Noni Madueke (A)

Ach, bij andere clubs sluiten weer spelers aan die met hun bezopen kop een kind doodrijden. Dan valt het bij Noni nog wel mee.
Sowieso moet het wel gevolgen hebben, maar "meteen verkopen" e.d. is natuurlijk zwaar overtrokken.
Gewoon een geldboete van maximaal 10.000 euro en terug keren naar de orde van de dag. Uiteraard moet er een goed gesprek volgen tussen Madueke, z'n manager en eventueel de ouders erbij en de clubleiding van PSV.
 
Gewoon een geldboete van maximaal 10.000 euro en terug keren naar de orde van de dag. Uiteraard moet er een goed gesprek volgen tussen Madueke, z'n manager en eventueel de ouders erbij en de clubleiding van PSV.
Ik snap dat PSV hiermee imagoschade oploopt, maar is straffen niet voor justitie in dit geval?
 
Gewoon een geldboete van maximaal 10.000 euro en terug keren naar de orde van de dag. Uiteraard moet er een goed gesprek volgen tussen Madueke, z'n manager en eventueel de ouders erbij en de clubleiding van PSV.
Ouders? Die jongen is geen 12 meer?
 
Grote talenten niet alleen voetbaltechnisch, maar ook mentaal opleiden tot topvoetballer … dat lijkt voor PSV helaas vaak knap lastig. Jammer.
Erg kort door de bocht dit.
Alsof PSV hier verantwoordelijk voor is.
Noem dan eerst Ajax met Patrick Kluivert, corona vliegtuig in Portugal, of de op een macho van de apenrots lijkende Brobbey.
Dat veel topvoetballers steeds minder "normaal" kunnen doen ligt aan meer zaken dan de clubopleiding hoor.

In deze maatschappij vinden we het niet idioot meer hoeveel geld ze "verdienen", hoe ze omhoog geschreven en gepraat worden in
de media en hoe ze geadoreerd worden door pubers EN volwassenen.
Madueke even binnenskamers flink op zijn falie geven, een cursusje hoe gedraag ik me tegenover andere mensen, en uiteraard een tweede kans.
Pas bij herhaling echte sancties opleggen , zoals destijds bij Kluivert, o wacht even, zelfs toen deed Ajax niets...

In aanloop naar de topper is het beter om in de media nog eens terug te halen wat Ajacieden aan ongestrafte "misdaden" begingen
tegen ons in de drie toppers vorig jaar.
Uiteindelijk is dit geen rechtbank maar een voetbal forum. ;)
 
Erg kort door de bocht dit.
Alsof PSV hier verantwoordelijk voor is.
Noem dan eerst Ajax met Patrick Kluivert, corona vliegtuig in Portugal, of de op een macho van de apenrots lijkende Brobbey.
Dat veel topvoetballers steeds minder "normaal" kunnen doen ligt aan meer zaken dan de clubopleiding hoor.

In deze maatschappij vinden we het niet idioot meer hoeveel geld ze "verdienen", hoe ze omhoog geschreven en gepraat worden in
de media en hoe ze geadoreerd worden door pubers EN volwassenen.
Madueke even binnenskamers flink op zijn falie geven, een cursusje hoe gedraag ik me tegenover andere mensen, en uiteraard een tweede kans.
Pas bij herhaling echte sancties opleggen , zoals destijds bij Kluivert, o wacht even, zelfs toen deed Ajax niets...

In aanloop naar de topper is het beter om in de media nog eens terug te halen wat Ajacieden aan ongestrafte "misdaden" begingen
tegen ons in de drie toppers vorig jaar.
Uiteindelijk is dit geen rechtbank maar een voetbal forum. ;)
Wijs toch eens niet zoveel naar die stomme klup joh, maak je ze groter mee dan ze al zijn.
 
Ach, bij andere clubs sluiten weer spelers aan die met hun bezopen kop een kind doodrijden. Dan valt het bij Noni nog wel mee.
Sowieso moet het wel gevolgen hebben, maar "meteen verkopen" e.d. is natuurlijk zwaar overtrokken.
Meteen verkopen gaat idd te ver…maar verder doe je te veel aan whataboutism vind ik…die andere gevallen zijn niet relevant🧐
 
Wijs toch eens niet zoveel naar die stomme klup joh, maak je ze groter mee dan ze al zijn.
Nou, dat groter maken valt wel mee. Ik vermeld nu en dan alleen maar wat hier en daar "vergeten feitjes" .
Worden ze niet groter door.
Bovendien geef ik duidelijk aan waar volgens mij het echte probleem ligt.
En dat is niet bij die stomme club en niet bij onze mooie club. :)
 
Echt een domme Engelse pancake gewoon, fucking spoedcursus en je hebt je rijbewijs in 5-6 dagen binnen, geld is het probleem niet en tijd maken moet ook heus wel keer lukken tussen je 18de en 19de in, beter dan een misdrijf scoren hier mee
 
Dont ask. Maar zit ff de hele wedstrijd tegen Nac te kijken en wat Madueke laat zien? Pfff, goed hoor. Denk het grootste talent op de Nederlandse velden, zeker aangezien hij op 90% speelt.
 
Dont ask. Maar zit ff de hele wedstrijd tegen Nac te kijken en wat Madueke laat zien? Pfff, goed hoor. Denk het grootste talent op de Nederlandse velden, zeker aangezien hij op 90% speelt.
Vergeet Antony niet. Die zit al bij het Braziliaanse elftal. Is 2 jaar ouder maar toch nog erg jong en Brazilië kan uit zoveel spelers kiezen en toch zit Antony er steeds bij de laatste maanden. Kijken of Noni op zijn 21e ook bij het Engelse Nationale elftal zit. De voortekenen zijn iig erg goed hoewel erg blessuregevoelig.
 
Vergeet Antony niet. Die zit al bij het Braziliaanse elftal. Is 2 jaar ouder maar toch nog erg jong en Brazilië kan uit zoveel spelers kiezen en toch zit Antony er steeds bij de laatste maanden. Kijken of Noni op zijn 21e ook bij het Engelse Nationale elftal zit. De voortekenen zijn iig erg goed hoewel erg blessuregevoelig.
Noni is in potentie een buitencategorie speler
 
Schmidt: 'Hij is jong en denkt: ik kan alles. Maar profvoetbal is zó veeleisend'

Weet iemand wat Noni nog meer zo uitspookt dan Tik-Tok? Denk dat de vele spierblessures meer een combi is van lopen (gangsta style)/rennen/schoenen/gladde velden en kunstgras is.
Manier van lopen en super explosief denk ik, in de Skiete Willy podcast (is een internet pagina van en staat ook op Spotify) van een paar weken of maanden geleden met de inspanningsfysioloog van PSV leggen ze het haarfijn uit. Veel info ook over de medische staff dus echt de moeite waard als je het mij vraagt.
 
Het zou echt zonde zijn als Madueke in de zomer al zou vertrekken. Op zijn hoogtepunten is hij de beste man van PSV, maar hij heeft ook nog te vaak matige wedstrijden of zelfs maanden. Een extra jaar met - hopelijk - minder blessures zouden hem heel veel bij kunnen leren op het gebied van volwassenheid en continuiteit.

Als hij dit jaar al weg zou gaan naar een grotere club in Engeland of Duitsland, dan gaat hij het zwaar krijgen in die moeilijke weken. Bij ons kom je er zo weer in, maar daar gaat dat toch wat anders. Cody is de afgelopen 2 jaar de vedette geweest, dan kan Noni dat overnemen. Voor Vertessen is dat echt nog te vroeg.
 
Het zou echt zonde zijn als Madueke in de zomer al zou vertrekken. Op zijn hoogtepunten is hij de beste man van PSV, maar hij heeft ook nog te vaak matige wedstrijden of zelfs maanden. Een extra jaar met - hopelijk - minder blessures zouden hem heel veel bij kunnen leren op het gebied van volwassenheid en continuiteit.

Als hij dit jaar al weg zou gaan naar een grotere club in Engeland of Duitsland, dan gaat hij het zwaar krijgen in die moeilijke weken. Bij ons kom je er zo weer in, maar daar gaat dat toch wat anders. Cody is de afgelopen 2 jaar de vedette geweest, dan kan Noni dat overnemen. Voor Vertessen is dat echt nog te vroeg.
Zelfs voor Cody die net zo blessuregevoelig is als Noni, is het te vroeg om naar een zwaardere competitie te gaan. Ziyech ging op zijn 26e en dan nog heeft ie het daar moeilijk, hoewel in periodes ook gewoon goed. Maar ook hij begint daar pijntjes te krijgen en tot nu toe al 2x relatief lang uit de roulatie geweest wegens blessures. Wat Cody boven Noni als kwaliteit heeft is zijn vechtlust en persoonlijkheid. Dat zag je gister bij de goal en zijn assist aan Zahavi. Veel andere spelers hadden het al opgegeven om die bal binnen te houden. Maar goed Cody is ook 2 jaar ouder en is gegroeid. Die weg moet Madueke ook gaan bewandelen voordat hij aan een vertrek gaat denken. Het is aan hem en zijn begeleiders waar ze voor kiezen, geld of geduld.
 
Grow up boy! Als je scoort ga je enthousiast richting de uit supporters en vier je de goal met hen samen. Zij die 10x zo hard moeten werken om jouw weeksalaris te kunne verdienen… Kop op Noni!
 
Terug
Bovenaan Onderaan