Noa Lang (A)

Naast Napoli ook Marseille geïnteresseerd in Noa. PSV is bereid mee te werken bij een serieus bod, aldus Marco Timmer. Noa gaat echt wel weg dit seizoen, en in het kader van 'ever change a winning team' vind ik het ook een van de meest logische spelers om te laten gaan.
Marseille gaat nooit hoge bedragen betalen. PSV moet niet eens in onderhandeling gaan met dit soort clubs. Als ik Noa was zou ik ook nooit voor zo’n chaos als Marseille kiezen.

Marseille gaat nooit hoge bedragen betalen. PSV moet niet eens in onderhandeling gaan met dit soort clubs. Als ik Noa was zou ik ook nooit voor zo’n chaos als Marseille kiezen.
Eens. Hoewel ze wel moeten praten, en met die interesse moeten schermen naar de Napoli's van deze wereld.

Of dit nou zijn droom bestemming is. Als hij hierheen gaat wordt hij nooit de superster die hij in zichzelf ziet.
Als je kan kiezen tussen Napoli, OM en Fenerbahce zou ik het wel weten. Il kan me sowieso voor Lang weinug clubs voorstellen die mooier zijn on voor te spelen dan Napoli. Ik denk dat hij daar echt heel goed past en dat de fans daar hem heel goed zullen waarderen.

Als je kan kiezen tussen Napoli, OM en Fenerbahce zou ik het wel weten. Il kan me sowieso voor Lang weinug clubs voorstellen die mooier zijn on voor te spelen dan Napoli. Ik denk dat hij daar echt heel goed past en dat de fans daar hem heel goed zullen waarderen.
Lijkt mij ook de perfecte plek voor hem.

Uit Rik Elfrinks stuk:
‘Ali Dursun begeleidt Lang en hij is op pad gestuurd met een prijs (zo’n 30 miljoen euro bruto) en mag daarvoor een deal doen.

Is het veel minder dan het genoemde bedrag, zoals 20 miljoen bruto, dan zal PSV niet akkoord gaan.’

Napoli is een veel mooiere club dan Marseille. Marseille vind ik maar onsympathiek, mede omdat ze daar een harde hebben voor het aantrekken van spelers met het e.e.a. op hun geweten. Serie A is ook een stuk leuker dan de Ligue 1.

• Leuk
Reactions: IPF
Uit Rik Elfrinks stuk:
‘Ali Dursun begeleidt Lang en hij is op pad gestuurd met een prijs (zo’n 30 miljoen euro bruto) en mag daarvoor een deal doen.

Is het veel minder dan het genoemde bedrag, zoals 20 miljoen bruto, dan zal PSV niet akkoord gaan.’
Is 10 miljoen pas veel minder? Doe mij dan een beetje minder…

Uit Rik Elfrinks stuk:

Is er iets bekend mbt doorverkoop percentages?

Terug
Bovenaan Onderaan