Noni Madueke (A)

Verkopen nu je de jackpot kan vangen. Bakayoko zie ik meer in en spelen op dezelfde positie.
Ik zie hier regelmatig mensen Bakayoko hypen als basisspeler, maar voorlopig heeft die jongen nog niets laten zien in het eerste. Daar dus volledig op gokken lijkt mij niet wijs. Groot talent of niet, hij moet het nog maar laten zien. De eerste keus op rechts moet er meteen kunnen staan. De kans dat Madueke dat doet (ervaring in het eerste) is vele malen groter dan Bakayoko. Laatstgenoemde moet gewoon invallen en hier en daar basis om eerst maar eens te wennen en te laten zien dat hij het niveau echt aan kan. We kunnen het ons niet veroorloven om de eerste keus op rechts eerst weken tot maanden te laten wennen aan het niveau, dat kost je punten.
 
Ik zie hier regelmatig mensen Bakayoko hypen als basisspeler, maar voorlopig heeft die jongen nog niets laten zien in het eerste. Daar dus volledig op gokken lijkt mij niet wijs. Groot talent of niet, hij moet het nog maar laten zien.
De paar keren dat hij mee mocht doen was hij ontzettend nerveus. Zou geen goed idee zijn om hem voor de leeuwen te gooien. Langzaam brengen zoals we eigenlijk altijd met talenten hebben gedaan
 
Weet niet of het hier was of op een ander forum maar heb een relletje voorbij zien komen om deze foto... Boos dat Madueke in Groningen shirt poseerde :ROFL:

Ngonge en hij zijn gewoon maatjes van hun tijd bij Jong. Kon er hartelijk om lachen
Ja tuurlijk. Dit is toch gewoon lachen. Met alle respect, Groningen is ook totaal niet het niveau van Madueke en daarnaast ook geen rivaal.
Dit mogen spelers prima doen. Poseren in Ajax kledij oid vind ik dan wel weer gevoeliger..
 
Weet niet of het hier was of op een ander forum maar heb een relletje voorbij zien komen om deze foto... Boos dat Madueke in Groningen shirt poseerde :ROFL:

Ngonge en hij zijn gewoon maatjes van hun tijd bij Jong. Kon er hartelijk om lachen
Volgens mij werd het groter gemaakt dan het was, maar zo niet, dan plaatsvervangende schaamte voor de PSV supporters die daar boos om worden.
 
Weet niet of het hier was of op een ander forum maar heb een relletje voorbij zien komen om deze foto... Boos dat Madueke in Groningen shirt poseerde :ROFL:

Ngonge en hij zijn gewoon maatjes van hun tijd bij Jong. Kon er hartelijk om lachen
Zal wel psv1913 geweest zijn. Daar zitten nogal wat opgewonden standjes
 
Leuk maar een kanshebber lijkt het me niet. Mede door blessures viel zijn vorige seizoen helaas wat tegen.
Maar ik heb alle vertrouwen in hem en hoop dat RVN het beste eruit kan halen. Maar het belangrijkste, blijft aub blessure vrij. Want dat is gewoon zonde.
 
Zie dat hij de zomerstop weer gebruikt om te trainen. Deed hij vorig jaar ook een draaide een enorm goede voorbereiding. Aan de ene kant ben ik blij dat hij er hard voor werkt, maar aan de andere kant vraag ik me af of hij niet gewoon even vakantie niet houden en of die blessures niet die overbelasting komen...
 
Zie dat hij de zomerstop weer gebruikt om te trainen. Deed hij vorig jaar ook een draaide een enorm goede voorbereiding. Aan de ene kant ben ik blij dat hij er hard voor werkt, maar aan de andere kant vraag ik me af of hij niet gewoon even vakantie niet houden en of die blessures niet die overbelasting komen...
Rustig aan fit worden is alleen maar verstandig.
 

"Well, he wants to eventually make a return to England for a top team, getting straight into the starting XI. This is why he plays for PSV Eindhoven, so he can prove himself to be capable of playing at any level. Plus, he thinks his time in the Netherlands is coming to an end sooner"
Zijn quote:
“Definitely sooner rather than later… There are teams that are interested in me, I know that. I am playing against Leicester, but every team will be watching the game and me”

Vreemd om dat te horen op een moment dat hij net terug was van een blessure en een seizoen waarin hij afgezien van de voorbereidingen weinig heeft laten zien. Ik hoop dat hij een heel lekker seizoen gaat draaien. Met Bakayoko hebben we zijn opvolger al in huis. En vanwege zijn Engelse nationaliteit gaan Engelse club +30-40% voor hem betalen. Dat geld kunnen we volgende zomer weer heel goed gebruiken om de rest van de selectie te versterken.
 
Zijn quote:
“Definitely sooner rather than later… There are teams that are interested in me, I know that. I am playing against Leicester, but every team will be watching the game and me”

Vreemd om dat te horen op een moment dat hij net terug was van een blessure en een seizoen waarin hij afgezien van de voorbereidingen weinig heeft laten zien. Ik hoop dat hij een heel lekker seizoen gaat draaien. Met Bakayoko hebben we zijn opvolger al in huis. En vanwege zijn Engelse nationaliteit gaan Engelse club +30-40% voor hem betalen. Dat geld kunnen we volgende zomer weer heel goed gebruiken om de rest van de selectie te versterken.
Als we hem nu houden en een successeizoen beleven (kampioen en/of CL halen), schiet zijn prijs omhoog. Als het geen successeizoen wordt, dan blijft zijn prijs ongeveer hetzelfde als dat het nu is, denk ik.
 
Als we hem nu houden en een successeizoen beleven (kampioen en/of CL halen), schiet zijn prijs omhoog. Als het geen successeizoen wordt, dan blijft zijn prijs ongeveer hetzelfde als dat het nu is, denk ik.
Ik ben echt heel benieuwd welke Madueke we te zien krijgen. Als we de Madueke van juli/aug '21 een heel seizoen te zien krijgen, dan wordt hij de absolute sterspeler. Ik vond hem zelfs beter dan Gakpo. En in dat geval kunnen we echt cashen, denk aan bedragen van rond de 50-60 miljoen. Maar als hij weer sukkelt met blessures en vormverlies, dan hebben we toch wel een probleem. Doan vind ik voor de eredivisie prima, maar Europees komt hij tekort. Savinho en Bakayoko zijn talenten, maar de vraag of ze al dit seizoen zo ver zijn.
 
Valt me in de preseason filmpjes op dat Noni best aardig Nederlands lijkt te kunnen spreken, zijn steeds kleine stukjes dus misschien lijkt het alleen zo. Wel leuk
 
Terug
Bovenaan Onderaan