Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ok, goede naam-check: OK!Noah Fernandez, uitstekende naam. Kan zo op een WK, net als namen als Giovani dos Santos of Angel di Maria. Spreekt in z’n voordeel.
Na Tillman kan iedereen de top halen.Ok, goede naam-check: OK!
Ralf Edström goede kop-check?
Eerste inschatting van mijn kant: gaat PSV-1 halen
Goed geschat!Qua talent schat ik hem hoger in dan Babadi.
En dan dus niet met Ounahi komen aanzetten. Of gaat Til ook weg?Hij maakte wel echt indruk tegen Groningen. Hij heeft een hele sierlijke dribbel, heeft goed oog voor zijn medespelers en is niet vies van meeverdedigen. Voorbarig ja, maar geef hem een jaar en Saibari is vervangen denk ik. Fernandez is echt een talent van de buitencategorie.
Denk dat goeie spelers talenten uit de buitencategorie alleen maar sterker maken. Kunnen ze goed van leren en het is een lang seizoen.En dan dus niet met Ounahi komen aanzetten. Of gaat Til ook weg?
Mooie ruil.En dan dus niet met Ounahi komen aanzetten. Of gaat Til ook weg?
Denk dat goeie spelers talenten uit de buitencategorie alleen maar sterker maken. Kunnen ze goed van leren en het is een lang seizoen.
Dus minuten komen er sws.
Saibari heeft vlgms ook altijd flinke concurentie gehad.
Ik vind niet dat een middevelder nu prioriteit heeft. Maar ik zou het niet als argument gebruiken om niks te delen.Er is nu nog niet genoeg concurrentie?