Noni Madueke (A)

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen het raar vinden dat als je niet goed genoeg traint, je ernaast staat. In mijn tijd als professioneel voetballer stond ik er ook gewoon naast als ik er met de pet naar gooide. Vind het echt doodnormaal, laat maar gewoon zien dat je die wedstrijdselectie waard bent. Als is dit misschien wel een onderdeel van dat gepamper van de jeugd.
Hear hear!
 
In de eerste divisie. Maar goed je mag hem hebben. Feit is dat er weinigen wekelijks uitblinken op hun 19e. Jouw met moeite bij elkaar gezochte lijstje geeft daar ook wel het bewijs voor.
Dank voor het ondersteunen van mijn punt. Het is helemaal niet gebruikelijk dat tieners al vaste basisspeler of zelfs international zijn.

Dat zijn vaak uitzonderlijke talenten, zoals Van Bommel, Kluivert of Seedorf. Of nu Mo (voorheen) of Gravenberch.
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen het raar vinden dat als je niet goed genoeg traint, je ernaast staat. In mijn tijd als professioneel voetballer stond ik er ook gewoon naast als ik er met de pet naar gooide. Vind het echt doodnormaal, laat maar gewoon zien dat je die wedstrijdselectie waard bent. Als is dit misschien wel een onderdeel van dat gepamper van de jeugd.
Wie zegt dat dan? Ik heb alleen vaak aangedragen dat men (PSV) ook moet zorgen voor de juiste begeleiding. Elke speler (of personeelslid) heeft een eigen benadering nodig om het beste eruit te halen
 
Dank voor het ondersteunen van mijn punt. Het is helemaal niet gebruikelijk dat tieners al vaste basisspeler of zelfs international zijn.

Wie zegt dat dan? Ik heb alleen vaak aangedragen dat men (PSV) ook moet zorgen voor de juiste begeleiding. Elke speler (of personeelslid) heeft een eigen benadering nodig om het beste eruit te halen
En jij hebt nu alle reden om aan te nemen dat PSV hier met de pet naar gooit?
 
En jij hebt nu alle reden om aan te nemen dat PSV hier met de pet naar gooit?
Gezien het feit dat Mo onder Van Bommel wel presteerde en bij Schmidt niet, heb ik daar wel vraagtekens bij. Dacht dat al eerder geventileerd te hebben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Gezien het feit dat Mo onder Van Bommel wel presteerde en bij Schmidt niet, heb ik daar wel vraagtekens bij. Dacht dat al eerder geventileerd te hebben.
Wel presteerde? Tja, wat is presteren, 3 goals in 22 wedstrijden, net zoals t huidige seizoen. Daarbij, de 'top' bereiken is niet wat lastig is, dat niveau vasthouden, dat maakt je een topper. + wat 040 zegt.

Maar misschien hebben alle haters hier gelijk, is Schmidt een dubbelspion van ajax die alle talenten komt slopen...
 
Maar dat is zonder het te weten even speculatief als te zeggen dat Mo toen zijn vader er nog was wat verantwoordelijker/ minder puberaal was als na zijn overlijden.
Klopt. Maar daar had PSV dan ook op kunnen anticiperen. Wie is er de volwassene in dit verhaal? Daarnaast hangen er voor PSV ook veel belangen aan Mo (€).
Wel presteerde? Tja, wat is presteren, 3 goals in 22 wedstrijden, net zoals t huidige seizoen. Daarbij, de 'top' bereiken is niet wat lastig is, dat niveau vasthouden, dat maakt je een topper. + wat 040 zegt.

Maar misschien hebben alle haters hier gelijk, is Schmidt een dubbelspion van ajax die alle talenten komt slopen...
Dat laatste zeker niet. Genoeg kansen. Maar het kan zijn dat zijn aanpak niet bij iedereen werkt. Differentiëren!
 
Dank voor het ondersteunen van mijn punt. Het is helemaal niet gebruikelijk dat tieners al vaste basisspeler of zelfs international zijn.

Dat zijn vaak uitzonderlijke talenten, zoals Van Bommel, Kluivert of Seedorf. Of nu Mo (voorheen) of Gravenberch.

Wie zegt dat dan? Ik heb alleen vaak aangedragen dat men (PSV) ook moet zorgen voor de juiste begeleiding. Elke speler (of personeelslid) heeft een eigen benadering nodig om het beste eruit te halen

Het was eigenlijk een algemene opmerking, niet alleen naar hier gericht. Ik zie dat steeds vaker. We moeten die jonge gastjes allemaal maar laten doen en als ze halve bak presteren ligt dat totaal niet aan hen. Iets waar ik me wel aan kan ergeren. Als je gewoon werkt en laat zien wat je waard bent, is er echt niemand die jou links laat liggen. Maar nu lijkt het vooral halve bak presteren en dan gaan huilen dat een ander het allemaal verpest. Vind dat een bijzondere ontwikkeling.
 
Het was eigenlijk een algemene opmerking, niet alleen naar hier gericht. Ik zie dat steeds vaker. We moeten die jonge gastjes allemaal maar laten doen en als ze halve bak presteren ligt dat totaal niet aan hen. Iets waar ik me wel aan kan ergeren. Als je gewoon werkt en laat zien wat je waard bent, is er echt niemand die jou links laat liggen. Maar nu lijkt het vooral halve bak presteren en dan gaan huilen dat een ander het allemaal verpest. Vind dat een bijzondere ontwikkeling.

Het is meestal een gelegenheidsargument voor iets heel anders.
Zoals hier is het meestal een anti-Schmidt argument.
 
Het was eigenlijk een algemene opmerking, niet alleen naar hier gericht. Ik zie dat steeds vaker. We moeten die jonge gastjes allemaal maar laten doen en als ze halve bak presteren ligt dat totaal niet aan hen. Iets waar ik me wel aan kan ergeren. Als je gewoon werkt en laat zien wat je waard bent, is er echt niemand die jou links laat liggen. Maar nu lijkt het vooral halve bak presteren en dan gaan huilen dat een ander het allemaal verpest. Vind dat een bijzondere ontwikkeling.
Dat halve bak presteren hangt ook af van wie je opstelt.. Een Mauro maakt wel de vuile meters.. ook Dumfries vind ik de laatste tijd weer sterk aanwezig.. Ik denk dat je hiermee doelt op jongens als Mo. Die inderdaad best wat meer mogen doen als psv niet in balbezit is.. En het is ook kwaliteit. Max is gewoon defensief niet sterk, aan zn arbeid ligt het niet maar maakt zoveel verkeerde keuzes.. dat is er dan eentje onder het motto, hij doet zn best en is op een andere manier belangrijk zeg maar..
 
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen het raar vinden dat als je niet goed genoeg traint, je ernaast staat. In mijn tijd als professioneel voetballer stond ik er ook gewoon naast als ik er met de pet naar gooide. Vind het echt doodnormaal, laat maar gewoon zien dat je die wedstrijdselectie waard bent. Als is dit misschien wel een onderdeel van dat gepamper van de jeugd.
Iedereen behalve Romario dan hè?!
 
Ik heb Romario niet meegemaakt, maar volgens mij liet hij het op het veld wel zien. Mo heeft genoeg kansen gekregen dit seizoen en er weinig van gebakken, dan moet je ook beter je best doen op de training.
Altijd een beetje moe, tenzij hij de bal in de goal kon schoppen. Als Mo dit 50 keer per seizoen zou doen gaat hij voor mijn part op z'n reet zitten in de middencirkel. Probleem is dat Mo dat inderdaad niet doet.
 
Zijn invalbeurten van de laatste twee wedstrijden...:(
Simpelweg onvoldoende.
Erg gericht op zichzelf. Zonder toegevoegde waarde voor het team.
En vervolgens, indirect, via de 'media' laten weten dat hij vertrekt als hij niet meer speeltijd krijgt....
Ik weet het niet.
Ik was fan van hem, en nu nog steeds.
Maar hij stelt mij nu teleur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan