Noah Fernandez (M)

Noah Fernandez, uitstekende naam. Kan zo op een WK, net als namen als Giovani dos Santos of Angel di Maria. Spreekt in z’n voordeel.

Het zag er gisteren niet goed uit en ik vreesde voor een lang traject, maar het lijkt mee te vallen gelukkig.

Hij maakte wel echt indruk tegen Groningen. Hij heeft een hele sierlijke dribbel, heeft goed oog voor zijn medespelers en is niet vies van meeverdedigen. Voorbarig ja, maar geef hem een jaar en Saibari is vervangen denk ik. Fernandez is echt een talent van de buitencategorie.

Hij maakte wel echt indruk tegen Groningen. Hij heeft een hele sierlijke dribbel, heeft goed oog voor zijn medespelers en is niet vies van meeverdedigen. Voorbarig ja, maar geef hem een jaar en Saibari is vervangen denk ik. Fernandez is echt een talent van de buitencategorie.
En dan dus niet met Ounahi komen aanzetten. Of gaat Til ook weg?

Denk dat goeie spelers talenten uit de buitencategorie alleen maar sterker maken. Kunnen ze goed van leren en het is een lang seizoen.
Dus minuten komen er sws.

Saibari heeft vlgms ook altijd flinke concurentie gehad.

Er is nu nog niet genoeg concurrentie?

Er is nu nog niet genoeg concurrentie?
Ik vind niet dat een middevelder nu prioriteit heeft. Maar ik zou het niet als argument gebruiken om niks te delen.

Voor drie posities gaan we het seizoen in met:
Wanner
Till
Fernandez
Sano
Mijnans

Dus 5/6 spelers (Ligt eraan waar je Mauro meerekent) vind ik prima bezetting maar ook niet direct overlopen van concurrentie. Zeker niet met blessures en schorsingen.
Babadi en van de Berg laat ik even weg omdat ik die niet als concurentie beschouw momenteel en Schouten zal dit seizoen een meevaller zijn mocht die weer mee kunnen.

Terug
Bovenaan Onderaan