Noni Madueke (A)

Als Madueke een manier vindt om zich niet zo vaak vast te lopen wel, maar anders kloppen Bakayoko en Saibari wel aan de deur en later kan Savio nog volgen.
Die jongens kloppen zeker, hoop dat Noni zich dat goed beseft en op een positieve manier gaat gebruiken.
 
Madueke schijnt weer op het trainingsveld gesignaleerd te zijn. Ik hoop echter dat Ruud hem heel langzaam inbrengt, wat mij betreft pas ergens rond de herfstvakantie, anders loopt hij straks weer een flinke blessure op en is hij tot minstens de winterstop uitgeschakeld.
 
Madueke schijnt weer op het trainingsveld gesignaleerd te zijn. Ik hoop echter dat Ruud hem heel langzaam inbrengt, wat mij betreft pas ergens rond de herfstvakantie, anders loopt hij straks weer een flinke blessure op en is hij tot minstens de winterstop uitgeschakeld.
Noni gaat nog even duren maar het is goed dat hij al weer aan de slag kan op het veld.
Ze verwachten hem op zijn vroegst pas in November en ze schrijven dat iedere minuut voor het WK mooi is meegenomen.

Luuk is met een beetje geluk tegen Cambuur alweer bij de selectie.
 
Noni gaat nog even duren maar het is goed dat hij al weer aan de slag kan op het veld.
Ze verwachten hem op zijn vroegst pas in November en ze schrijven dat iedere minuut voor het WK mooi is meegenomen.

Luuk is met een beetje geluk tegen Cambuur alweer bij de selectie.
Luuk is hard nodig; als aanspeelpunt; aanjager en daarnaast zijn we dan helemaal niet meer te houden met corners

Mauro is minstens zo hard nodig; doodzonde dat die zo lang eruit ligt. Met hem erbij achterin ziet het er weer heel anders uit achterin

En een Madueke lange tijd fit; dat zou voor hem zelf geweldig zijn, en voor ons net zo. Met deze 3 en dan ook nog Boscali na de winterstop... wat een luxe.

Helaas zullen er vast weer nieuwe blessures ontstaan. Maar hopelijk kan de technische staf daar eindelijk grip op krijgen.
 
Madueke schijnt weer op het trainingsveld gesignaleerd te zijn. Ik hoop echter dat Ruud hem heel langzaam inbrengt, wat mij betreft pas ergens rond de herfstvakantie, anders loopt hij straks weer een flinke blessure op en is hij tot minstens de winterstop uitgeschakeld.
Traint voorzichtig. De verwachting was ook dat ie rond de winterstop inzetbaar zou kunnen zijn, maar inderdaad mikken op een 2e seizoenshelft. Boscagli en Mauro moeten dan ook inzetbaar zijn. En wederom intern analyseren waarom psv al een paar seizoenen teveel lange blessuregevallen heeft.
 
Traint voorzichtig. De verwachting was ook dat ie rond de winterstop inzetbaar zou kunnen zijn, maar inderdaad mikken op een 2e seizoenshelft. Boscagli en Mauro moeten dan ook inzetbaar zijn. En wederom intern analyseren waarom psv al een paar seizoenen teveel lange blessuregevallen heeft.
Mjah, zodra ie weer wedstrijdfit is, is het niet lang wachten op de volgende slepende blessure bij die jongen.
 
Kunnen ze bij TOTO niet een weddenschap openen met hoe lang het duurt voordat hij weer geblesseerd is. Of zouden ze daar al genoeg hebben verdient aan het geld van Derksen
 

Knap staaltje scouting van Milan. Zou bijna denken dat Berry er tegenwoordig werkt
Lastig. Aan de ene kant is Madueke een sterspeler in de dop. Aan de andere kant heb ik ernstige twijfels bij zijn vermogen om lang fit te blijven. Is toch te vaak absent en kan daardoor maar amper echt over een langere periode toegroeien naar een topvorm. Als je er dan een flinke zak geld voor kunt krijgen zou dat wellicht nog niet zo verkeerd zijn. Niet nu in de winter natuurlijk, maar als hij een goede tweede seizoenshelft draait wellicht.
 
Lastig. Aan de ene kant is Madueke een sterspeler in de dop. Aan de andere kant heb ik ernstige twijfels bij zijn vermogen om lang fit te blijven. Is toch te vaak absent en kan daardoor maar amper echt over een langere periode toegroeien naar een topvorm. Als je er dan een flinke zak geld voor kunt krijgen zou dat wellicht nog niet zo verkeerd zijn. Niet nu in de winter natuurlijk, maar als hij een goede tweede seizoenshelft draait wellicht.

Ja, bovendien durf ik te betwijfelen of hij wel uit het juiste mentale hout is gesneden. Het is opmerkelijk dat zo'n goede speler bij zowel RVN als Roger Schmidt niet onomstreden is.
 
Ja, bovendien durf ik te betwijfelen of hij wel uit het juiste mentale hout is gesneden. Het is opmerkelijk dat zo'n goede speler bij zowel RVN als Roger Schmidt niet onomstreden is.
Hij is natuurlijk wel onomstreden geweest. Bij Schmidt stond ie gewoon in de basis, totdat hij 100x geblesseerd raakte. Bij RvN is ie ook niet fit begonnen. En met zijn blessures hebben ze ;m wel langzaam moeten brengen.
 
Hij is natuurlijk wel onomstreden geweest. Bij Schmidt stond ie gewoon in de basis, totdat hij 100x geblesseerd raakte. Bij RvN is ie ook niet fit begonnen. En met zijn blessures hebben ze ;m wel langzaam moeten

Hij mocht tegen Ajax en AZ niet starten en zelfs El Ghazi mocht meer minuten invallen dan hij tegen AZ. Dat terwijl hij in een wedstrijd om des keizers baard in EL gewoon basis stond.

Dit is wat RVN zei vóór PSV- AZ:

‘’Voor hem is het een kwestie van stabiliteit in zijn professionele beleving van dag tot dag. Daar zit voor hem de crux en daarin ben ik met hem bezig. Wil je met de flow mee en binnen onze profkaders, dan moeten jonge spelers daarin mee. Anders val je erbuiten. Zo staat het nu en het is belangrijk, wil je als team groeien en als club ver komen."

Dat klinkt voor mij als een red flag.
 
Hij mocht tegen Ajax en AZ niet starten en zelfs El Ghazi mocht meer minuten invallen dan hij tegen AZ. Dat terwijl hij in een wedstrijd om des keizers baard in EL gewoon basis stond.

Dit is wat RVN zei vóór PSV- AZ:

‘’Voor hem is het een kwestie van stabiliteit in zijn professionele beleving van dag tot dag. Daar zit voor hem de crux en daarin ben ik met hem bezig. Wil je met de flow mee en binnen onze profkaders, dan moeten jonge spelers daarin mee. Anders val je erbuiten. Zo staat het nu en het is belangrijk, wil je als team groeien en als club ver komen."

Dat klinkt voor mij als een red flag.
Daar heb je zeker een punt, het gegeven dat hij tegen AC Milan zich bijna 80 minuten mocht bewijzen geeft mij het gevoel dat hij op de goede weg is. We gaan het zien zaterdag.
 
Normaal zou ik zeggen niet laten gaan.. Maar 40 tot 50 miljoen is toch best een pittig bedrag voor een speler die tot nu toe bij vlagen zeer goed voetbal laat zien maar niet erg taakbewust lijkt te zijn.


Toch neig ik naar een nee. Sportief succes vind ik belangrijker
 
Lastig. Aan de ene kant is Madueke een sterspeler in de dop. Aan de andere kant heb ik ernstige twijfels bij zijn vermogen om lang fit te blijven. Is toch te vaak absent en kan daardoor maar amper echt over een langere periode toegroeien naar een topvorm. Als je er dan een flinke zak geld voor kunt krijgen zou dat wellicht nog niet zo verkeerd zijn. Niet nu in de winter natuurlijk, maar als hij een goede tweede seizoenshelft draait wellicht.
Wat is een flinke zak geld? Ik vermoed dat Milan aan 10-15m denkt. Daar zou ik hem nooit voor weg doen, als ze 40m bieden, meteen een strikl eromheen.
 
Normaal zou ik zeggen niet laten gaan.. Maar 40 tot 50 miljoen is toch best een pittig bedrag voor een speler die tot nu toe bij vlagen zeer goed voetbal laat zien maar niet erg taakbewust lijkt te zijn.


Toch neig ik naar een nee. Sportief succes vind ik belangrijker

PSV gaat verkopen, want de financiële positie is niet goed. Zowel Ibrahim Sangaré als Noni Madueke worden verkocht en de fans blijven achter met een uitgeholde selectie. :cautious: :fear: Op weg naar een tussendecennium, of zelfs - decennia. :sad:
 
Normaal zou ik zeggen niet laten gaan.. Maar 40 tot 50 miljoen is toch best een pittig bedrag voor een speler die tot nu toe bij vlagen zeer goed voetbal laat zien maar niet erg taakbewust lijkt te zijn.


Toch neig ik naar een nee. Sportief succes vind ik belangrijker
Er is geen enkel bod oid gedaan. Het gaat om komende zomer. Stemmingmakerij van psv inside.
 
Terug
Bovenaan Onderaan