Noni Madueke (A)

Hoop niet dat hij het slachtoffer wordt van alle aankopen. Deze jongen moet je hoe dan ook vaak laten spelen. Misschien niet altijd basis maar zeker vaak laten invallen.
Komt wel goed denk ik. Invalbeurtjes voor Zahavi en Malen, of op de rechterflank wat minuten mee pikken. We mogen vijf keer wisselen dus grotere kans dat hij aan spelen toe komt.
 
Elke wedstrijd Mauro half uurtje op rechts, daarna Mo en half uurtje en afsluiten met Madueke...
 
Sinds vandaag ja !
Tot vandaag behoorde hij ook nog tot de Jong PSV selectie.
Vanaf de eerstkomende wedstrijd gaan we weer van hem genieten.
Ik verwacht een basisplaats voor hem, en zeker onder Roger Schmidt... :metal:
Nou Mo, komt er maar in...
We wachten nog altijd op de verlenging van je contract.
Nou, het lijkt wel, dat hij onder Schmidt niet veel speeltijd gaat krijgen.
Ik had erop gehoopt. Gisteren toen hij erin kwam, liep het ineens veel beter bij PSV.
Die jongen kan zo verschrikkelijk goed voetballen.
Tegen PSV babe Mandy had hij gezegd, dat hij ervan overtuigd was, dat hij de Europese top ging halen.
Tja, wanneer je zo goed als uit de picture bent, kun je je natuurlijk nooit onderscheiden, en furore maken.
Het is aan onze coach, hem vaker, veel vaker, in het veld te brengen.
 
Nou, het lijkt wel, dat hij onder Schmidt niet veel speeltijd gaat krijgen.
Ik had erop gehoopt. Gisteren toen hij erin kwam, liep het ineens veel beter bij PSV.
Die jongen kan zo verschrikkelijk goed voetballen.
Tegen PSV babe Mandy had hij gezegd, dat hij ervan overtuigd was, dat hij de Europese top ging halen.
Tja, wanneer je zo goed als uit de picture bent, kun je je natuurlijk nooit onderscheiden, en furore maken.
Het is aan onze coach, hem vaker, veel vaker, in het veld te brengen.
Ik vind zijn speeltijd ook nog tegen vallen. Terwijl ik hem juist een ideale speler vind om Schmidt zijn speelwijze te hanteren. Misschien is het plan om hem rustig te brengen? Gelukkig is hij pas 18 dus nog tijd zat om basisspeler te worden.
 
Vandaag uitstekend, met twee goede goals in één helft. Drukte perfect af vanaf 16 meter zoals ik normaal gesproken alleen van Gakpo verwacht. Wie heeft hem eigenlijk naar PSV gehaald vanaf Tottenham? Briljant.
 
Vandaag uitstekend, met twee goede goals in één helft. Drukte perfect af vanaf 16 meter zoals ik normaal gesproken alleen van Gakpo verwacht. Wie heeft hem eigenlijk naar PSV gehaald vanaf Tottenham? Briljant.
Volgens mij JDJ, maar ik kan alleen vinden dat hij in 18/19 bij ons kwam. Net het seizoen waarin Brands wegging, dus het kan best dat hij daar ook wat mee te maken had.
 
Volgens mij JDJ, maar ik kan alleen vinden dat hij in 18/19 bij ons kwam. Net het seizoen waarin Brands wegging, dus het kan best dat hij daar ook wat mee te maken had.

Madueke is via Johan Hansma bij Ajax en PSV aangeboden. Was een strategie van het management van Madueke omdat het erg lastig zou zijn in één keer door te groeien naar het eerste van een Engelse topclub. PSV heeft hem kennelijk het beste gepaaid. Dus in die zin goed gedaan door PSV (wie weet ook JdJ), maar hij is dus niet "op eigen kracht" gescout.
 
Noni kwam hier transfervrij. Hij is ook netals Mo pas 18 jaar oud.
Een klasbak, nu al, qua karakter, en qua zijn uitzonderlijke voetbalkwaliteiten.
Een transfervrije speler, wie was de laatste transfervrije speler die zo'n indruk maakte?
Ik vind hem heel erg getalenteerd en het is bijzonder knap dat hij op deze leeftijd al zo een rol binnen dit elftal speelt en vaak zo volwassen staat te ballen.
En qua persoonlijkheid is hij volgens mij ook erg leuk.

Ik zou hem in deze vorm opstellen tegen de Grieken. Ik vind het alleen niet makkelijk om Malen of Zahavi uit de basis te halen, het is een soort van luxe probleem.
 
Een transfervrije speler, wie was de laatste transfervrije speler die zo'n indruk maakte?
Ik vind hem heel erg getalenteerd en het is bijzonder knap dat hij op deze leeftijd al zo een rol binnen dit elftal speelt en vaak zo volwassen staat te ballen.
En qua persoonlijkheid is hij volgens mij ook erg leuk.

Ik zou hem in deze vorm opstellen tegen de Grieken. Ik vind het alleen niet makkelijk om Malen of Zahavi uit de basis te halen, het is een soort van luxe probleem.

Een of andere dikke Duitser die er al 5 jaar niks meer van kan :maniac:
 
Een transfervrije speler, wie was de laatste transfervrije speler die zo'n indruk maakte?
Ik vind hem heel erg getalenteerd en het is bijzonder knap dat hij op deze leeftijd al zo een rol binnen dit elftal speelt en vaak zo volwassen staat te ballen.
En qua persoonlijkheid is hij volgens mij ook erg leuk.

Ik zou hem in deze vorm opstellen tegen de Grieken. Ik vind het alleen niet makkelijk om Malen of Zahavi uit de basis te halen, het is een soort van luxe probleem.

Mario Götze ;P
 
Totdat hij z'n contract moet gaan verlengen....
Ja, want niemand verlengt bij bij ons PSV....

Ter info, hij ligt vast tot medio 2024, dat zal zeker nog een keer verlengd moeten worden, maar aangezien dat het contract is wat hij al enige tijd terug tekende is een verbeterd contract (langer + (veel) betere beloning) gewoon een hele realistische optie waar beide partijen beter van worden.
Verwacht namelijk niet dat het contract wat hij op zijn 17e tekende al richting ons salarisplafond gaat, voor zover we dat al hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan