar. 😕
 
Wedstrijd afgelast, corona geval bij VV Una.

Ik was overigens wel zeer benieuwd. Een verdediging met Dumfries - Teze - Boscagli - Hendrix?
PCIQhl9h
 
Ik las dat de betreffende speler zijn positieve uitslag in de bus te horen kreeg... Maar volgens mij moet je toch in quarantaine als je de uitslag van een test nog niet binnen hebt?? :speechless:

Klik
 
Terug
Bovenaan Onderaan