Noni Madueke (A)

Bij een Ajacied zouden we er al 47 pagina's aan besteed hebben. Lekker verkopen voordat Ihattaren 2.0 straks niks meer op gaat leveren. Dat leveren doet hij op het veld ook niet meer de laatste tijd behalve zichzelf vastlopen.
Kun jij dan meteen even een speler opnoemen die er meteen staat, dezelfde kwaliteiten heeft als Noni en een modelburger is?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Welke spelers dan? Ik zie toch voornamelijk voetbalblessures? Bij Noni is het toch echt spier/overbelasting.
Is het jou niet opgevallen dat we te veel “ voetbal blessures” hebben dan de rest? Hoe kan dat? Pure pech? Ik dacht het niet!
 
Is het jou niet opgevallen dat we te veel “ voetbal blessures” hebben dan de rest? Hoe kan dat? Pure pech? Ik dacht het niet!
Tja, weet ik niet. De blessures van Gakpo en Mwene: ligt dat aan de training of is dat gewoon pech? Of Zahavi en Teze die geblesseerd raken bij het nationale team?
 
Tja, weet ik niet. De blessures van Gakpo en Mwene: ligt dat aan de training of is dat gewoon pech? Of Zahavi en Teze die geblesseerd raken bij het nationale team?
Pech, overbelasting.. Kan allebei. Feit blijft wel dat we dit jaar veel te veel blessures hebben. Daar kan op ingespeeld worden op trainingen en blijkbaar gebeurt dat niet/te weinig. Vermoeidheid kan ook een rol spelen blij blessures. Wordt er te hard getraind? Is het ren je rot plan van Schmidt te intensief? Al met al hoop ik niet dat Noni (en andere spelers) afgeschreven worden op blessures dit jaar.
 
Tja, weet ik niet. De blessures van Gakpo en Mwene: ligt dat aan de training of is dat gewoon pech? Of Zahavi en Teze die geblesseerd raken bij het nationale team?
Feit is dat onze spelers minder belast kunnen worden dan bijv spelers van Ajax die ook met hoge intensiteit moeten spelen en ook tot voor kort voor 3 prijzen streden. Bij hen is de enige die al jaren steeds pijntjes heeft, Mazrouai hoewel het dit seizoen juist veel minder was. Hoe vaak is Götze niet uitgevallen? Max, Boscagli, Madueke, Gakpo, Zahavi, Ramalho, Mwene.., Dit kan geen pure pech meer zijn. Een ander medisch team moet er komen. Geen datascientisten graag.
 
Ik wil geen Klaibermero zijn maar zij hebben ene Klaiber. De Ronaldo van Ajax, speelt al jaren de hele Eredivisie kapot. Als je met Sean speelt ben je top fit.
 
Feit is dat onze spelers minder belast kunnen worden dan bijv spelers van Ajax die ook met hoge intensiteit moeten spelen en ook tot voor kort voor 3 prijzen streden. Bij hen is de enige die al jaren steeds pijntjes heeft, Mazrouai hoewel het dit seizoen juist veel minder was. Hoe vaak is Götze niet uitgevallen? Max, Boscagli, Madueke, Gakpo, Zahavi, Ramalho, Mwene.., Dit kan geen pure pech meer zijn. Een ander medisch team moet er komen. Geen datascientisten graag.
Bij Ajax zijn momenteel ook veel gebleseerde. Ook een Klaiber, en Labyad hebben vlgms langdurige blessures.

Gotze heeft dit seizoen vlgms best veel wedstrijden en minuten gemaakt. Boscagli is er toch ook niet heel vaak uitgeweest?

Ramalho had 1 blessure en dat was meteen een voltreffer. Maar hij heeft ook bij Salzburg en Leverkussen met Schmidt gewerkt. Dus kan me niet voorstellen dat hij de intensiteit niet aankan.

Ik zou oprecht best een onderzoek willen van de medische staat dit seizoen versus andere clubs. Bij psv valt een kleine blessure mij ook veel meer op dan bij een Ajax of een AZ.
 
Pech, overbelasting.. Kan allebei. Feit blijft wel dat we dit jaar veel te veel blessures hebben. Daar kan op ingespeeld worden op trainingen en blijkbaar gebeurt dat niet/te weinig. Vermoeidheid kan ook een rol spelen blij blessures. Wordt er te hard getraind? Is het ren je rot plan van Schmidt te intensief? Al met al hoop ik niet dat Noni (en andere spelers) afgeschreven worden op blessures dit jaar.
Ik denk eerder dat het niet hoeft als hij(en gakpo) de bal eerder afgeeft, ze draven vaak zo ver door dat er vanzelf ergens een schop komt. En elke school tegen je poot doet pijn. Er kunnen een tijdje na zo’n schop spierproblemen optreden omdat je gecomponeerd gaat lopen.
 
Ik denk eerder dat het niet hoeft als hij(en gakpo) de bal eerder afgeeft, ze draven vaak zo ver door dat er vanzelf ergens een schop komt. En elke school tegen je poot doet pijn. Er kunnen een tijdje na zo’n schop spierproblemen optreden omdat je gecomponeerd gaat lopen.
Die theorie kan ik bij Gakpo volgen, hoewel die bij die laatste aanslag niet heel sterk was. Maar Madueke heeft nu al 3x een spierblessure opgelopen zonder dat er volgens mij een tegenstander aan te pas kwam. De Engelse Romero zogezegd.
 
Ik denk eerder dat het niet hoeft als hij(en gakpo) de bal eerder afgeeft, ze draven vaak zo ver door dat er vanzelf ergens een schop komt. En elke school tegen je poot doet pijn. Er kunnen een tijdje na zo’n schop spierproblemen optreden omdat je gecomponeerd gaat lopen.
Kan je altijd nog componist worden.
 
Wat was dat met het rijden zonder geldig rijbewijs trouwens? Noni heeft toch geld zat om even een snelcursus te doen?
 
Feit is dat onze spelers minder belast kunnen worden dan bijv spelers van Ajax die ook met hoge intensiteit moeten spelen en ook tot voor kort voor 3 prijzen streden. Bij hen is de enige die al jaren steeds pijntjes heeft, Mazrouai hoewel het dit seizoen juist veel minder was. Hoe vaak is Götze niet uitgevallen? Max, Boscagli, Madueke, Gakpo, Zahavi, Ramalho, Mwene.., Dit kan geen pure pech meer zijn. Een ander medisch team moet er komen. Geen datascientisten graag.
Dat ze minder belast kunnen worden, komt gewoon omdat ze minder speeltijd hebben door het wisselen en rouleren. Voordeel is wel dat PSV beter ingespeelde wissels heeft dan Ajax.
 
Dat ze minder belast kunnen worden, komt gewoon omdat ze minder speeltijd hebben door het wisselen en rouleren. Voordeel is wel dat PSV beter ingespeelde wissels heeft dan Ajax.
En het nadeel is dat we uit de CL werden geknikkerd door de rare wissels tegen Benfica en dat we het kampioenschap op het spel hebben gezet door al die blessures en wissels en de vicieuze cirkel daarvan….
 
Als je voetballers lekker laat ballen en zonder teveel opdrachten de wei in stuurt, krijg je dat minder, geloof ik.
Zijn warming up zou niet goed en te kort geweest zijn, begreep ik? Misschien is het goed om spelers daarin niet te vrij te laten?
 
Zijn warming up zou niet goed en te kort geweest zijn, begreep ik? Misschien is het goed om spelers daarin niet te vrij te laten?
Eens. Warming up kun je zelfs per persoon laten verschillen. Maar hoe meer opdrachten je erin pompt, hoe kwetsbaarder je creatievelingen worden. Alle waterdragers zullen wel beter worden. Die hebben dat nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan