Noni Madueke (A)

Ik was als puber (tm begin 20 duurde dat wel (a)) ook prima in staat om geen inzet te tonen, terwijl ik zelf vond dat ik wel inzet toonde.

Maar t kan ook iets anders dan inzet zijn.
Bepaalde aanwijzingen niet uitvoeren, of niet goed genoeg, bijvoorbeeld.
Yep. Ik was als aankomend student kritisch op hetgene wat wij onderwezen kregen (kleurencirkel maken en gekleurde vakjes organiseren) Werd mij niet in dank afgenomen door de studentenassistenten en de docent.
Weer een veelbelovende carrière in de knop gebroken. En dat voor twee opmerkingen...
 
vVJ0nwIt


Nog een aantal jaren bij PSV zou mooi zijn. :) Een jaar of 5. ;)
 
Schmidt oordeelt vandaag hard over Madueke. Nu ben ik het deels wel met hem eens maar ik hoop toch wel echt van harte dat Roger wel gewoon op goede voet leeft met dit talent.
Zeker ook vanwege zijn Engelse nationaliteit in de toekomst heel interessant om te verkopen aan een Engelse club.
 
Ja, daarin speelt hij niet zo goed meer. Ik doe even wat amateurpsychologie: deukje in het zelfvertrouwen doordat Schmidt anderen de voorkeur geeft en zijn speeltijd aanzienlijk vermindert, waar voor de buitenwereld geen goede reden voor lijkt te zijn?
Gebrek aan motivatie, denkt nog 2/3 potjes en ik ben gelukkig weg?
 
Gebrek aan motivatie, denkt nog 2/3 potjes en ik ben gelukkig weg?
Ja dat is een mogelijkheid. Maar ik hoop dus van niet.
Ik denk gerust dat Schmidt een vreemde snuiter is/kan zijn. Maar hij werkt wel iedere dag met die jongens. En als hij dan ziet dat een jongen als Vertessen wel zijn stinkende best doet op trainingen snap ik wel dat jongens die de kantjes er vanaf lopen er naast komen te staan.
Dan mag je nog zo talentvol zijn maar voor niets gaat de zon op..
 
Ik denk dat Schmidt een van de weinige is die het echt goed kan beoordelen. Als hij al weigert zich vol in te zetten in de training terwijl je je in je handjes mag knijpen dat je op deze leeftijd de kansen en speeltijd krijgt die hij heeft gekregen dan is hij blijkbaar toch niet klaar voor het grote werk. De invalbeurten sinds zijn blessure waren ook niet geweldig. Als je hem voor 20 miljoen kan verkopen nadat hij in de voorbereiding geen betere inzet toont, zou ik hem verkopen en je winst pakken.
 
Precies! Lekker cashen, zodra een speler moeilijk gaat doen weg ermee! Ik zeg niet dat noni dat doet ik heb daar nog geen zicht op
 
Gebrek aan motivatie, denkt nog 2/3 potjes en ik ben gelukkig weg?
Lijkt me echt bizar, gezien hoe die jongen overkomt in de interviews e.d. Het lijkt me ook echt niet bij die jongen passen om niet zijn best te doen op de training, maar Schmidt zegt dat dit het geval is. Volgende megatalent wat vernacheld wordt onder Schmidt. Misschien op sommige spelers niet zo de botte bijl hanteren?
 
Lijkt me echt bizar, gezien hoe die jongen overkomt in de interviews e.d. Het lijkt me ook echt niet bij die jongen passen om niet zijn best te doen op de training, maar Schmidt zegt dat dit het geval is. Volgende megatalent wat vernacheld wordt onder Schmidt. Misschien op sommige spelers niet zo de botte bijl hanteren?
Dat dachten we ook van Mo. Wanneer de aandacht komt en het grote geld om de hoek ligt veranderen ze in no time. Verkopen en herinvesteren. Zahavi valt even tegen maar de motivatie spat er van af. Ga daar maar eens op scouten.
 
Lijkt me echt bizar, gezien hoe die jongen overkomt in de interviews e.d. Het lijkt me ook echt niet bij die jongen passen om niet zijn best te doen op de training, maar Schmidt zegt dat dit het geval is. Volgende megatalent wat vernacheld wordt onder Schmidt. Misschien op sommige spelers niet zo de botte bijl hanteren?
Ik vind echt dat Gerbrands hier in moet grijpen. Met Mo hebben we al minstens 20m weggegooid, met Noni nu lijkt de volgende 20m door de plee getrokken te worden. En dat allemaal ten gunste van spelers als Vertessen, Mauro en Thomas
 
Ik vind echt dat Gerbrands hier in moet grijpen. Met Mo hebben we al minstens 20m weggegooid, met Noni nu lijkt de volgende 20m door de plee getrokken te worden. En dat allemaal ten gunste van spelers als Vertessen, Mauro en Thomas
Waar moet Gerbrands ingrijpen, zeggen dat de trainer niet mag ingrijpen als een jonkie er met de pet naar gooit?
 
Waar moet Gerbrands ingrijpen, zeggen dat de trainer niet mag ingrijpen als een jonkie er met de pet naar gooit?
Nee Gerbrands moet als een gek naar de bar gaan om een drankje voor die arme jongen te gaan halen. En een extra kussentje natuurlijk. En vragen welk muziekje hij wil horen opdat hij rustig kan kijken hoe ongetalenteerden hun training afwerken.
 
Ik vind echt dat Gerbrands hier in moet grijpen. Met Mo hebben we al minstens 20m weggegooid, met Noni nu lijkt de volgende 20m door de plee getrokken te worden. En dat allemaal ten gunste van spelers als Vertessen, Mauro en Thomas
Precies. Als ik moest kiezen tussen Mo en Noni out of Schmidt out, kies ik toch echt voor Schmidt out. Een goeie coach weet hoe hij al zijn spelers moet prikkelen om voor hem door het vuur te gaan, i.p.v. het botweg te eisen en op zijn strepen te gaan staan bij spelers die een handleiding hebben. Als Schmidt nou had laten zien een kundige coach te zijn, dan had ik hem nog het voordeel van de twijfel gegund. Maar in niks heeft hij dit seizoen laten zien een goede coach te zijn. Maar gelukkig gaan de spelers fit op vakantie, of naar het EK (Y)
Bovendien, bij een goed samengesteld elftal kun je zo een andere coach voor de groep gooien; dat bewijst die absolute nobody Janssen wel bij AZ.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me echt bizar, gezien hoe die jongen overkomt in de interviews e.d. Het lijkt me ook echt niet bij die jongen passen om niet zijn best te doen op de training, maar Schmidt zegt dat dit het geval is. Volgende megatalent wat vernacheld wordt onder Schmidt. Misschien op sommige spelers niet zo de botte bijl hanteren?
Dat dus. En het dan steeds openlijk in een interview je spelers afvallen. Daar zijn spelers snel klaar mee. Ongeacht of het klopt vind ik dat erg slecht van Schmidt. Het gaat er volgens mij om wat ze ook in de wedstrijd presteren en niet op de training. Maar ja. Schmidt ziet liever harde werkers.
 
Dat dus. En het dan steeds openlijk in een interview je spelers afvallen. Daar zijn spelers snel klaar mee. Ongeacht of het klopt vind ik dat erg slecht van Schmidt. Het gaat er volgens mij om wat ze ook in de wedstrijd presteren en niet op de training. Maar ja. Schmidt ziet liever harde werkers.
Ben blij dat hij niet met Romario hier gewerkt heeft.
 
Ik ga zometeen Schmidt maar de schuld geven omdat ik geen plee papier heb, welke ik zelf niet heb bijgevuld.

Hij speelt niet, omdat het de laatste weken iets minder is op de training blijkbaar. Schmidt zegt dat gewoon. Wat coaches als Ten Hag en Advocaat ook doen als spelers minder renderen. Wij kunnen overigens allen niet beweren of dat klopt, want niemand is er bij.

Media geneuzel eerste klas dat Noni weg zou willen, omdat hij ‘weinig’ heeft gespeeld (wat overigens onzin is). Je ziet aan die jongen dat hij voor nu op de goede plek zit. Hij is ook altijd enthousiast in interviews.

Dat media en sommige supporters graag een item willen creëren om Schmidt in een slecht daglicht te zetten, is gewoon lachwekkend.
 
Laatst bewerkt:
Tja wat weten wij dan over de trainingen of persoonlijke gesprekken? Mo zei ook dat hij een goede band had met Schmidt of zich gesteund voelde door hem en PSV of zo iets? Wie zijn wij dan om te zeggen dat het allemaal door Schmidt komt? Diezelfde persoon liet Noni ook debuteren.
 
Ik ga zometeen Schmidt maar de schuld geven omdat ik geen plee papier heb, welke ik zelf niet heb bijgevuld.

Hij speelt niet, omdat het de laatste weken iets minder is op de training blijkbaar. Schmidt zegt dat gewoon. Wat coaches als Ten Hag en Advocaat ook doen als spelers minder renderen. Wij kunnen overigens allen niet beweren of dat klopt, want niemand is er bij.

Media geneuzel eerste klas dat Noni weg zou willen, omdat hij ‘weinig’ heeft gespeeld (wat overigens onzin is). Je ziet aan die jongen dat hij voor nu op de goede plek zit. Hij is ook altijd enthousiast in interviews.

Dat media en sommige supporters graag een item willen creëren om Schmidt in een slecht daglicht te zetten, is gewoon lachwekkend.
Ik help het je hopen dat het slechts allemaal mediageneuzel is, maar meestal is het bij dit soort dingen toch vaak een 'waar rook is, is vuur'.
 
Dat dachten we ook van Mo. Wanneer de aandacht komt en het grote geld om de hoek ligt veranderen ze in no time. Verkopen en herinvesteren. Zahavi valt even tegen maar de motivatie spat er van af. Ga daar maar eens op scouten.
Grappig dat jij zo’n fan bent van de spelers uit 88 enzo. Jij gaat toch voor kwaliteit? Zahavi mag dan een fantastische instelling hebben, een topspits voor de eredivisie is het niet. Helaas bleken de momenten in januari tegen Ajax en Olympiakos de uitschieters en is het gewoon een matige speler, die PSV niet verder brengt.
Ik ga zometeen Schmidt maar de schuld geven omdat ik geen plee papier heb, welke ik zelf niet heb bijgevuld.

Hij speelt niet, omdat het de laatste weken iets minder is op de training blijkbaar. Schmidt zegt dat gewoon. Wat coaches als Ten Hag en Advocaat ook doen als spelers minder renderen. Wij kunnen overigens allen niet beweren of dat klopt, want niemand is er bij.

Media geneuzel eerste klas dat Noni weg zou willen, omdat hij ‘weinig’ heeft gespeeld (wat overigens onzin is). Je ziet aan die jongen dat hij voor nu op de goede plek zit. Hij is ook altijd enthousiast in interviews.

Dat media en sommige supporters graag een item willen creëren om Schmidt in een slecht daglicht te zetten, is gewoon lachwekkend.
Het lijkt me (hier op het forum) niemands doel om Schmidt in een slecht daglicht te zetten.

Ik denk wel dat we voorzichtig mogen concluderen dat Schmidt moeite heeft om lastige pubers “erbij” te houden. Qua intrinsiek talent zijn Ihattaren en Madueke de twee grootste talenten bij PSV. Ik vind het vreemd dat het Schmidt niet lukt om hen in het gareel te houden. Het blijft een wisselwerking tussen gedrag/inzet van de speler en het motiveren/belonen door een trainer. Voor PSV kan deze situatie financieel toch vervelend uitpakken, als deze jongens niet voor mooie sommen verkocht worden. Voor ons als supporters is het ook vervelend: je mist toch de attractieve spelers op het veld.
 
Grappig dat jij zo’n fan bent van de spelers uit 88 enzo. Jij gaat toch voor kwaliteit? Zahavi mag dan een fantastische instelling hebben, een topspits voor de eredivisie is het niet. Helaas bleken de momenten in januari tegen Ajax en Olympiakos de uitschieters en is het gewoon een matige speler, die PSV niet verder brengt.

Het lijkt me (hier op het forum) niemands doel om Schmidt in een slecht daglicht te zetten.

Ik denk wel dat we voorzichtig mogen concluderen dat Schmidt moeite heeft om lastige pubers “erbij” te houden. Qua intrinsiek talent zijn Ihattaren en Madueke de twee grootste talenten bij PSV. Ik vind het vreemd dat het Schmidt niet lukt om hen in het gareel te houden. Het blijft een wisselwerking tussen gedrag/inzet van de speler en het motiveren/belonen door een trainer. Voor PSV kan deze situatie financieel toch vervelend uitpakken, als deze jongens niet voor mooie sommen verkocht worden. Voor ons als supporters is het ook vervelend: je mist toch de attractieve spelers op het veld.
Zeker als een trainer ( nu Schmidt ) louter een vluchtige passant is terwijl een club op langere termijn moet durven denken . Indien blijkt dat de trainer (wie dan ook ) zich niet kan schikken naar de visie van de club inzake jonge talenten moet hem hem gewoon doorsturen .
Zoals eerder hierboven al aangehaald je een pak miljoenen verloren ziet gaan hierdoor. Een trainer moet een "peaple manager" zijn en ik heb de indruk dat Schmidt vooral ZIJN visie wil opdringen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan