Noni Madueke (A)

Gezien de blessure verhalen al in de voorbereiding vrees ik dat het weer een zwaar seizoen word. Wat een pech zeg.

Ofja, Vertessen is sws pech. De rest kan pech zijn, speler of medische staf toch eens wat kritischer op zijn.
 
Koop gvd nou is meer spelers zowel achterin als voorin. En geen halfbakken troep maar toppers.dalijk hang je der weer in.hoe zit het met die rogel uit uruquay?
 
Koop gvd nou is meer spelers zowel achterin als voorin. En geen halfbakken troep maar toppers.dalijk hang je der weer in.hoe zit het met die rogel uit uruquay?
Dat was halfbakken troep kennelijk.:sneaky:
Gezien de blessure verhalen al in de voorbereiding vrees ik dat het weer een zwaar seizoen word. Wat een pech zeg.

Ofja, Vertessen is sws pech. De rest kan pech zijn, speler of medische staf toch eens wat kritischer op zijn.
Ja, de meeste blessuregevallen van de voorbereiding zijn nog overblijfselen van afgelopen seizoen. Madueke en Gakpo zijn wel echt irritant vaak geblesseerd. Wellicht dat JdJ de blessuregevoeligheid van Madueke en Gakpo heeft meegenomen in zijn beslissing om Savinho te huren.
 
Gelukkig hebben we de eerste slag (John de Jong: we willen Ajax voorbij) gewonnen. Iets met weer eens een zwaluw en zomer..
Zekerheidjes moet je kopen. Spelers die er gewoon gemiddeld genomen 40 keer per jaar staan. We zijn dik vet kansloos tegen Monaco. En daardoor dus wederom verder achter op Ajax.
 
Gelukkig hebben we de eerste slag (John de Jong: we willen Ajax voorbij) gewonnen. Iets met weer eens een zwaluw en zomer..
Zekerheidjes moet je kopen. Spelers die er gewoon gemiddeld genomen 40 keer per jaar staan. We zijn dik vet kansloos tegen Monaco. En daardoor dus wederom verder achter op Ajax.
Jep.. en een Feyenoord wat z’n miljoenen goed investeert. 2 plek is verre van een zekerheidje.
 
Ik denk overigens - aangezien ik zowel medisch als fysiologisch enorm onderlegd ben 😉 - dat het geen kwaad zou kunnen eens naar de algehele manier van bewegen van Noni te kijken. Hij is 20 jaar, maar als hij gewoon wandelt, ziet het eruit als een vent van 70 met 2 versleten knieën. Die jongen moet aan de yoga.
 
Al die dingen over Noni zijn spieren kunnen de koelkast in. Hij is op de training in botsing gekomen en heeft een enkelblessure opgelopen.
 
Zodra er weer enige interesse is, verkopen. Veel te blessuregevoelig.

En daar staan we dan, met onze zogenaamde "brede selectie". De potentiele vervangers zijn Bakayoko of Simons. Tieners met bijna geen ervaring op het hoogste nivo. En dat terwijl we CL willen halen. Overigens is Madueke ook nog steeds een jong talent.

Ik dacht eerst dat we eindelijk weer eens een goede, afgewogen selectie hadden. Maar dat is weer niet het geval.

Deze discussie herhalen als straks De Jong, Mwene of Ramalho weer geblesseerd is.
 
Ik denk overigens - aangezien ik zowel medisch als fysiologisch enorm onderlegd ben 😉 - dat het geen kwaad zou kunnen eens naar de algehele manier van bewegen van Noni te kijken. Hij is 20 jaar, maar als hij gewoon wandelt, ziet het eruit als een vent van 70 met 2 versleten knieën. Die jongen moet aan de yoga.
Vaak zijn die jongens ook ouder dan hun paspoort aangeeft. Denk dat hij al ruim in de 40 is.
 
Ik denk overigens - aangezien ik zowel medisch als fysiologisch enorm onderlegd ben 😉 - dat het geen kwaad zou kunnen eens naar de algehele manier van bewegen van Noni te kijken. Hij is 20 jaar, maar als hij gewoon wandelt, ziet het eruit als een vent van 70 met 2 versleten knieën. Die jongen moet aan de yoga.
Aan de Yogi bedoel je
 
Terug
Bovenaan Onderaan