Noni Madueke (A)

Als je anderen voor dom uitmaakt zorg dan wel ff dat je zelf iig de d’s en t’s op orde hebt…🤭
Ik zeg niet dat hij dom is maar een sukkel. Zegt niks over zijn iq. Verder zei ik dat ik de grappen wel aan slimmere mensen overlaat waarmee ik dus al aangeef zelf niet de snuggerste te zijn.
 
Gisteren 1 wel die Vedette net quote was een reactie op een post van een ander. Maar goed lekker belangrijk. De negeerknop werkt ook bij Ralf Edsröm dus lekker gebruiken zou ik zeggen.
Ok maar je hoeft niet meteen zo op mij te reageren alleen maar omdat ik zeg dat ik het smakeloos vind…ik gebruik de term racisme verder niet eens oid…mag ik toch vinden…? Ik zou het iig niet doen maar als jij dat wel normaal vindt moet je dat lekker zelf weten (en er ook niet raar van opkijken dat het voor anderen niet normaal is)…
 
Ok maar je hoeft niet meteen zo op mij te reageren alleen maar omdat ik zeg dat ik het smakeloos vind…ik gebruik de term racisme verder niet eens oid…mag ik toch vinden…? Ik zou het iig niet doen maar als jij dat wel normaal vindt moet je dat lekker zelf weten (en er ook niet raar van opkijken dat het voor anderen niet normaal is)…
Is toch ook niet op jou? Geef alleen aan wat mensen als Joker en Vedette als optie hebben om mijn onzin niet te hoeven lezen.
 
Complotten zijn geen meningen. Dat ik mensen die in complotten geloven niet al te snugger (en soms kwaadaardig) vind, is een mening van mij.
Bewijs jij maar dat deze vaccin 100% werkt en geen bijwerkingen heeft en er geen mensen door sterven. Waarom hij voor deze variant nog noodzakelijk is. Lees je slimme antwoord wel in het juiste topic.
 
Bewijs jij maar dat deze vaccin 100% werkt en geen bijwerkingen heeft en er geen mensen door sterven. Waarom hij voor deze variant nog noodzakelijk is. Lees je slimme antwoord wel in het juiste topic.
Ik ga niet in discussie met mensen die niet in wetenschap geloven.

Anyways, Madueke. Goede speler, altijd geblesseerd. Zonde.
 
Ik ga niet in discussie met mensen die niet in wetenschap geloven.

Anyways, Madueke. Goede speler, altijd geblesseerd. Zonde.
Is geen discussie. Gewoon de feiten. Maar ja gezien je antwoord weet je het niet.

Madueke goede speler? Voor tennis misschien. Ongeschikt voor teamsporten waar je ook wel eens de bal moet afgeven.
 
Heren,

Elkaar wat beledigen mogen jullie per PM afwikkelen. Racistische opmerkingen worden niet getolereerd, heel simpel.
Dit topic gaat over Madueke en daar mogen jullie verder over praten.
 
Dat hebben ze al heel snel gezegd. Minimaal tot november uitgeschakeld.
Dat werd zaterdag gezegd, terwijl er ook berichten waren dat er door zwellingen geen goed onderzoek gedaan kon worden en men dat maandag zou gaan proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan